MuscleMeat

De lange termijn

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kijk en dat bedoel ik nou, die houding, er kan echt niet iets normaals bij jou uit je smoel komen Dorito, een kenmerk van een volgespoten roid junkie.
Maar niet iedere kuurder heeft het, enkel die met onderliggende mentale problemen.
Hahaha gevoelige snaar :roflol: . Ik snap het wel. 52 jaar, een blubberfysiek en dan ook nog zo een gemuteerde hond op je manboob.
 
Hahaha gevoelige snaar :roflol: . Ik snap het wel. 52 jaar, een blubberfysiek en dan ook nog zo een gemuteerde hond op je manboob.
Ik heb te doen met je Dorito, ik hoop voor jou dat het ooit weer goed gaat komen maar ik betwijfel het.
 
Ik heb te doen met je Dorito, ik hoop voor jou dat het ooit weer goed gaat komen maar ik betwijfel het.
Ik zit hier met tranen over mijn wangen van plezier:roflol:, bedankt pik goed weekend!!!
 
Ik zit hier met tranen over mijn wangen van plezier:roflol:, bedankt pik goed weekend!!!
Ik ben blij te horen dat je je probleem nog enigzins positief opneemt, maar heb toch echt medelijden met je. Sterkte!
 
Het kan niemand niks schelen wat een ieder hier roept. Het leven is voor je zelf als invulling. Als je wat naar binnen wil gooien. Prima. Als je dat niet wil, ook prima.

Hoera
 
Het kan niemand niks schelen wat een ieder hier roept. Het leven is voor je zelf als invulling. Als je wat naar binnen wil gooien. Prima. Als je dat niet wil, ook prima.

Hoera
Niemand niks schelen?? Dat is hetzelfde als Ronnie Coleman ooit zei: I ain't never used no steroids . 😂

 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet hoe dit werkt maar wat mij betreft mag hier een slotje op.

Anders veel plezier verder jongens. Fijn weekend ✌️
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven