XXL Nutrition

Stelling de meerderheid van de DBB'ers zijn onzekere socially awkward computerphaggots. [poll toegevoegd]

Peiling Peiling Eens of oneens

• Totaal stemmers
    65
181.jpg

Hé das Ray!

met een pruik

Klopt, volgens mij is de helft van dit forum in het echte leven retarded as ****.
Je kunt ze vaak herkennen als ze het internet serieus nemen

---------- Toegevoegd om 13:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:15 ----------

Maar ik ben xzizi en zit in achtervolging, doei

Ben ik ook een onzekere computerphaggot als ik xzizi ben en in een achtervolging zit met de cyberpolitie?

Weinig computers gezien in mijn jeugd. Stond altijd te voetballen op een veldje. PC kwam pas op mn 16e een beetje in beeld. 2 meter hoog nog en toetsen van 3cm.:D
Dan was je er nog vroeg bij.
Ik zat pas op mijn 20e voor het eerst achter een pc. Voorheen een C64 (games) maar dat kan ik niet onder een echte pc rekenen.

Ja echt wel, helemaal gezien het gebruik van 'internet jargon'. Maar ik ben zelf ook socially akward zowel irl als hier dus yolo

Onzeker - check
socially awkward - check
computerphaggot - check

ecto - check

Tyvus veel world of warcraft gespeeld (maar dan ook echt VEEL). Helemaal geen spijt van, shit was episch brah.

Overigens ben ik ben xyzyx en zit ik in een politieachtervolging

Enige waar ik echt last van heb irl, is dat ik te snel bloos :o Bij de kleinste dingen al.
Al vinden mensen dat eerder schattig dan awkward.

bloos je ook als je een avondje ligt te knuffelen? srs

Dan was je er nog vroeg bij.
Ik zat pas op mijn 20e voor het eerst achter een pc. Voorheen een C64 (games) maar dat kan ik niet onder een echte pc rekenen.

1988 eerste pc bij ons. Beetje tekstverweking en natuurlijk de classic dos games :D

Maar hield meer van voetballen buiten etc

1988 eerste pc bij ons. Beetje tekstverweking en natuurlijk de classic dos games :D

Maar hield meer van voetballen buiten etc

Begin jaren 80 beetje kloten op de eerste home computers bij de Allwave in de Passage, vooral op computer met een 6502-chip. Top dingen om volledig naar de klote te helpen, maar een paar regels code nodig om die dingen in een loop te krijgen waarna alleen de aan/uit knop de boel nog kon redden.

Begin jaren 80 beetje kloten op de eerste home computers bij de Allwave in de Passage, vooral op computer met een 6502-chip. Top dingen om volledig naar de klote te helpen, maar een paar regels code nodig om die dingen in een loop te krijgen waarna alleen de aan/uit knop de boel nog kon redden.

Ik dacht toen dat auto.exe net als testdrive en outrun ook een racespelletje was :suicide:

Ik had 3 keuzes tegelijk willen maken. A, C en D.

Terug
Naar boven