Fitness Seller

De lange termijn

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Viel mij ook al op.
Het gaat meer om de mentaliteit wat AAS bij sommigen teweegbrengt. Ik heb zelf ook gekuurt dus weet precies wat het is. Dat macho stoere alpha achtige gedoe, alsof ze boven iedereen staan. Als je niet genoeg spieren hebt, je bent te dik, je tilt niet genoeg etc. ben je een absolute nobody in hun ogen. Zij weten alles zo goed. Maar als je heel erg realistisch bent zijn ze enorm stom bezig. Ze spelen tenslotte met hun gezondheid. De obsessie om een gespierd fysiek te hebben en houden heeft hun kijk op wat goed of slecht voor je is helemaal in de war geschopt. Het maakt hun allemaal niet uit. Maar schijn bedriegt. Want er is ook een intern lichaam. Daar hoor je hun niet over maar ik kan je verzekeren dat bij de meeste juicers, vooral diegene die ON blijven, het bloedwerk er niet echt rooskleurig uitziet. Natuurlijk gaat dat nu nog goed maar er komt een moment dat de bijwerkingen van AAS gebruik grotere vormen gaan aannemen en dan zelfs zullen ze gewoon doorgaan en grotere risico's nemen. Dat zij roids willen gebruiken maakt mij geen fuck uit. De houding op een forum zoals dit is wat mij irriteert.
 
Snap nooit waarom mensen altijd butthurt zijn over het AAS-gebruik van anderen, je zit op een bodybuildinggerelateerd forum... En toevallig zijn het ook nog eens elke keer de oude seniele debielen.
Ik zou ook butt hurt zijn als je als natty jarenlang in de gym moet ploeteren voor die mediocre gains, terwijl je met een paar injecties gewoon beetje kunt aanmodderen en er x100 beter uit ziet.
 
Het gaat meer om de mentaliteit wat AAS bij sommigen teweegbrengt. Ik heb zelf ook gekuurt dus weet precies wat het is. Dat macho stoere alpha achtige gedoe, alsof ze boven iedereen staan. Als je niet genoeg spieren hebt, je bent te dik, je tilt niet genoeg etc. ben je een absolute nobody in hun ogen. Zij weten alles zo goed. Maar als je heel erg realistisch bent zijn ze enorm stom bezig. Ze spelen tenslotte met hun gezondheid. De obsessie om een gespierd fysiek te hebben en houden heeft hun kijk op wat goed of slecht voor je is helemaal in de war geschopt. Het maakt hun allemaal niet uit. Maar schijn bedriegt. Want er is ook een intern lichaam. Daar hoor je hun niet over maar ik kan je verzekeren dat bij de meeste juicers, vooral diegene die ON blijven, het bloedwerk er niet echt rooskleurig uitziet. Natuurlijk gaat dat nu nog goed maar er komt een moment dat de bijwerkingen van AAS gebruik grotere vormen gaan aannemen en dan zelfs zullen ze gewoon doorgaan en grotere risico's nemen. Dat zij roids willen gebruiken maakt mij geen fuck uit. De houding op een forum zoals dit is wat mij irriteert.
Ik sterf liever als een 40-jarige met een goed fysiek dan ik tot 100 leef en die lelijke poep gezicht/lichaam van jou moet aan zien.
 
Ik sterf liever als een 40-jarige met een goed fysiek dan ik tot 100 leef en die lelijke poep gezicht/lichaam van jou moet aan zien.
Ik liever het omgekeerde, ik blijf liever gezond en hoe langer ik leef des te beter, maakt mij niet uit hoe ik er uit zie, zolang ik maar met volle teugen van mijn leven genoten heb.
 
Denk dat 99% van de oude garde ex gebruikers zijn geweest. En ik denk dat 99% van de nieuwe harde met 50 al 10 jaar gestopt zijn!
 
Ik liever het omgekeerde, ik blijf liever gezond en hoe langer ik leef des te beter, maakt mij niet uit hoe ik er uit zie, zolang ik maar met volle teugen van mijn leven genoten heb.
Het is maar net waar je gelukkig mee bent. Wat niet weet wat niet deert, toch?

Als ik jou was had ik mijzelf al 40 jaar geleden van het leven beroofd.
 
Het gaat meer om de mentaliteit wat AAS bij sommigen teweegbrengt. Ik heb zelf ook gekuurt dus weet precies wat het is. Dat macho stoere alpha achtige gedoe, alsof ze boven iedereen staan. Als je niet genoeg spieren hebt, je bent te dik, je tilt niet genoeg etc. ben je een absolute nobody in hun ogen. Zij weten alles zo goed. Maar als je heel erg realistisch bent zijn ze enorm stom bezig. Ze spelen tenslotte met hun gezondheid. De obsessie om een gespierd fysiek te hebben en houden heeft hun kijk op wat goed of slecht voor je is helemaal in de war geschopt. Het maakt hun allemaal niet uit. Maar schijn bedriegt. Want er is ook een intern lichaam. Daar hoor je hun niet over maar ik kan je verzekeren dat bij de meeste juicers, vooral diegene die ON blijven, het bloedwerk er niet echt rooskleurig uitziet. Natuurlijk gaat dat nu nog goed maar er komt een moment dat de bijwerkingen van AAS gebruik grotere vormen gaan aannemen en dan zelfs zullen ze gewoon doorgaan en grotere risico's nemen. Dat zij roids willen gebruiken maakt mij geen fuck uit. De houding op een forum zoals dit is wat mij irriteert.

Deze blijft maar onzin ratelen, net als een kapotte muziek cd
 
Het is maar net waar je gelukkig mee bent. Wat niet weet wat niet deert, toch?

Als ik jou was had ik mijzelf al 40 jaar geleden van het leven beroofd.
Gelukkig voor jou dat je mij niet bent anders was jij niet meer op de aardbol geweest. ;)
 
Zijn er nog meer die 50 jaar jong 😂 zijn en gebruiken of gebruikt hebben!
 
Het gaat meer om de mentaliteit wat AAS bij sommigen teweegbrengt. Ik heb zelf ook gekuurt dus weet precies wat het is. Dat macho stoere alpha achtige gedoe, alsof ze boven iedereen staan. Als je niet genoeg spieren hebt, je bent te dik, je tilt niet genoeg etc. ben je een absolute nobody in hun ogen. Zij weten alles zo goed. Maar als je heel erg realistisch bent zijn ze enorm stom bezig. Ze spelen tenslotte met hun gezondheid. De obsessie om een gespierd fysiek te hebben en houden heeft hun kijk op wat goed of slecht voor je is helemaal in de war geschopt. Het maakt hun allemaal niet uit. Maar schijn bedriegt. Want er is ook een intern lichaam. Daar hoor je hun niet over maar ik kan je verzekeren dat bij de meeste juicers, vooral diegene die ON blijven, het bloedwerk er niet echt rooskleurig uitziet. Natuurlijk gaat dat nu nog goed maar er komt een moment dat de bijwerkingen van AAS gebruik grotere vormen gaan aannemen en dan zelfs zullen ze gewoon doorgaan en grotere risico's nemen. Dat zij roids willen gebruiken maakt mij geen fuck uit. De houding op een forum zoals dit is wat mij irriteert.

Er zal vast een kern van waarheid in zitten. Maar als je je goed voelt als natural, wat steekt je dan zo aan het gedrag van anderen? Het lijkt mij een ontzettende tijdverspilling om je daar zo druk om te maken.

Laat gaan man. Doe je eigen ding.
 
Er zal vast een kern van waarheid in zitten. Maar als je je goed voelt als natural, wat steekt je dan zo aan het gedrag van anderen? Het lijkt mij een ontzettende tijdverspilling om je daar zo druk om te maken.

Laat gaan man. Doe je eigen ding.
Gisteren en vandaag was ik gewoon even in de mood om 1 bepaalde mofo de waarheid te zeggen.
 
Ik zou ook butt hurt zijn als je als natty jarenlang in de gym moet ploeteren voor die mediocre gains, terwijl je met een paar injecties gewoon beetje kunt aanmodderen en er x100 beter uit ziet.

Juist dat "ploeteren" betekent voor velen de sport.

Beetje als vragen aan een bergbeklimmer waarom hij dit doet terwijl je aan de andere kant van de berg ook de kabelbaan kan nemen.

Het is gewoon een keuze die iedereen kan maken, zoveel haat en nijd tussen de 2 meningen zal er niet zitten, al doet dit topic soms anders vermoeden.
 
Ik zou ook butt hurt zijn als je als natty jarenlang in de gym moet ploeteren voor die mediocre gains, terwijl je met een paar injecties gewoon beetje kunt aanmodderen en er x100 beter uit ziet.

Hoe voelt dat dat je vriendje je beide testikels in de mond kan nemen?
 
Sporten is gezond en is de wilskracht een doel te verwezenlijken maar niet met "aanmodderen".100x beter er uit zien? Ja, aan de buitenkant misschien maar van binnen is het totaal andere koek. Daarom prefereren de meeste ook de natty way, iets bereiken en tevens gezond te zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven