Marky
Monstrous Giant
- Waardering
- 333
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
****ing hell, weer zo'n retarded k*ttheorie.
opzich zou ik het best willen weerleggen, maar ik heb geen zin om al die k*tfilmpjes te kijken en me te verdiepen in dit soort onzin.
zowieso, ook al is er geen wet waarin staat dat je belasting moet betalen, hoe dacht je anders van wegen etc. gebruik te maken?
wel legitiem, heel misschien niet legaal, maar niet legaal betekent niet per se illegaal...
zowieso, hoe kun je die gasten van de federale bank beschuldigen van het beroven van de burger etc.? zij hebben amerika GEMAAKT. denktanks etc. worden nog steeds gefinancieerd met geld uit fondsen van hen.
wat doet iemand tot de elite behoren dan? wie zijn in amerika die elite? waarom kan iedereen in nederland dan toetreden tot de politieke elite? waarom word de politiek onder velen van deze elite dat zo verwaarloosd en als minderwaardig gezien?"waar rook is, is vuur"
dat de elite (ik bedoel hier zeker niet de politici) over ons regeert is zo oud als dat er beschaving is...
Daarom IS het ook de elite.