MuscleMeat

de Sterkste Krachtsporters van Nederland 2010

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Training 50.000 likes 50 media-items 50.000 berichten 10.000 likes 10.000 berichten 10 media-items
Waardering
71.564
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
http://www.realdutchpower.nl/aankondigingen2010/sterkstekrachtsporters.htm

Op zondag 8 augustus wordt de Sterkste Krachtsporters van Nederland gehouden.
De aanvang van de wedstrijd is 14.00 uur.
De wedstrijd wordt gehouden op evenemententerrein De Koel in Vijlen.

De wedstrijd wordt georganiseerd door het team van de Fungames, [Link niet meer beschikbaar], waar je ook meer informatie over deze wedstrijd kunt vinden.

Het betreft een wedstrijd voor tweetallen!

De onderdelen van deze wedstrijd zijn:

1) Vrachtwagentrekken harnas pull (25.000 kg)
De vrachtwagen wordt getrokken door twee personen tegelijk.

2) Boomstam tillen (herhalingen - 80 kg)
Maximale tijdslimiet 45 seconen per persoon!

3) Medley
Wheelflip (350 kg - 6 flips), yoke race (280 kg - 20 meter), timberwalk (2 keer 100 kg - 20 meter)
en carflip (450 kg)

4) Weight for height (20 kg)

5) Balls off steal (100-110-130-140-150 kg)

Voor informatie en/of ischrijven kun je contact opnemen met Michel Koekoek, te bereiken per
e-mail info@thefungames.nl of telefonisch 06-33136077

I'm in with g3rr3 :fire: doet er nog iemand van het forum mee?!

Dit lijkt me een mooie wedstrijd. Ik wil wel meedoen maar het is wel 2 en half uur rijden

• Topic Starter Topic Starter
Dit lijkt me een mooie wedstrijd. Ik wil wel meedoen maar het is wel 2 en half uur rijden

Dude, ik kom van België (Oost Vlaanderen) en waarschijnlijk met het openbaar vervoer, wat zit je te klagen :p

Ik doe dus ook mee, samen met hardrocker die hier een paar posts heeft (was er ook op de voorronde).

Had nog wat vragen die ik al 2 keer per mail gestuurd heb, maar misschien krijg ik er hier sneller antwoord op..

- Hoe zit het met wisselen tijdens de medley?
- Wat voor weight for height is het? Blok, zak, 1 hand, 2 handen,...
- Hoe hoog komen de stones?

Leuk dat jullie ook meedoen Johan! :hedbang:

Nu maar hopen dat Koek snel reageerd en dat het niet afgeblazen word zoals Parkstad....

iemand die een team-mate zoekt?

vond het vorig jaar te k*t geregeld om nu nog mee te willen doen.

De charme van het idee sterkste krachtsporter is nu weg zonder de powerlift onderdelen! Nu is het een beginnerswedstrijd strongman met sterkste.... van NL in de naam.
Desalniettemin wens ik de organisatie succes met het organiseren van de wedstrijd!

Weight for height eruit en squat of deadlift erin!

Als je het over krachtsport hebt dan heb je het niet alleen over sterkste man. Lijkt me.. Anders noem je het sterkste man van... Dus een combi van gewichteheffen / powerliften / strongman / highland games / wat ik nog mis

En als je dan alle speirgroepen / max kracht / conditie en behendigheid in de onderdelen verwerkt heb je een mooi concept!

Lijkt me opzich wel een grappige wedstrijd alleen zit ik dan in tsjechië:p

de carflip lijkt me wel leuk...da wil ik nog ooit es doen..verder beetje ver anders had ik er mischien wel over nagedacht..ik wens de deelnemers wel een FUN dag!

de carflip lijkt me wel leuk...da wil ik nog ooit es doen..verder beetje ver anders had ik er mischien wel over nagedacht..ik wens de deelnemers wel een FUN dag!

Hahaha, zou wel nice zijn als je er bij zou zijn Mo', lekker gezellig maar dan win je die shit met 1 hand en been op de rug gebonden denk ik :roflol:

Carflip is idd echt wel leuk om te doen :D

Denk dat ik wel mee doe met piet vind het altijd wel leuk een teamwedstrijd.
Hoop alleen dat het ff wat beter is georganiseerd.

Dude, ik kom van België (Oost Vlaanderen) en waarschijnlijk met het openbaar vervoer, wat zit je te klagen :p

Ik doe dus ook mee, samen met hardrocker die hier een paar posts heeft (was er ook op de voorronde).

Had nog wat vragen die ik al 2 keer per mail gestuurd heb, maar misschien krijg ik er hier sneller antwoord op..

- Hoe zit het met wisselen tijdens de medley?
- Wat voor weight for height is het? Blok, zak, 1 hand, 2 handen,...
- Hoe hoog komen de stones?

Je mag zo vaak wisselen als je wilt, hier gaat natuurlijk wel tijd in zitten.
Weight for height wordt met een zak gedaan en met 2 handen.
De stones zullen komen op ongeveer 130 cm.

---------- Toegevoegd om 18:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:17 ----------

Leuk dat jullie ook meedoen Johan! :hedbang:

Nu maar hopen dat Koek snel reageerd en dat het niet afgeblazen word zoals Parkstad....

Snel reageren is me niet gelukt, paar dagen niet hierop geweest, maar de wedstrijd gaat zeker door, Parkstad was hopeloos.

Ok klinkt goed :)

Worden er atlasstones gebruikt of de ovums of steal?

Wegens mijn maatje die met een blessure zit, moeten we helaas afzeggen.
Heb er ook net een mailtje voor gestuurd naar de organisatie..

Terug
Naar boven