AndroidHealthClinic

De Noord Amerikaanse Unie

Wat vind jij van de de N.A.U.?

  • Ik vind het een goede ontwikkeling

    Stemmen: 4 28,6%
  • Ik vind het géén goede ontwikkeling

    Stemmen: 7 50,0%
  • Ik weet niet wat ik er van moet vinden

    Stemmen: 3 21,4%

  • Totaal stemmers
    14

Bezoekers in dit topic

100% van alle income taxes gaan naar de federal reserve bank. Google maar.

En tik eens in youtube Income Tax, en check de suggesties:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
1 berg stront van complotdenkers net zoals dat FED en IRS-verhaaltje. Wel grappig dat al die complotters elkaar na papegaaien.
 
100% van alle income taxes gaan naar de federal reserve bank. Google maar.

En tik eens in youtube Income Tax, en check de suggesties:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Goh en welke malloten hebben al die filmpjes op Youtube gezet? Dat is toch geen bewijs, hooguit een bewijs dat er teveel tinfoilhat loonies rondlopen in de USA.
 
1 berg stront van complotdenkers net zoals dat FED en IRS-verhaaltje. Wel grappig dat al die complotters elkaar na papegaaien.

Als zo veel mensen de zelfde conclusie trekken, zit er dan misschien niet enige vorm van waarheid in? Je lijkt klusmier wel als je een discussie over religie hebt.
 
heb jij het wetboek doorgelezen of citeer je het letterlijk uit dat filmpje.

ik heb die filmpjes niet bekeken.. maar heb het eerder gehoord
 
Als zo veel mensen de zelfde conclusie trekken, zit er dan misschien niet enige vorm van waarheid in?

die hoor ik vaker bij de complotdenkers.
 
Als zo veel mensen de zelfde conclusie trekken, zit er dan misschien niet enige vorm van waarheid in? Je lijkt klusmier wel als je een discussie over religie hebt.

Het is waarschijnlijk waar dat VS dit inderdaad wil om zo die andere landen uit te kunnen zuigen parasieten als het zijn. Maar die andere landen zullen daar niet aan mee willen werken tenzij er heel wat tegenoverstaat wat uiteraard niet zo is want de VS heeft altijd maar een belang het eigen belang.
 
die hoor ik vaker bij de complotdenkers.

Agh ja, die hoor je ook bij religieuze mensen dus in die zin is het geen argument. Maar als je je er eens goed in verdiept komt je er wel achter dat er een hoop dingen niet goed zitten. Eerst vond ik complotdenkers maar mensen die tijd te veel hebben, beetje net als mensen die in die da vinci code shit geloven. Maar de teksten van een aantal rappers wekte toch mijn interesse in dit onderwerp en toen ging ik mij er toch maar eens in verdiepen. Check mijn topic:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f66/bringing-you-the-truth-the-form-hiphop-176297/
 
Het is waarschijnlijk waar dat VS dit inderdaad wil om zo die andere landen uit te kunnen zuigen parasieten als het zijn. Maar die andere landen zullen daar niet aan mee willen werken tenzij er heel wat tegenoverstaat wat uiteraard niet zo is want de VS heeft altijd maar een belang het eigen belang.

Canada en Mexico zijn heel erg afhankelijk van de Dollar en willen dus graag de Amero om de economie weer nieuw leven in te blazen. Als je googled vind je veel Canadezen die absoluut niet tot de unie willen behoren omdat ze niet nog meer van de VS afhankelijk willen worden. Voor mexico kan het veel nieuwe banen bieden.
 
Als zo veel mensen de zelfde conclusie trekken, zit er dan misschien niet enige vorm van waarheid in? Je lijkt klusmier wel als je een discussie over religie hebt.

Jij lijkt eerder op Klusmier, je gelooft ook in onzin. Als veel debielen iets zeggen is het nog niet waar natuurlijk.

Feiten :

- De USA overheid had 2,568 biljoen dollar aan inkomsten
- Die 2,568 biljoen bestond voor 1,163 biljoen uit inkomstenbelasting
- 863 miljard (van de 2,568 biljoen) werd dan o.a. nog gehaald uit diverse belastingen op sociale zekerheid en pensioenen.

- Er werd 2,73 biljoen dollar uitgegeven in 2007
- Dat maakt een tekort van 162 miljard dollar

- 192 miljard ging naar de War on Terror en andere niet structrule zaken.
- 643 miljard ging naar de diverse departementen waarbij het meeste op ging aan defensie
- 371 miljard ging naar Medicare
- 197 miljard ging naar Medicaid
- 581 miljard ging naar sociale zekerheid

Hoe kan er dan nog iets van die inkomstenbelasting naar de FED gaan?

De FED is wel 1 van de grotere verstrekkers van leningen aan de staat maar in vergelijking met private leningen in totaal is de FED maar goed voor iets minder 20% van het totaal aantal leningen.

Een begroting lezen is niet zo moeilijk, dus hoe kan iemand nou beweren dat de FED de inkomstenbelasting opstrijkt? Hooguit ontvangen ze rente over het door hun geleende geld, lijkt me ook vrij standaard.

Voor de geinteresseerden :

http://www.whitehouse.gov/omb/budget/fy2009/summarytables.html

Iets betrouwbaarder dan whackjobsites die van alles claimen terwijl ze met hun reet praten.



-
 
Laatst bewerkt:
want waarom zou iemand nog income tax betalen dan als het niet hoeft volgens de wet?

Nou, een echte patriot voelt zich daartoe geroepen. Net als naar de verkiezingen gaan voor de provinciale staten bijvoorbeeld.
 
Jij lijkt eerder op Klusmier, je gelooft ook in onzin. Als veel debielen iets zeggen is het nog niet waar natuurlijk.

Aim at the individual.

En ik werd gebanned omdat ik een algemeen humoristisch verschil aangaf tussen Belgie en Nederland. :rolleyes:

Iemand k a n k e r m o n g o o l noemen of debiel is blijkbaar wel getolereerd.
 
Jij lijkt eerder op Klusmier, je gelooft ook in onzin. Als veel debielen iets zeggen is het nog niet waar natuurlijk.

Feiten :

- De USA overheid had 2,568 biljoen dollar aan inkomsten
- Die 2,568 biljoen bestond voor 1,163 biljoen uit inkomstenbelasting
- 863 miljard (van de 2,568 biljoen) werd dan o.a. nog gehaald uit diverse belastingen op sociale zekerheid en pensioenen.

- Er werd 2,73 biljoen dollar uitgegeven in 2007
- Dat maakt een tekort van 162 miljard dollar

- 192 miljard ging naar de War on Terror en andere niet structrule zaken.
- 643 miljard ging naar de diverse departementen waarbij het meeste op ging aan defensie
- 371 miljard ging naar Medicare
- 197 miljard ging naar Medicaid
- 581 miljard ging naar sociale zekerheid

Hoe kan er dan nog iets van die inkomstenbelasting naar de FED gaan?

De FED is wel 1 van de grotere verstrekkers van leningen aan de staat maar in vergelijking met private leningen in totaal is de FED maar goed voor iets minder 20% van het totaal aantal leningen.

Een begroting lezen is niet zo moeilijk, dus hoe kan iemand nou beweren dat de FED de inkomstenbelasting opstrijkt? Hooguit ontvangen ze rente over het door hun geleende geld, lijkt me ook vrij standaard.

Voor de geintresseerden :

http://www.whitehouse.gov/omb/budget/fy2009/summarytables.html

Iets betrouwbaarder dan whackjobsites die van alles claimen terwijl ze met hun reet praten.



-

Ja vreemd idd, zit het ff na te checken. Klopt idd wat je zegt. Een echte conspiracy dudie zou natuurlijk zeggen dat het een site van de overheid is, en dus ook BS kan zijn.
Maar het blijft raar dat er géén wet is waarin staat dat je een income tax moet betalen.
http://nl.youtube.com/watch?v=ii-TjxDYox4

Edit: we moeten wel in de gaten houden dat dit topic over de NAU gaat, en niet over conspiracy theorien.
 
Iemand k a n k e r m o n g o o l noemen of debiel is blijkbaar wel getolereerd.

Ehh dit zijn niet 2 dezelfde dingen he. Het ene woord moet kunnen imo het andere absoluut niet.

Humor tussen Belgie en Nederland moet overigens zeer zeker ook kunnen.
 
Om weer een beetje back to topic te komen. Wat nou EricR, als in 2010, de charismatische Barack Obama ons verteld dat de North American Union ready for take-off is? Obama kan met zijn mooie praatjes iedereen dit aannaaien. Maar vind je het een goede ontwikkeling of niet? En als de NAU er plots zou komen, zou dit je beeld over de "conspiracy" theorieën veranderen?
 
Om weer een beetje back to topic te komen. Wat nou EricR, als in 2010, de charismatische Barack Obama ons verteld dat de North American Union ready for take-off is? Obama kan met zijn mooie praatjes iedereen dit aannaaien. Maar vind je het een goede ontwikkeling of niet? En als de NAU er plots zou komen, zou dit je beeld over de "conspiracy" theorieën veranderen?

Nee want die NAU komt er niet.
 
Waarom zou die er niet komen? Lijkt mij een logische stap. Maar wel zullen zien in 2010.
 
-removed-
 
Waarom zou die er niet komen? Lijkt mij een logische stap. Maar wel zullen zien in 2010.

Omdat zaken die complotdenkers bedenken nooit uitkomen of het moet om puur toeval gaan. Kans is dan nog steeds nihil te noemen.
 
Back
Naar boven