- Waardering
- 196
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Chewie zei:blijf bij small drukken, omdat dat zoals je zelf zegt ook je borst/ schouders etc traint.
FP SC PD trainen alleen je triceps, dus je pakt alleen massa op je triceps erdoor, terwijl je door bv small press ook massa pakt op borst/ schouders...Dus dat is een betere massa oefening!
haha wtf is dat ..Zelda zei:
Brute massa bouw je altijd met compounds.Bartmen zei:Voor goede massa heb je dus weining bijoefeningen nodig..
Ik vind bench press ook niet de beste massabouwer voor borst, het is een leuke oefening dat wel, maar zó'n straffe kost zoals de meeste mensen deze oefening hypen vind ik het niet.Moen zei:Veel mensen geven vlak bankdrukken op als beste borst-massabouwer, terwijl deze oefening door de mechanische positie veel meer een schouderoef als een borstoefening is en er ook stevig om bekend staat geen geen geweldige borstoefening te zijn (wel een goeie bovenlichaam- en krachtoefening ih algemeen)
Samot zei:
Bartmen zei:Kan me niet voorstellen dat bankdrukken niet de beste massabouwer is
Eerst t**ten kweken en dan vormen met fly's

KaLe zei:ohnee? Ik ken er genoeg die geen gram borstspier aanzetten met benchpress. Als je van nature al een schouder/tricep presser bent, ben je al de lul..
enne... vormen![]()
KaLe zei:ohnee? Ik ken er genoeg die geen gram borstspier aanzetten met benchpress. Als je van nature al een schouder/tricep presser bent, ben je al de lul..
inderdaad, dacht ik ook al.
dippen en skullcrushers en california presses.2Ripped4U zei:Meeste mensen geven aan dat close grip bench presses de triceps bouwer is. Ik vind dat niet, je gebruikt deels borst en om dat nou te doen als je van de dagen ervoor nog steeds spierpijn in je borst hebt.
IKzelf vind french presses, skullcrusher en push downs veel beter werken wat zijn jullie ervaringen....?