Fitness Seller

de Sterkste Krachtsporters van Nederland 2010

Helaas moet de organisatie tot grote spijt mede delen dat de wedstrijd zondag 8 augustus wegens vergunningtechnische oorzaken niet zal kunnen worden gehouden.
Enkele ondernemers hebben weerstand geboden tegen deze wedstrijd, waardoor we geen vergunning hebben gekregen.

Na enig overleg met een andere gemeente, de gemeente Landgraaf hebben we kunnen regelen dat deze wedstrijd zal worden gehouden op 31 oktober op het parkeerterrein van winkelcentrum op de Kamp, waar zowel gemeente als winkeliers medewerking aan bieden.

We hebben er als organisatie alles aangedaan om de wedstrijd toch aankomende zondag te kunnen houden, maar helaas zonder resultaat en we zijn er dan ook helemaal niet blij mee dat dit op deze manier en op dit tijdstip moet worden meegedeeld.
Wij willen hiervoor dan ook onze excuses aanbieden.

We hopen dan ook dat deelnemers die zich hiervoor hebben ingeschreven op zondag 31 oktober in de gelegenheid zijn alsnog deel te nemen hieraan.

Ik zal hier dan ook een nieuw topic over openen.

Veel organisatorische tegenslagen Koekoek, balen.

erg lelijk dit:P

Veel organisatorische tegenslagen Koekoek, balen.

Inderdaad, en ik kan je zeggen, daar wordt je niet vrolijk van.
We hebben natuurlijk een heel team dat zich met de wedstrijden bezig houd, maar uiteindelijk ben ik degene die het mindere nieuws openbaar moet maken.

En in dit geval hebben we te maken met de bureaucratie.
Ook dit is iets waar we in de toekomst naar zullen kijken, de gemeenten waar we de medewerking krijgen en een wedstrijd kunnen neer zetten, waar zowel deelnemers, publiek en organisatie tevreden naar kunnen terug kijken, zullen voortaan onze voorkeur krijgen.
Maar zoals in dit geval, een gemeente die eerst zegt prima en vervolgens op het moment dat de vergunning moet komen, alles terugtrekt (om redenen waar niemand iets van snapt, parkeergelegenheid o.a. , daar waar op zondag nog geen 10 auto's staan ), daar zullen wij zeker niet meer mee in zee gaan.

Laatst bewerkt:
jammer... was 212 km, maar de moeite waard om te gaan kijken

Michel, waarom wordt niet het grotendeel op de markt in kerkrade gehouden? Dat is echt een prima locatie imo.

Als je op 31 oktober deze wedstrijd wilt houden zou ik toch gaan voor een overdekte locatie, In 2 maanden moet dit toch kunnen lukken? Anders loop je weer het risico zoals de afgelopen fungames.

Groet,

Max

Ik ga er op die datum niet kunnen bijzijn. Jammer.

• Topic Starter Topic Starter
Goddamned, dit is echt jammer, had er ****ing veel zin in :(

Terug
Naar boven