XXL Nutrition

de Sterkste Krachtsporters van Nederland 2010

Dominique Janssen wil mijn maatje wel vervangen, dus komt toch goed :)

• Topic Starter Topic Starter
Oh my god.

Toen ik dit topic openklikte verwachte ik al iets episch te lezen. Maar Big Dominique weer in actie? My god.

Het zullen de Ovums of steal worden Sanca.

ziet er een vette wedstrijd uit,maybe next year:)

Wie doen er allemaal mee van het forum

Ik hoop voor de deelnemers dat het niet een herhaling gaat worden van de fungames begin dit jaar.
- Zorg in elk geval dat de onderdelen tijdig aanwezig zijn en nog niet ergens gehaald moeten worden waardoor de wedstrijd stil komt te liggen.
- Zorg dat er gedegen onderdelen gebruikt worden die niet na een event uit elkaar vallen.
- Zorg dat niet achteraf flink lichtere onderdelen gebruikt worden, daar trainen de atleten namelijk niet voor.

Veel suc6 mannen.

Laatst bewerkt:
Is er een deelnemerslijst?

Deelnemerslijst zal ik komend weekend plaatsen op het forum.

SDC11928.jpg

SDC11936.jpg

SDC11939.jpg

SDC11931.jpg

Laatst bewerkt:
Foto's zijn van enkele materialen die gebruikt zullen worden tijdens de wedstrijd.

SDC11939.jpg

oke ziet er netjes uit

Top!

Ga jij meedoen pik?
Misschien moet ik dan mijn mede eilandgenoot maar eens even aanmoedigen:p

Even nog een praktisch vraagje. Ik zie dat de yoke verstelbaar is. Tot hoe laag kan die gezet worden? Ik ben namelijk niet van de grootste, dus zou jammer zijn als ik de yoke niet kan doen doordat die te hoog staat :) Als hij op ongeveer 1m30 kan komen, is dat voor mij ideaal (paar cm meer of minder ga ik uiteraard niet moeilijk over doen).

Even nog een praktisch vraagje. Ik zie dat de yoke verstelbaar is. Tot hoe laag kan die gezet worden? Ik ben namelijk niet van de grootste, dus zou jammer zijn als ik de yoke niet kan doen doordat die te hoog staat :) Als hij op ongeveer 1m30 kan komen, is dat voor mij ideaal (paar cm meer of minder ga ik uiteraard niet moeilijk over doen).
ik heb dezelfden,kan nog een stuk lager,dus tzal wel geen probleem zijn;)

Terug
Naar boven