XXL Nutrition

De moslim tegenpartij, de IDP (HOAX!!)

Zijn toch bijna 1 miljoen Moslims in NL. Iedereen zei dat Geert ook belachelijk was, maar er zullen zeker zwijgende stemmers zijn die deze partij steunen.

Omg, dit meen je toch niet ?:roflol:

Toen ik dat allemaal las, kwam er een spontaan: 'wat denken ze wel niet' in me op.

Trieste partij en figuren, maar ze zullen heus niet ver geraken...

Spiertje is dan ook eigenlijk geen echte moslim, maar gewoon een vervelend en ontevreden rellertje. Niet echt serieus te nemen. Zoals alle fundi's.

Weet je nog wat ik zei over volksaard? Spiertje volgt VWO, kent de Nederlandse normen en waarden, maar distanteert zich er wel van als het puntje bij het paaltje komt bij grimmigheid. En op het eerste oog in 2005 was de man nog zo'n verkaasde Marokkaan.

Knoop die saamhorige volksaard maar in je oren zodra een opschudding echt scherp wordt.

'tis net als in Suriname, Nederlandse RTl ploeg gaat de straat op om zo'n tiental willekeurige mensen uit te horen over Bousterse en de Decembermoorden. De antwoorden en ontkenning en de bijgesloten beargumentering waren verbijsterd en huiveringwekkend.

Die kenmerkende 'volksgezelligheid' wordt 'volksopstand' zodra hen iets niet zint waar dan ook ter wereld.

Spiertje is dan ook eigenlijk geen echte moslim, maar gewoon een vervelend en ontevreden rellertje. Niet echt serieus te nemen. Zoals alle fundi's.

Geloof wat je wilt
Maar je zult wel zien, deze partij kan groot worden en met een beetje campagne voeren kunnen er heel wat stemmen geincaseerd worden
Niemand geloofde in geert wilders? Die man zit nu toch wel in de tweede kamer

Weet je nog wat ik zei over volksaard? Spiertje volgt VWO, kent de Nederlandse normen en waarden, maar distanteert zich er wel van als het puntje bij het paaltje komt bij grimmigheid. En op het eerste oog in 2005 was de man nog zo'n verkaasde Marokkaan.

Spiertje16 is ten prooi gevallen aan dezelfde invloeden zoals ik die bij m'n broertje zie: dolend in het leven, denkende dat antwoorden op de grote vragen voor het oprapen liggen.

Toen kwam spiertje Fawaz tegen die 'em opzette tegen z'n opleiding en 'em volpompte met gorigheid. Idem voor m'n broertje (al is het in zijn geval een charismatisch figuur van christelijke zijde). Is de volksaard van het volk waar ik en m'n broertje toe behoren dan niet net zo als die van Spiertje?

(ik ben knetterblank, blond, blauwe ogen etc etc, Cirkel zou trots en wss jaloers op me zijn, ik baal in de zomer.)

Geloof wat je wilt
Maar je zult wel zien

Nee, ik zal niets zien. Net als jij. Grappige is natuurlijk wel dat jij nooit zult doorhebben dat je je én voor lul hebt gezet voor een religie én de geneugten des levens door een [censuur] als Fawaz hebt laten ontzeggen. :roflol:

Spiertje16 is ten prooi gevallen aan dezelfde invloeden zoals ik die bij m'n broertje zie: dolend in het leven, denkende dat antwoorden op de grote vragen voor het oprapen liggen.

Toen kwam spiertje Fawaz tegen die 'em opzette tegen z'n opleiding en 'em volpompte met gorigheid. Idem voor m'n broertje (al is het in zijn geval een charismatisch figuur van christelijke zijde). Is de volksaard van het volk waar ik en m'n broertje toe behoren dan niet net zo als die van Spiertje?

(ik ben knetterblank, blond, blauwe ogen etc etc, Cirkel zou trots en wss jaloers op me zijn, ik baal in de zomer.)

Ga toch weg man
Jouw broertje vergelijken met mij is het onnozelste wat je tot nu toe gezegd hebt, los van het feit dat je me denkt te kennen

Geloof wat je wilt
Maar je zult wel zien, deze partij kan groot worden en met een beetje campagne voeren kunnen er heel wat stemmen geincaseerd worden
Niemand geloofde in geert wilders? Die man zit nu toch wel in de tweede kamer

Ik denk wel dat dit waar is. Defineer 'groot', maar ik denk wel dat ze goede kans hebben op flink wat stemmen.

Ga toch weg man
Jouw broertje vergelijken met mij is het onnozelste wat je tot nu toe gezegd hebt

Whahaha, de waarheid is hard jongen, I know :roflol: gek genoeg gaan religieuzen dan stand te pede over tot volledige ontkenning.
DAT KAN TOCH NIET??? Maar zeker kan het Spiermans. Jij hebt zoveel overeenkomsten met evangelische christenen dat je wss van jezelf zou walgen. :roflol:

Los van het feit dat ik je denk te kennen? Nee, ik denk jou helemaal niet te kennen, overigens heb ik me alleen nog maar hoeven beroepen op zaken die jezelf hebt verkondigd.

Zijn toch bijna 1 miljoen Moslims in NL. Iedereen zei dat Geert ook belachelijk was, maar er zullen zeker zwijgende stemmers zijn die deze partij steunen.
Yep, alleen is geen enkele partij zo gek om met hen coalitie te vormen. Het is alleen wel erg jammer dat ze van onze belastingscenten leven, zelfs in de oppositie.

Eigenlijk zou dit gewoon verboden moeten worden, er staan toch wel dingen in dat programma die tegen de wet zijn en duidelijk een stap te ver zijn voor wat we kunnen toelaten in de politiek.

Whahaha, de waarheid is hard jongen, I know :roflol: gek genoeg gaan religieuzen dan stand te pede over tot volledige ontkenning.
DAT KAN TOCH NIET??? Maar zeker kan het Spiermans. Jij hebt zoveel overeenkomsten met evangelische christenen dat je wss van jezelf zou walgen. :roflol:

Los van het feit dat ik je denk te kennen? Nee, ik denk jou helemaal niet te kennen, overigens heb ik me alleen nog maar hoeven beroepen op zaken die jezelf hebt verkondigd.
Bullshit, je kraamt niks met alleen dan poep uit
En dat weet je zelf ook, je probeert gewoon een beetje leuk te doen en je denkt het toch allemaal zo goed te weten.
Terwijl je in feite shit weet

even erg als de sgp dit soort partijen

Hoogste tijd dat religie definitief uit de politiek geschrapt gaat worden.

Yep, alleen is geen enkele partij zo gek om met hen coalitie te vormen. Het is alleen wel erg jammer dat ze van onze belastingscenten leven, zelfs in de oppositie.

Eigenlijk zou dit gewoon verboden moeten worden, er staan toch wel dingen in dat programma die tegen de wet zijn en duidelijk een stap te ver zijn voor wat we kunnen toelaten in de politiek.

Mja, de SGP hier in Nederland is al net zo'n rotte partij. En er gingen ook stemmen op om hun geldstroom dicht te draaien, mochten ze hun statuten (waarin vrouwen geen plek hebben in de partij) niet wijzigen.

Mijn zegen hebben ze. Mafketels.

Bullshit, je kraamt niks met alleen dan poep uit
En dat weet je zelf ook, je probeert gewoon een beetje leuk te doen en je denkt het toch allemaal zo goed te weten.
Terwijl je in feite shit weet

MEER!! MEER!! The IRONY. :roflol:
Best leuk de laatste tijd met al die fundi's. Cirkel zei ook al dat ik zo weinig van de zaken afwist! Waarom lijken jullie toch allemaal zo op elkaar? Wees toch eens een beetje creatief.

Daarnaast: hoe kan ik zelf weten dat ik 'niks met alleen dan poep' (<- monsterlijk) uitkraam, om vervolgens te denken dat ik het toch allemaal zo goed weet?
Whahahaha, stuur me nog eens zo'n link over logische fouten :roflol:

Daarnaast weet ik idd shit. Tenminste, als ik deze engelse verbastering nog enigszins interpreteerbaar opvat. I know my shit! Misschien ben ik daarom wel zo 'keen on' finding bad shit.

Laatst bewerkt:
Wat is er toch zo moeilijk aan verhuizen? Ik snap dat niet hoor. Waarom willen die gefrustreerde geitenn**kers toch perse in dit kikkerlandje blijven?

Wat is er toch zo moeilijk aan verhuizen? Ik snap dat niet hoor. Waarom willen die gefrustreerde geitenn**kers toch perse in dit kikkerlandje blijven?

Dit is op de hemel na het mooiste paradijs.:D in hun eigen land hebben ze minder te vertellen dan hier.

Dus wilders is de oorzaak van deze partij ==> gewone burgers zullen zich extremer opdragen mede door deze partij ==> moslims zullen zich extremer dragen omdat de nederlandse bevolking zich extreem gedraagt enzoverder enzoverder totdat er maar 2 groepen zijn die elkaar godsgruwelijk haten.

We're doomed !

Of stel ik het een beetje overdreven voor ?:o

Dus wilders is de oorzaak van deze partij ==> gewone burgers zullen zich extremer opdragen mede door deze partij ==> moslims zullen zich extremer dragen omdat de nederlandse bevolking zich extreem gedraagt enzoverder enzoverder totdat er maar 2 groepen zijn die elkaar godsgruwelijk haten.

We're doomed !

Of stel ik het een beetje overdreven voor ?:o

Het zou me niks verbazen als het uiteindelijk hierop afloopt

Idd, de moslims willen teveel.

Hey wij waren hier het eerst! :roflol:

Terug
Naar boven