MuscleMeat

De moslim tegenpartij, de IDP (HOAX!!)

Vraag me af of er in marroko ook een nederlandse partij zit die hun regeltjes op willen stellen.Dit is te gek voor woorden :roflol: Diep droevig gewoon.Ik schaam me voor mij eigen land dat dit mogelijk is.

En als ze nou met iets fatsoenlijks aankomen.Maar nee :roflol:

Deze partij is in strijd met de grondwet, discriminatie tegen vrouwen en homo's.
Ik zeg, verbied deze partij snel.

Dit is hilarisch en moeilijk niet serieus te nemen.

Al nam Donner hier in het verleden al een voorschot op door te zinspelen op de theoretische mogelijkheid van het invoeren van de sharia, na grondwetswijziging. Maargoed die 2/3e meerderheid in het parlement zal nooit een feit worden.

Wel benieuwd wat het gevolg zou zijn als een dergelijke partij de kiesdrempel zou halen. Wanneer ze dergelijke extreme standpunten innemen in het publieke debat zal het alleen maar een fellere reactie uitlokken dan nu al het geval is met Wilders.

Stel dat bij een gelijkblijvend opkomstpercentage bij de volgende verkiezingen een dergelijke partij mee zal doen heeft het (1/150)*12.000.000*0,8= 64.000 stemmen nodig om de kiesdrempel te halen voor een enkele zetel in het parlement.

Ik schaam me voor mij eigen land dat dit mogelijk is.
Als dit kan, dan kan alles ;) Inderdaad om van te kotsen dat racistische partijen voor de rechter moeten komen en veroordeeld worden (terecht) maar pedofiele en extremistische partijen gewoon mogen blijven bestaan.

Deze partij is in strijd met de grondwet, discriminatie tegen vrouwen en homo's.
Ik zeg, verbied deze partij snel.

En Wilders zijn standpunten zijn ook tegen de grondwet. Waarom zouden standpunten die tegen de grondwet ingaan verboden moeten worden. Is de grondwet onschendbaar? Nee, want een 2/3 meerderheid van de volksvertegenwoordiging kan de grondwet aangepast worden. En in Nederland hebben we het grondwettelijke recht, van een vrije meningsuiting. Dus ook mogen meningen geuit worden die tegen de grondwet ingaan.

En Wilders zijn standpunten zijn ook tegen de grondwet. Waarom zouden standpunten die tegen de grondwet ingaan verboden moeten worden. Is de grondwet onschendbaar? Nee, want een 2/3 meerderheid van de volksvertegenwoordiging kan de grondwet aangepast worden. En in Nederland hebben we het grondwettelijke recht, van een vrije meningsuiting. Dus ook mogen meningen geuit worden die tegen de grondwet ingaan.
Ja laten we vrouwen gaan discrimineren :rolleyes: Wilders voorstellen kan je hiermee niet vergelijken, hoe debiel ze ook mogen zijn.

Welke standpunten van wilders staan dan haaks in op de grondwet ?

Al nam Donner hier in het verleden al een voorschot op door te zinspelen op de theoretische mogelijkheid van het invoeren van de sharia, na grondwetswijziging. Maargoed die 2/3e meerderheid in het parlement zal nooit een feit worden.

Wel benieuwd wat het gevolg zou zijn als een dergelijke partij de kiesdrempel zou halen. Wanneer ze dergelijke extreme standpunten innemen in het publieke debat zal het alleen maar een fellere reactie uitlokken dan nu al het geval is met Wilders.

Stel dat bij een gelijkblijvend opkomstpercentage bij de volgende verkiezingen een dergelijke partij mee zal doen heeft het (1/150)*12.000.000*0,8= 64.000 stemmen nodig om de kiesdrempel te halen voor een enkele zetel in het parlement.

Kuch kuch
Knul je hebt ook al geen kaas gegeten van rechtsgeleerdheid huh? :roflol:

Idd

@spiertje16, je noemt de naam van Wilders.
Wil je bij zo'n partij horen die net zo "serieus" genomen wordt als PVV?

Zeer mooi, deze partij verdient mijn stem en steun zeker
Ik ga wat meer over deze partij opzoeken en kijken of ze nog wat hulp kunnen gebruiken

Een schandknaapje als jij kunnen ze altijd gebruiken Spiertje.

Ik hoop dat deze partij er komt en wat zeteltjes scored. Het zal de spanningen lekker op laten lopen en de onvermijdelijke clash tussen extremisten zal snel komen. Dan kunnen we eindelijk harde maatregelen nemen tegen al het tuig.

Discriminatie op grond van geloof/afkomst. Hij heeft keihard gezegd het liefst art. 1 af te willen schaffen om wél te kunnen discrimeren.

Maar dat is toch niet ongrondwettelijk, ook al druist het in tegen de grondwet?

Hij wilt eerst de grondwetafschaffen, vervolgens gaat hij discrimineren.

Verschil met de islamitische partij is dat ze die discrminerende standpunten al hebben in hun programma en beweren dat ze grondwettelijk 'ok' zijn.

Verschil met de islamitische partij is dat ze die discrminerende standpunten al hebben in hun programma en beweren dat ze grondwettelijk 'ok' zijn.

Haha, dit is wel een knap staaltje logica :roflol:

Zie je de nuance niet ?:D

En het gaat maar door en door. Gelukkig krijgen dit soort fundamentalisten nooit een echte poot aan de grond maar wel grappig dat ze menen Wilders te moeten bestrijden met een eigen vorm van fascisme.
Wat is daar anders aan dan de huidige democratische dictatuur?

je moet wat karma verdelen bla bla

Je kan niet beweren dat ze grondwettelijk 'oke' zijn. Dan ben je een achterlijke debiel. Maar goed, om zo'n partij op te richten ben je dat punt al gepasseerd.
En in principe klopt je stelling. Tegengrondwettelijk zou een betere benaming zijn voor Wilders. In de huidige gang van zaken is het echter volledig ongrondwettelijk om te willen wat Wilders wil. Maar kom op, je moet toch echt wel een demented ****wit zijn om met dergelijke zaken aan te komen? Ach ja, wat is een paar honderd jaar vooruitgang in de handen van een demagoog?

om op de beginpost te reageren: oprotten

Terug
Naar boven