- Waardering
- 30
Tijden veranderen laten we maar zeggen.Ja echt, maar meer een extreemrechtse reller die het gewoon leuk vond om mee te doen aan wat standaardgedrag was in die wijk. Heb daar toch al weinig linkse rellers gezien, denk niet dat die gastjes buiten kwamen als ze er al woonden.
Kan best zo zijn. Maar ik spreek over wat er in mijn wijk gebeurt.Ik ben net net verhuist uit zo'n buurt, er woonde maar een paar blanke gezinnen en die maakten het meeste kabaal (relatieproblemen gone bad, openbare dronkenschap). De enige 'last' die ik regelmatig had was van Turkse en Marokkaanse kinderen die belletje trek speelden op de intercom beneden van het appartementencomplex. Ohja, er is ook ooit een wietplantage opgerold van een paar nooit aanwezige Afrikanen, waarschijnlijk verkochten ze die zooi aan een koffieshop een paar straten verderop die het vervolgens daar wel straffeloos kan verkopenJa man, ik heb me daar toch doodsbang over straat gelopen en een haat opgebouwd tegen alles wat allochtoon is!
Kijk, je zal mij niet horen zeggen dat Marokkaanse jongeren geen problemen veroorzaken. Ik kom regelmatig op Rotterdam en Utrecht Centraal en ik ben ook niet blind maar om hier nu serieus te gaan menen dat daarom alles wat Marokkaans en Islamitisch is te gaan behandelen zoals doorklinkt in Wilders' niet voor nuance vatbare tirades gaat mij iets te ver.
Mijn wijk was nieuwbouw toen ik er kwam wonen en 90% blank. De achterstandswijk er achter hebben ze zes jaar terug gesloopt en de gemeente heeft al het uitschot bij ons in de wijk neergezet. Nou, ik kan je vertellen dat het niet meer fijn wonen is. Wij hebben nooit voor de massa immigratie gekozen en het is gewoon klote.

Ja man, ik heb me daar toch doodsbang over straat gelopen en een haat opgebouwd tegen alles wat allochtoon is!