MuscleMeat

De Linkse Prem Radhakishun is rechts geworden, volgende stem gaat ipv PvdA naar PVV

• Topic Starter Topic Starter
Ja echt, maar meer een extreemrechtse reller die het gewoon leuk vond om mee te doen aan wat standaardgedrag was in die wijk. Heb daar toch al weinig linkse rellers gezien, denk niet dat die gastjes buiten kwamen als ze er al woonden.
Tijden veranderen laten we maar zeggen.

Ik ben net net verhuist uit zo'n buurt, er woonde maar een paar blanke gezinnen en die maakten het meeste kabaal (relatieproblemen gone bad, openbare dronkenschap). De enige 'last' die ik regelmatig had was van Turkse en Marokkaanse kinderen die belletje trek speelden op de intercom beneden van het appartementencomplex. Ohja, er is ook ooit een wietplantage opgerold van een paar nooit aanwezige Afrikanen, waarschijnlijk verkochten ze die zooi aan een koffieshop een paar straten verderop die het vervolgens daar wel straffeloos kan verkopen :rolleyes: Ja man, ik heb me daar toch doodsbang over straat gelopen en een haat opgebouwd tegen alles wat allochtoon is!

Kijk, je zal mij niet horen zeggen dat Marokkaanse jongeren geen problemen veroorzaken. Ik kom regelmatig op Rotterdam en Utrecht Centraal en ik ben ook niet blind maar om hier nu serieus te gaan menen dat daarom alles wat Marokkaans en Islamitisch is te gaan behandelen zoals doorklinkt in Wilders' niet voor nuance vatbare tirades gaat mij iets te ver.
Kan best zo zijn. Maar ik spreek over wat er in mijn wijk gebeurt.

Mijn wijk was nieuwbouw toen ik er kwam wonen en 90% blank. De achterstandswijk er achter hebben ze zes jaar terug gesloopt en de gemeente heeft al het uitschot bij ons in de wijk neergezet. Nou, ik kan je vertellen dat het niet meer fijn wonen is. Wij hebben nooit voor de massa immigratie gekozen en het is gewoon klote.

macb is een keer bekogeld met steentjes tijdens motorrijles, sindsdien is zijn haat jegens alles uit marokko onevenredig gegroeid.

MacB doet het anders ook niet slecht, iedere post geeft aan dat hij enorm veel gevoel heeft voor het oppikken van al eeuwen overgewaaide internet slang, waarschijnlijk bedenkt hij over twee jaar dat het weleens tijd wordt om een bontkraagje om te doen en iedereen aan te spreken met 'wat kijk je' en is 'respect hebben en krijgen' zijn levensmotto.

Ik kan niet wachten op het plaatje waaronder met fotoshop aangebracht vetgedrukt staat 'FAIL' of iets anders geniaals.

Misschien noemt hij iemand binnenkort wel een 'lutser'.

Tijden veranderen laten we maar zeggen.

Kan best zo zijn. Maar ik spreek over wat er in mijn wijk gebeurt.

Mijn wijk was nieuwbouw toen ik er kwam wonen en 90% blank. De achterstandswijk er achter hebben ze zes jaar terug gesloopt en de gemeente heeft al het uitschot bij ons in de wijk neergezet. Nou, ik kan je vertellen dat het niet meer fijn wonen is. Wij hebben nooit voor de massa immigratie gekozen en het is gewoon klote.
je zegt het zelf al, het uitschot, dat betekent dus niet dat elke moslim slecht is oid, maar het tuig zit bij jou in de wijk.

MacB doet het anders ook niet slecht, iedere post geeft aan dat hij enorm veel gevoel heeft voor het oppikken van al eeuwen overgewaaide internet slang, waarschijnlijk bedenkt hij over twee jaar dat het weleens tijd wordt om een bontkraagje om te doen en iedereen aan te spreken met 'wat kijk je' en is 'respect hebben en krijgen' zijn levensmotto.

Ik kan niet wachten op het plaatje waaronder met fotoshop aangebracht vetgedrukt staat 'FAIL' of iets anders geniaals.

ik ben geen 32 en zit uren lang op een forum waar 80 % vd topics over moslims/marokkanen gaat... :rolleyes:

je zegt het zelf al, het uitschot, dat betekent dus niet dat elke moslim slecht is oid, maar het tuig zit bij jou in de wijk.
Niet elke moslims is slecht nee. Mijn Marokkaanse buurman is een goede gozer en komt ook regelmatig bij ons over de vloer.

komt nog eens bij dat ik er ZERO meerwaarde in zie om mensen zoals jij te discussiëren over dit soort onderwerpen. Enige wat dan nog leuk is, is beetje rellen. Achja...mag nog zolang ik onder de 30 zit.

Niet elke moslims is slecht nee. Mijn Marokkaanse buurman is een goede gozer en komt ook regelmatig bij ons over de vloer.
punt is dus dat het geen fl**ker uit maakt watvoor nationaliteit iemand heeft, maar dat iedereen imo gelijk aangepakt dient te worden, dat mag best wat harder en effectiever. maar niet zoals wilders, door marrokanen en turken te discrimineren.

Maar zoek wel voor elke post een FAIL-plaatje.

als er iemand faalt is het wel onze wannabe-genie 'De Kelt'.

Komt er nu een reactie als 'toon eens wat intellect!' of 'ik ben heel slim, mijn vrienden zijn heel dom, en daarom own ik' OF (om even door te gaan), 'ik ben te slim voor school, daarom studeer ik buiten mijn studiestof nog extra maatschappijleer!'

Dat 'rellen' neem je dan wel beestachtig serieus met die tienduizend posts van je in 14 maanden tijd.

Heb je een probleem?? Wat wat wat wat jij! taz

:roflol::roflol::roflol:

Wat een verschrikkelijk briljante grap, in tijden niet zo gelachen, heerlijk!

Is ook dagelijkse kost bij 100% van de blanken die nog achter zijn gebleven in de achterstandswijken in de grote steden natuurlijk. Ik denk dat ik meer ruiten ingegooid heb dan al die k*tmocrootjes van tegenwoordig kunnen doen en het ingooien van ruiten van stadsbussen die niet meer door onze wijk wilden rijden liet ik wel aan mijn vrienden over. Wel een beetje jammer dat ik net iedere dag die bus moest gebruiken als ik naar school ging. Er een tyfusbende van maken is in ieder geval niet rasgebonden, dat is 1 ding dat ik zeker weet en van dichtbij heb mogen meemaken. Participerend ervaringsdeskundige zullen we het maar noemen.

WTF? Mag ik je handtekening? :eek:

punt is dus dat het geen fl**ker uit maakt watvoor nationaliteit iemand heeft, maar dat iedereen imo gelijk aangepakt dient te worden, dat mag best wat harder en effectiever. maar niet zoals wilders, door marrokanen en turken te discrimineren.
Mijn buurman is een relaxte gozer omdat hij gewoon doet waar hij zin in heeft. Hij eet varkensvlees, doet niet mee aan de ramadan, zuipt en rookt enz. Dat noem ik integreren!

De gelovige moslim die weigert zich aan te passen en vast wil blijven houden aan een sprookjesboek van duizenden jaren oud die mogen wat mij betreft morgen hun koffers al gaan pakken.

Zodra je dingen begint te eisen ben je hier niet welkom vind ik.

Mijn buurman is een relaxte gozer omdat hij gewoon doet waar hij zin in heeft. Hij eet varkensvlees, doet niet mee aan de ramadan, zuipt en rookt enz. Dat noem ik integreren!

De gelovige moslim die weigert zich aan te passen en vast wil blijven houden aan een sprookjesboek van duizenden jaren oud die mogen wat mij betreft morgen hun koffers al gaan pakken.

:roflol::roflol::roflol:

beetje kort door de bocht he... van mij mogen ze best wat gebruiken houden, zolang ze maar gewoon mee willen doen met de nederlandse samenleving en niet hun eigen voorkeuren, die totaal niet passen binnen onze normen en waarden opdringen aan ons. een beetje rekening houden moet kunnen, maar dan moeten zij ook rekening met mij houden.

leven en laten leven zeg ik altijd maar.

gaat er imo vooral om dat mensen gewoon samen dat soort dingen oplossen en niet dmv rechtzaken etc. allerlei normen en waarden aan ons gaan opdringen.

Terug
Naar boven