Fitness Seller

De Noord Amerikaanse Unie

Peiling Peiling Wat vind jij van de de N.A.U.?

• Ik vind het een goede ontwikkeling

Stemmen: 4 28,6%
  • Ik vind het géén goede ontwikkeling

Stemmen: 7 50,0%
  • Ik weet niet wat ik er van moet vinden

Stemmen: 3 21,4%

• Totaal stemmers
    14
Betaal jij belasting Eric?

over wat? hij kraakt jwt en werkt zwart ;)

Ben jij z'n woordvoerder?

Ik zit in zo'n sta caravan met pa, moe, broer, zus etc. op zo'n terrein met een duidelijke grens. ;)

Belasting betalen is overrated.

****ing hell, weer zo'n retarded k*ttheorie.

opzich zou ik het best willen weerleggen, maar ik heb geen zin om al die k*tfilmpjes te kijken en me te verdiepen in dit soort onzin.
zowieso, ook al is er geen wet waarin staat dat je belasting moet betalen, hoe dacht je anders van wegen etc. gebruik te maken?

wel legitiem, heel misschien niet legaal, maar niet legaal betekent niet per se illegaal...

zowieso, hoe kun je die gasten van de federale bank beschuldigen van het beroven van de burger etc.? zij hebben amerika GEMAAKT. denktanks etc. worden nog steeds gefinancieerd met geld uit fondsen van hen.

Wat moet je er van vinden ,idd, wat schiet de E.U. er mee op...........

****ing hell, weer zo'n retarded k*ttheorie.

opzich zou ik het best willen weerleggen, maar ik heb geen zin om al die k*tfilmpjes te kijken en me te verdiepen in dit soort onzin.
zowieso, ook al is er geen wet waarin staat dat je belasting moet betalen, hoe dacht je anders van wegen etc. gebruik te maken?

wel legitiem, heel misschien niet legaal, maar niet legaal betekent niet per se illegaal...

zowieso, hoe kun je die gasten van de federale bank beschuldigen van het beroven van de burger etc.? zij hebben amerika GEMAAKT. denktanks etc. worden nog steeds gefinancieerd met geld uit fondsen van hen.

"waar rook is, is vuur"
dat de elite (ik bedoel hier zeker niet de politici) over ons regeert is zo oud als dat er beschaving is...
Daarom IS het ook de elite.

"waar rook is, is vuur"
dat de elite (ik bedoel hier zeker niet de politici) over ons regeert is zo oud als dat er beschaving is...
Daarom IS het ook de elite.
wat doet iemand tot de elite behoren dan? wie zijn in amerika die elite? waarom kan iedereen in nederland dan toetreden tot de politieke elite? waarom word de politiek onder velen van deze elite dat zo verwaarloosd en als minderwaardig gezien?

binnen een samenleving zul je altijd slimme en dommere mensen hebben. de slimmeren behoren gemiddeld tot de "elite" omdat zij wel een land kunnen besturen, en de dommeren behoren geimddeld tot de massa, omdat zij simpelweg niet bekwaam genoeg zijn om een land te regeren.
dat is mijn kijk erop, al in de oudheid was deze scheiding inderdaad evident. in het oude griekenland waar directe democratie was en waar dus vooral op basis van emotie werd geregeerd. de gevolgen hiervan zijn wel terug te vinden in werken van mensen als plato etc.

Terug
Naar boven