MuscleMeat

De lange termijn (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
da's waar, maar denk dat een aanzienlijk deel ook al wel in hun tienerjaren een account had? zitten natuurlijk uitschieters tussen, maar ik kan maar een enkeling bedenken van 40+ die kuurt, of iig die ervoor uitkomt. meeste ''veteranen'' zijn natty afaik

Ja. Ken van mijn oude gyms wel wat 40+ gebruikers en geloof dat die er al vrij vroeg mee begonnen waren.
Verder hebben mensen tijdens het ouder worden altijd wel klachten, hoge bloeddruk en hartklachten komt zoveel voor dat als ze toevallig hebben gekuurd dit nog vrij weinig zegt. Al is dit wel reden om er mee te stoppen natuurlijk.
 
15 jaar grofweg time on/off en regelmatig bloedbeeld laten controleren. Ik ben een verlicht en blakend voorbeeld :D

Oja en ik word nog steeds goddelijker.

Jongens we kunnen, het is veilig! Na al die jaren is het eindelijk bevestigd! Mijn beste jaren gaan nog komen :D
 
Ze zijn er vast wel, maar toevallig zijn de oudere leden die nog fanatiek liften wel altijd natural. Ga zelf nu mijn 19e jaar in als natural en nog steeds pr's :lifter:

Knap hoor! Nooit de verleiding gehad om de spuit erin te zetten?
 
15 jaar grofweg time on/off en regelmatig bloedbeeld laten controleren. Ik ben een verlicht en blakend voorbeeld :D

Oja en ik word nog steeds goddelijker.

Hoe oud ben je als ik vragen mag? En waarom ga je steeds off en bijvoorbeeld geen trt?

Of blast/cruise hoe je het wil noemen.
 
15 jaar grofweg time on/off en regelmatig bloedbeeld laten controleren. Ik ben een verlicht en blakend voorbeeld :D

Oja ik word nog steeds godelijker.
Hoe oud ben je als ik vragen mag? En waarom ga je steeds off en bijvoorbeeld geen trt?

Of blast/cruise hoe je het wil noemen.

Paar honderd jaar oud. Omdat ik nog kloten in mn broek heb. Blast cruise is niet voor mij ik probeer een balans te hebben tussen mentaal goed voelen, lekker sporten er goed uitzien en gezond te blijven. Voor zover ouder worden/gezond blijven ergens op slaat.

Overgins ga ik TRT overwegen als ik nog een kuur ga doen, ik begin daar wel de leeftijd naar te krijgen. Volgende week afspraak bij de dokter en dan is kijken hoe hoog mn eigen aanmaak is.
 
De motivatie van kuurders lijkt daarmee toch eerder verdwenen als het in het leven even wat tegen zit en trainen op een lager pitje staat.


dit ,het grootste deel van de kuurders zijn gestopt tijdens de corona sluiting ,zelfs hier op het forum was dit goed zichtbaar
 
Paar honderd jaar oud. Omdat ik nog kloten in mn broek heb. Blast cruise is niet voor mij ik probeer een balans te hebben tussen mentaal goed voelen, lekker sporten er goed uitzien en gezond te blijven. Voor zover ouder worden/gezond blijven ergens op slaat.

Overgins ga ik TRT overwegen als ik nog een kuur ga doen, ik begin daar wel de leeftijd naar te krijgen. Volgende week afspraak bij de dokter en dan is kijken hoe hoog mn eigen aanmaak is.

Poeh ja, als je een paar honderd jaar oud bent inderdaad even bij de dokter langs. Succes!
 
Knap hoor! Nooit de verleiding gehad om de spuit erin te zetten?

Eigenlijk niet. Doe de sport echt voor mezelf en kan dan denk ik niet trots zijn op mijn resultaat.
Vergelijk mij eerder met een hardloper die voor zichzelf zijn rondjes in het bos loopt. Als de buurman die veel hardloopt mij verteld aan de epo te zitten voor nog betere resultaten, zou ik hem direct uitlachen waarom die daar aan begint.

Begrijp dat het leuk is om er op een festival of vakantie helemaal ripped uit te zien, of als je in de gym allemaal gebruikers om je heen hebt die je na 6 maanden al voorbij zijn maar daar heb ik ook helemaal geen contacten en dus verleidingen in.

Ik zou best 5kg erbij willen met 5% minder vet en zou niet erg veel nodig hebben, maar wanneer ben je dan eens eindelijk tevreden? Ik vrees nooit, denk dat het toch voor velen een soort obsessie is steeds meer te willen.

Ben er in de loop der jaren ook wel anders tegenaan gaan kijken, sommige mensen staat een duidelijke aas fysiek ook voor geen meter. Als je dan gebruikt, moet het wel een beetje "echt" ogen. Maar dat is mijn mening.
Zag vanmiddag nog een kerel van jaar of 45 op zo'n 8% in een strak spierballen shirtje, schouders etc helemaal rond en de hoge bloeddruk straalde van zijn kop af.. Ik vind dat hele ripped bij een bepaalde leeftijd ook gewoon niet meer uitzien, wie hou je dan voor de gek.

TRT zou ik wel zeker overwegen als dat nodig zou zijn.
 
Paar honderd jaar oud. Omdat ik nog kloten in mn broek heb. Blast cruise is niet voor mij ik probeer een balans te hebben tussen mentaal goed voelen, lekker sporten er goed uitzien en gezond te blijven. Voor zover ouder worden/gezond blijven ergens op slaat.

Overgins ga ik TRT overwegen als ik nog een kuur ga doen, ik begin daar wel de leeftijd naar te krijgen. Volgende week afspraak bij de dokter en dan is kijken hoe hoog mn eigen aanmaak is.

Jij hebt een goede dokter, die van mij zucht al als ik mijn vitamines eens wil laten prikken als ik een tijdje klachten heb die daaraan gerelateerd kunnen zijn.
 
Eigenlijk niet. Doe de sport echt voor mezelf en kan dan denk ik niet trots zijn op mijn resultaat.
Vergelijk mij eerder met een hardloper die voor zichzelf zijn rondjes in het bos loopt. Als de buurman die veel hardloopt mij verteld aan de epo te zitten voor nog betere resultaten, zou ik hem direct uitlachen waarom die daar aan begint.

Begrijp dat het leuk is om er op een festival of vakantie helemaal ripped uit te zien, of als je in de gym allemaal gebruikers om je heen hebt die je na 6 maanden al voorbij zijn maar daar heb ik ook helemaal geen contacten en dus verleidingen in.

Ik zou best 5kg erbij willen met 5% minder vet en zou niet erg veel nodig hebben, maar wanneer ben je dan eens eindelijk tevreden? Ik vrees nooit, denk dat het toch voor velen een soort obsessie is steeds meer te willen.

Ben er in de loop der jaren ook wel anders tegenaan gaan kijken, sommige mensen staat een duidelijke aas fysiek ook voor geen meter. Als je dan gebruikt, moet het wel een beetje "echt" ogen. Maar dat is mijn mening.
Zag vanmiddag nog een kerel van jaar of 45 op zo'n 8% in een strak spierballen shirtje, schouders etc helemaal rond en de hoge bloeddruk straalde van zijn kop af.. Ik vind dat hele ripped bij een bepaalde leeftijd ook gewoon niet meer uitzien, wie hou je dan voor de gek.

TRT zou ik wel zeker overwegen als dat nodig zou zijn.

Dat is wat mij ook bezig houdt. Tot je 40-45 is het leuk. Maar dan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven