Fitness Seller

de pil voor vrouwen, bijwerkingen

zijlstra

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
een vriend van mij heeft een vriendin die voor het eerst begonnen is met de pil, tijdens hun gemeenschap bloed zei plotseling, ze zegt dat het door de bijwerkingen van de pil (dia ofzo) komt ???

is dit verzonnen of echt :rolleyes:

Ze was gewoon maagd.

Anders nog iets, shutterspeed?

Te ruig ;)
Of een kwetsuur aan de vagina wand wat door het schuren kan gaan bloeden.
Misschien was ze niet te (t)(v)ochtig genoeg :D

een vriend van mij heeft een vriendin die voor het eerst begonnen is met de pil, tijdens hun gemeenschap bloed zei plotseling, ze zegt dat het door de bijwerkingen van de pil (dia ofzo) komt ???

is dit verzonnen of echt :rolleyes:

Denk dat je het over de Diane 35 hebt.. dat bloed kon van een tussentijdse bloedingen komen.. of dr maagdenvlies scheurde.. je kan zoveel redenen bedenken.. het zou best eens waar kunnen zijn.

Denk dat je het over de Diane 35 hebt.. dat bloed kon van een tussentijdse bloedingen komen.. of dr maagdenvlies scheurde.. je kan zoveel redenen bedenken.. het zou best eens waar kunnen zijn.

Inderdaad, beetje googlen en je hebt het antwoord ook...

Hoe oud is die vriend van je?
Of moet ik vragen hoe jong dat vriendinnetje is:D

dat heb je als je je laat penetreren met een gescheurd blikje cola

"een vriend van mij"...hehehe, met andere woorden jezelf?:p

Aldus Kapitein Ortega! (van de snorkels natuurlijk)

• Topic Starter Topic Starter
even wat meer info, ze is al 8 jaar geleden ontmaagd en die vriend van mij vermoed dat ze die bloedpartij van een andere partijtje coïtus heeft gehad,
want ze vrijen altijd maar zij heeft nooit eerder gebloed, en toen hij vroeg hoe dat kwam zei ze non chalant
'o dat zijn de bijwerkingen van de pil diana' ;)

• Topic Starter Topic Starter
ze heeft toch gelijk :D

Diane-35®: Mogelijke bijwerkingen (o.a.)
Bloedstolsels (= trombose of embolie) in de aders (= venen), zoals diep-veneuze trombose en long-embolie
Bloedstolsels (= trombose of embolie) in de slagaders (= arteriële trombose)
Bloedverlies uit de vagina, onregelmatig (o.a. spotting en doorbraakbloedingen), vooral tijdens de eerste drie maanden van gebruik

Volgens mij is al dat vet worden en weinig geilheid bij vrouwen te wijten aan de pil. Waarom mogen vrouwen wel aan de lopende band hormonen slikken, maar mogen wij niet constant de hele tijd on gear zijn?

Voor het zingen de kerk uit mikki :P

Gaat al een hele tijd goed bij mij, maar dat komt omdat ik misschien wel fopzaad heb dan :roflol:

Jajaja traag zaad! ;)

(Met die "methode" wil het trouwens nog niet zeggen dat de kans niet bestaat dat ze wél zwanger wordt...)

:roflol:

Als je veel bijwerkingen hebt van de pil kun je eventueel ook een spiraaltje laten zetten toch, als vrouw :)

Terug
Naar boven