AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto: natural edition

13087575_1082429895132007_1027420889333173869_n.jpg

oei ik ben bijna niet natty meer moet gaan oppassen

• Topic Starter Topic Starter
Vooral Mr10 niet :roflol:

Zij die het hoogst van de toren blazen... :rolleyes:

Ja, want als je natural bent moet je je schamen en in een donker hoekje wegkruipen??

Ik zit nog steeds te wachten op uitleg over de 1,2,3 regel...

@Mister10 ??

https://forum.bodybuilding.nl/topics/gear-1-2-3-rule-of-anabolic-steroids-in-bodybuilding.378794/

Damn flinke ouwe kop voor 30 bro! Wel goeie armen.
30 jaar trainen tekent eens mens, hé. ;) Thanks.

Ik geloof er helemaal niets van dat Mister10 naturel is. Ik wil niet zeggen dat het niet mogelijk is, maar het is gewoon zeer onwaarschijnlijk. ...
Kortom Mister10, je moet gewoon eerlijk zijn dat je aan de juice zit en stop zo snel mogelijk met die hele naturel poppenkast. En Mister10, misschien moet je vanaf nu maar eens naturel gaan trainen in plaats van deze domme dingen te doen. Heb ik geen recht op mijn mening? Ja, het maakt mij niet uit hoor maar de rest die wel naturel traint krijgt alleen maar meer bigorexia. Verstaat gij mij Mister10? Ach, ik bemoei me d'r mij ook niet meer mee. :o

Lees je eens in in de materie. Zelfs in de jaren 40 en 50 waren er al voldoende naturals met een FFMI van 26+. En een BF% van 9 is ook al helemaal niet uitzonderlijk voor een natural. En mensen met uitstekende bodyparts zie je ook in elke gym. So what's your point?

@TS: ieg impressive. Ik denk wel dat je met een goede begeleide cut veel scherper zou kunnen staan, ja ook zonder chemische hulp.

Thanks. Scherper zou zeker moeten kunnen als ik zou cutten. Maar ik heb nog nooit gecut en zal het wellicht ook nooit doen. Voor mij staat BB vooral voor het opbouwen van spiermassa; cutten naar een piekconditie die je slechts tijdelijk kan vasthouden boeit me niet en lijkt me ook niet plezant; honger lijden of uren slijten met cardio is niets voor mij.

Ik heb wel mijn totale kcal inname de voorbije jaren wat gereduceerd omdat ik de hoop op nog extra spieren te kunnen opbouwen na 30 jaar training wel ongeveer heb opgegeven. Ik voel me prima met wat minder eten, is wellicht ook gezonder, en mooi meegenomen dat de spieren zo wat scherpen aftekenen.

Ik denk dat ik nu al enkele jaar rond de 9% BF zit; kost me geen moeite (geen honger, geen cardio), en denk dus dat ik de volgende jaren ook wel onder de 10% zal blijven.

In tegenstelling tot wat mijn zeer uitgewerkte excel sheet doet vermoeden, heb ik zelf nog nooit een voedingsschema gevolgd. Ik eet eigenlijk gewoon wat de pot schaft, aangevuld met wat macro's om de spieren niet te ondervoeden. De laatste jaren is mijn voeding ook meer op gezondheid gericht, o.a. meer plantaardig/groenten, zo probeer ik ook 1 of 2 keer per week vegetarisch te eten.

Bijlagen

Prima fysiek mr10. Respect!
Ik ben ondertussen gestopt met BB, altijd natty gebleven en mijn fysiek was omtrent gelijkaardig als de uwe.
Dus ik twijfel geen moment aan uw woord. Dat anderen alles in het belachelijke willen trekken, tja dat is hun probleem.
Blijf verder doen met wat voor u belangrijk is...

Gr.

Prima fysiek mr10. Respect!
Ik ben ondertussen gestopt met BB, altijd natty gebleven en mijn fysiek was omtrent gelijkaardig als de uwe.
Dus ik twijfel geen moment aan uw woord. Dat anderen alles in het belachelijke willen trekken, tja dat is hun probleem.
Blijf verder doen met wat voor u belangrijk is...

Gr.
Laat is even een foto van je zien in je prime , want hij is niet natty.

• Topic Starter Topic Starter

En hoe zou jij dat dan wel niet weten?

Als er één iemand op dit forum is die daar een zinvolle uitspraak over zou kunnen doen is het @Big-T. Alle anderen die daar een uitspraak over doen dromen gewoon luidop.

Hoezo Big-T zal je denken? Gebruikers hebben namelijk niet alleen een bloedspiegel verschillend van naturals, maar ook een internet surfgedrag dat duidelijk verschilt van dat van iemand die geen interesse heeft om doping te gebruiken. Iemand die doping gebruikt of dit overweegt zal heel wat meer tijd steken in het lezen van forum topics die over de parktische aspecten daarvan gaan.

Big-T zou indien hij dit zou gewild hebben, mijn forum surfgedrag (leesgedrag) van de voorbije 8 jaar in detail hebben kunnen monitoren via zijn server logs en op basis daarvan een zeer betrouwbare inschatting kunnen maken van de kans dat ik al dan niet echt natural ben.

Of hij dat ooit heeft gedaan, of daar ook maar interesse in zou gehad hebben weet ik niet. Maar voor zover ik weet heeft hij mijn natural status nog nooit in twijfel getrokken op dit forum; in tegendeel.

Een foto van mijzelf posten in een 9 pagina lange trolltopic is echt wel het laatste wat ik doe.
Jullie beseffen niet dat Mr10 reeds 30 jaar traint, 90% van de ongelovigen hier zijn nog niet eens 30.
Dat het Mr10 zijn stokpaardje is om enkel over natty zijn te spreken is zijn bekommernis.
Er zullen altijd voor en tegenstanders zijn, in gelijk wat.
Laat iedereen gewoon in hun waarde, iedereen traint voor zichzelf.
Haten en kritiek geven gaat bij velen blijkbaar vlotter dan eens een positieve commentaar te geven.
Verder begrijp ik de bedenkingen van de meesten, maar jullie lijken niet te begrijpen dat een klein percentage gewoon aanleg heeft.
In iedere gym lopen er zo een aantal exemplaren rond! Leer dit te accepteren.
Ik kies niemand zijn kant, natty of gebruiker, voor mij heeft dit nooit een rol gespeeld.
Blijf je de rest van je leven natty: goed! Ga je elke dag bij de veearts langs: ook goed!
Leven en laten leven...

Als er één iemand op dit forum is die daar een zinvolle uitspraak over zou kunnen doen is het @Big-T. Alle anderen die daar een uitspraak over doen dromen gewoon luidop.

Hoezo Big-T zal je denken? Gebruikers hebben namelijk niet alleen een bloedspiegel verschillend van naturals, maar ook een internet surfgedrag dat duidelijk verschilt van dat van iemand die geen interesse heeft om doping te gebruiken. Iemand die doping gebruikt of dit overweegt zal heel wat meer tijd steken in het lezen van forum topics die over de parktische aspecten daarvan gaan.

Big-T zou indien hij dit zou gewild hebben, mijn forum surfgedrag (leesgedrag) van de voorbije 8 jaar in detail hebben kunnen monitoren via zijn server logs en op basis daarvan een zeer betrouwbare inschatting kunnen maken van de kans dat ik al dan niet echt natural ben.

Of hij dat ooit heeft gedaan, of daar ook maar interesse in zou gehad hebben weet ik niet. Maar voor zover ik weet heeft hij mijn natural status nog nooit in twijfel getrokken op dit forum; in tegendeel.

Hahahahahha hoe kom je überhaupt op zulke rare gedachtes, jouw leesgedrag monitoren :roflol:

Laatst bewerkt:

Oké dus surfgedrag is bewijs voor naturel of niet?
En iedereen heeft de ballen verstand en zijn dromers en haters behalve bigT.
Boeit mij niet of je naturel bent of niet.

Sinds ik het leesgedrag van mister10 monitor...

ik lees die anabolen sectie wel, hoe kom ik anders aan zo van die geweldige handtekeningen? :D

Verdomme wat far fetched :roflol:

Aluhoedje much? :haha:

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven