XXL Nutrition

De lange termijn

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mister ik heb niks met kuren bereikt dan een modderfysiek dus nu ga ik het natty aankloten maar verheerlijken:roflol:
 
Mister ik heb niks met kuren bereikt dan een modderfysiek dus nu ga ik het natty aankloten maar verheerlijken:roflol:
Jij bent modder van binnen, dat is het verschil 👍
En jouw fysiek na zoveel jaren roid abuse is niets beter meneer skinny legs
 
Laatst bewerkt:
Waar komt die gevoeligheid voor AAS vandaan? Het lijkt namelijk verdomd vaak op jaloezie.
Ik zie niet mensen bij bosjes anderen aanspreken op hun rook en drinkgedrag wat toch ook slecht voor je gezondheid is. Maar zodra het over steroïden gaat voelt iedereen zich ineens geroepen om voor een ander dokter te spelen.
 
Dat komt door de manier van communiceren vanuit de gebruiker. :grinny:
 
Jij bent modder van binnen, dat is het verschil 👍
En jouw fysiek na zoveel jaren roid abuse is niets beter meneer skinny legs
Post jouw benen hier dan even langs snuff, dan kan deze discussie stoppen
D0C0CEF6-C9BF-46D8-8504-606297A41557.png
 
Haha het is mooi want mijn benen en fysiek zijn zeker niet speciaal(heb ik ook nooit beweerd) en dat brengt hij de hele tijd op:roflol:.
Hij had echter in zijn ´prime´ een fysiek met flinke kuren waar gehandicapte jan op de hoek een paar weken voor hoeft te trainen, that´s all.
 
Haha het is mooi want mijn benen en fysiek zijn zeker niet speciaal(heb ik ook nooit beweerd) en dat brengt hij de hele tijd op:roflol:.
Hij had echter in zijn ´prime´ een fysiek met flinke kuren waar gehandicapte jan op de hoek een paar weken voor hoeft te trainen, that´s all.
Met benen is helemaal niet mis imo, ik kom nog niet in de buurt, net zoals 9/10 hier
 
Haha het is mooi want mijn benen en fysiek zijn zeker niet speciaal(heb ik ook nooit beweerd) en dat brengt hij de hele tijd op:roflol:.
Hij had echter in zijn ´prime´ een fysiek met flinke kuren waar gehandicapte jan op de hoek een paar weken voor hoeft te trainen, that´s all.
Dorito, je lult srevig uit je nek!
 
Laatst bewerkt:
Dat vraagt natuurlijk om bewijsmateriaal. Hoe zagen jouw benen eruit op hun top?
Ik heb helemaal geen reden iets te bewijzen, mij gaat het enkel om de kinderachtige opmerkingen die sommige roid verslaafden maken.
 
Vertel eens wat meer over die gemuteerde schele hond op je borst snuffel, past wel bij je.
 
Vertel eens wat meer over die gemuteerde schele hond op je borst snuffel, past wel bij je.
Kijk en dat bedoel ik nou, die houding, er kan echt niet iets normaals bij jou uit je smoel komen Dorito, een kenmerk van een volgespoten roid junkie.
Maar niet iedere kuurder heeft het, enkel die met onderliggende mentale problemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven