Marky
Monstrous Giant
- Waardering
- 333
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn toch bijna 1 miljoen Moslims in NL. Iedereen zei dat Geert ook belachelijk was, maar er zullen zeker zwijgende stemmers zijn die deze partij steunen.
Spiertje is dan ook eigenlijk geen echte moslim, maar gewoon een vervelend en ontevreden rellertje. Niet echt serieus te nemen. Zoals alle fundi's.
Spiertje is dan ook eigenlijk geen echte moslim, maar gewoon een vervelend en ontevreden rellertje. Niet echt serieus te nemen. Zoals alle fundi's.
Weet je nog wat ik zei over volksaard? Spiertje volgt VWO, kent de Nederlandse normen en waarden, maar distanteert zich er wel van als het puntje bij het paaltje komt bij grimmigheid. En op het eerste oog in 2005 was de man nog zo'n verkaasde Marokkaan.

Spiertje16 is ten prooi gevallen aan dezelfde invloeden zoals ik die bij m'n broertje zie: dolend in het leven, denkende dat antwoorden op de grote vragen voor het oprapen liggen.
Toen kwam spiertje Fawaz tegen die 'em opzette tegen z'n opleiding en 'em volpompte met gorigheid. Idem voor m'n broertje (al is het in zijn geval een charismatisch figuur van christelijke zijde). Is de volksaard van het volk waar ik en m'n broertje toe behoren dan niet net zo als die van Spiertje?
(ik ben knetterblank, blond, blauwe ogen etc etc, Cirkel zou trots en wss jaloers op me zijn, ik baal in de zomer.)
Geloof wat je wilt
Maar je zult wel zien, deze partij kan groot worden en met een beetje campagne voeren kunnen er heel wat stemmen geincaseerd worden
Niemand geloofde in geert wilders? Die man zit nu toch wel in de tweede kamer
Ga toch weg man
Jouw broertje vergelijken met mij is het onnozelste wat je tot nu toe gezegd hebt
gek genoeg gaan religieuzen dan stand te pede over tot volledige ontkenning.
Maar zeker kan het Spiermans. Jij hebt zoveel overeenkomsten met evangelische christenen dat je wss van jezelf zou walgen. 
Yep, alleen is geen enkele partij zo gek om met hen coalitie te vormen. Het is alleen wel erg jammer dat ze van onze belastingscenten leven, zelfs in de oppositie.Zijn toch bijna 1 miljoen Moslims in NL. Iedereen zei dat Geert ook belachelijk was, maar er zullen zeker zwijgende stemmers zijn die deze partij steunen.
Bullshit, je kraamt niks met alleen dan poep uitWhahaha, de waarheid is hard jongen, I knowgek genoeg gaan religieuzen dan stand te pede over tot volledige ontkenning.
DAT KAN TOCH NIETMaar zeker kan het Spiermans. Jij hebt zoveel overeenkomsten met evangelische christenen dat je wss van jezelf zou walgen.
Los van het feit dat ik je denk te kennen? Nee, ik denk jou helemaal niet te kennen, overigens heb ik me alleen nog maar hoeven beroepen op zaken die jezelf hebt verkondigd.
Yep, alleen is geen enkele partij zo gek om met hen coalitie te vormen. Het is alleen wel erg jammer dat ze van onze belastingscenten leven, zelfs in de oppositie.
Eigenlijk zou dit gewoon verboden moeten worden, er staan toch wel dingen in dat programma die tegen de wet zijn en duidelijk een stap te ver zijn voor wat we kunnen toelaten in de politiek.
Bullshit, je kraamt niks met alleen dan poep uit
En dat weet je zelf ook, je probeert gewoon een beetje leuk te doen en je denkt het toch allemaal zo goed te weten.
Terwijl je in feite shit weet
Wat is er toch zo moeilijk aan verhuizen? Ik snap dat niet hoor. Waarom willen die gefrustreerde geitenn**kers toch perse in dit kikkerlandje blijven?
in hun eigen land hebben ze minder te vertellen dan hier.
Dus wilders is de oorzaak van deze partij ==> gewone burgers zullen zich extremer opdragen mede door deze partij ==> moslims zullen zich extremer dragen omdat de nederlandse bevolking zich extreem gedraagt enzoverder enzoverder totdat er maar 2 groepen zijn die elkaar godsgruwelijk haten.
We're doomed !
Of stel ik het een beetje overdreven voor ?![]()