Fitness Seller

De mijne...

Test_Addicted

Advanced Bodybuilder
Waardering
5
Aangezien veel mensen klakkeloos hun kuur neerdroppen voor feed-back, doe ik 't ook ff....

Week 1 1000 mg enantaat / 500 mg DK Durabolin
Week 2 750 mg enantaat / 500 mg DK Durabolin
Week 3 750 mg enantaat / 750 mg Cypionaat
Week 4 750 mg enantaat / 750 mg Cypionaat
Week 5 750 mg enantaat / 750 mg Cypionaat
Week 6 750 mg enantaat / 750 mg Cypionaat
Week 7 750 mg enantaat / 750 mg Cypionaat
Week 8 750 mg enantaat / 750 mg Cypionaat
Week 9 750 mg enantaat / 750 mg Cypionaat
Week 10 750 mg enantaat / 750 mg Cypionaat
Week 11 750 mg enantaat / 750 mg Cypionaat
Week 12 750 mg enantaat / 750 mg Cypionaat
Nakuur: Nog uitzoeken. Tip's zijn welkom.

Ik weet 't, 't is best een flink kuurtje maar.....tis zo lekker!!!

Het is de eerste keer dat ik enantaat mix met cypionaat. Het schijnt namelijk lekker te werken en aangezien ik niet kapot ben van de 100 ml DK probeer ik 't ook ff.....

Reacties / suggesties / afraders altijd welkom.

WAANZIN!!!!!!!!

tuurlijk werkt de combi van 750 ent en 750 cyp erg lekker, das gvd anderhalve gram testo per week !

dit slaat helemaal nergens op !
terug in de boeken zou ik zeggen !

Maar dat je zult groeien is zeker....wel een beste hoeveelheid die je wilt gaan nemen :eek:

Je hoeveelste kuurtje wordt dit kerel?

En wat zijn je lengte en gewicht?

• Topic Starter Topic Starter
Dus als ik 't goed begrijp vinden jullie dit veel... :p

Dit wordt m'n 3e kuur. 1.82 lang / 89 kg. Geen hoog vetpercentage maar exact weet 'k 't niet...

Nee hoor, we vinden dit niet veel. We vinden dit belachelijk. En gezien je stats slaat het nergens op.

Wil je nu EN de enanthaat EN de cypionaat gebruiken? Of begrijp ik dat verkeerd?

Anyways, je zult hard genoeg groeien op 500mg testosteron in welke vorm dan ook per week. In totaal 500 mg dus.

neej bro, het slaat eigenlijk nergens op
eerst ga je 2 weken aan de deka(die na een week of 4 lekker begint te werken, meestal later), en neem je een frontload test

daarna neem je 750 mg test enanthaat (is redelijk hoog gedoseerd) en die "stack" je met 750 mg test cypyonaat, das dus 1500 mg test per week

leg eens uit waarom je niet gewoon voor een test/deca stack wilt gaan maar test met test wilt stacken? ik vind je uitleg daarover wat vaag al ik eerlijk mag zijn

groetjes

Waarom zet je in godsnaam de eerste 2 wkn deca erbij, typfoutje??

ja moet er hier nog wat op gezegt worden.
Wat is volgens jou de meerwaarde van test cyp met enant stacken? test is test hoor het is alleen de duur van de werking die verschilt.
wat ik me wel zou kunnen indenken is de eerste 2 3 weken prop zetten als een kickstart maar ik vind wat je nu doet nergens op slaan.

en dan de 2 weken deca na 2 weken werkt je deca nog niet eens vol en jij stopt al na 2 weken

en 12 weken is ook wel lang 10 weken heb je zat aan.

en dan wil ik nog niet eens spreken over de 1500mg die je per week aan test zet dit is je derde kuur man. 1500mg gebruikt iemand die min 30kg groter dan jou is :D

Maar ik zou zeggen veel succes ermee en doe het nog een paar jaar zo dan spreek ik je dan wel weer, of niet haha

Sluit me geheel bij bovenstaande posts aan....vooral die 2 weken deca is erg maf! :rolleyes:

*zucht*

Test_Addicted zei:

Dit wordt m'n 3e kuur. 1.82 lang / 89 kg. Geen hoog vetpercentage maar exact weet 'k 't niet...

Grappig ik heb geen 1 kuur gehad ben ff lang en weeg nog even zwaar ook nog :rolleyes:

Test_Addicted zei:

Ik ben 1.78, weeg 97 kg, BF +/- 18% en ik kuur nog gewoon vrolijk met 500mg test/week.

Correct me if I'm wrong, maar deze thread komt echt zo op me over als:

Kijk mij....ik ga ff de man uithangen door 1500mg test/week te zetten.

Laatst bewerkt:
Plus: cyp. en enthanate verschillen zo minimaal van elkaar dat het gewoon randdebielenwerk ( leuk scrabblewoord) is om te stacken.
Ikzelf heb ook een kuurtje van beide tergelijk gehad, maar alleen omdat 1 van de 2 niet meer te krijgen was.
En 1500 mg is echt teveel, ga ook maar eens nadenken over een nakuur, want de crash zal je geestelijk en lichamelijk lekker slopen.
Maar ik zal niet bevooroordeeld zijn: Probeer het uit en succes :)

Week 1 1000 mg enantaat / 500 mg DK Durabolin
Week 2 750 mg enantaat / 500 mg DK Durabolin
Week 3 750 mg enantaat / 750 mg Cypionaat
Week 4 750 mg enantaat / 750 mg Cypionaat
Week 5 750 mg enantaat / 750 mg Cypionaat
Week 6 750 mg enantaat / 750 mg Cypionaat
Week 7 750 mg enantaat / 750 mg Cypionaat
Week 8 750 mg enantaat / 750 mg Cypionaat
Week 9 750 mg enantaat / 750 mg Cypionaat
Week 10 750 mg enantaat / 750 mg Cypionaat
Week 11 750 mg enantaat / 750 mg Cypionaat
Week 12 750 mg enantaat / 750 mg Cypionaat
Nakuur: Nog uitzoeken. Tip's zijn welkom.

the american way,ik zou als nakuur een levertransplantatie nemen

• Topic Starter Topic Starter
Ok, I get the point..

Dit is de eerste keer dat ik zulke reacties krijg en had 't ook totaal niet verwacht. Ik ben zeker blij met jullie reacties en heb deze ook laten lezen aan mijn trainingmaat die dus deze hoeveelheden al jarenlang als normaal beschouwd...

Ik heb welliswaar nog niet eerder zo zwaar gekuurd en zal 't nu zeker niet zo heftig doen. Ik ben pas sinds kort hier aangemeld en zal zeker de forum goed doorspitten om te kijken wat een betere kuurschema is... Ik weet iig nu hoe het niet moet, blijkbaar.

Topic mag dicht... sorry heh... :rolleyes:

Respect voor jou! Eindelijk iemand die na een hoop gezeik van ons het ook daadwerkelijk veranderd!!

Test_Addicted zei:
Ok, I get the point..

Dit is de eerste keer dat ik zulke reacties krijg en had 't ook totaal niet verwacht. Ik ben zeker blij met jullie reacties en heb deze ook laten lezen aan mijn trainingmaat die dus deze hoeveelheden al jarenlang als normaal beschouwd...

Ik heb welliswaar nog niet eerder zo zwaar gekuurd en zal 't nu zeker niet zo heftig doen. Ik ben pas sinds kort hier aangemeld en zal zeker de forum goed doorspitten om te kijken wat een betere kuurschema is... Ik weet iig nu hoe het niet moet, blijkbaar.

Topic mag dicht... sorry heh... :rolleyes:

Zowel En. als Cyp. is testosteron met een trage ester. Je gaat dus door deze te combineren heel simpel op 1500mg /w zitten. Ze voegen niets extra's toe aan elkaar.

Inleesmaterie:

AAS beginner info
[Link niet meer beschikbaar]

AAS FAQ (Frequently Asked Questions)
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=1617

AAS Steroid profiles
http://www.bodybuilding.com/fun/catsteroids.htm
http://www.anabolicreview.com/drugprof.php

AAS side effects
http://www.steroid.com/side.php

Heavy AAS stuff. Diepgaande info over de werking.
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=23171

Nakuur info
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=24385

Terug
Naar boven