Fitness Seller

De volle hap: Kwark, Melk, Brinta

• Topic Starter Topic Starter
caine zei:
@ Dutchy86...> je kan beter die cruslie weg laten en vervangen door muesli. In muesli zitten veel minder suikers dan in cruslie!!
voor de rest > goede tip!

Inderdaad, bedankt. Heb ik normaliter ook in huis, echter op moment van proberen was het weer is op :p :D

naomi zei:
maar het kan toch geen kwaad dat ik zo als je meer als 35 gr eiwitten eet
ik eet ook altijd voor het slapen 500gr kwark:o

Is er de mogelijkheid om die 500gr te verdelen binnen 2/3 uur ?
Op deze manier zal je lichaam beter de eiwitten kunnen opnemen.

elmo. zei:
Is er de mogelijkheid om die 500gr te verdelen binnen 2/3 uur ?
Op deze manier zal je lichaam beter de eiwitten kunnen opnemen.
ja dat zou ik wel kunnen doen maar ik heb na het avond eten pas weer trek rond een uurtje of 10 en dan eet ik dus die kwark
maar mischien dat ik het ik ga verdelen...... maar ik eet het eigenlijk gewoon omdat ik het heeerlijk vindt ;)

eerst de 3XL sandwich, nu het dutchy86 papje :D

naomi zei:
ja dat zou ik wel kunnen doen maar ik heb na het avond eten pas weer trek rond een uurtje of 10 en dan eet ik dus die kwark
maar mischien dat ik het ik ga verdelen...... maar ik eet het eigenlijk gewoon omdat ik het heeerlijk vindt ;)

kwark heerlijk? :eek:

magere kwark naturel? die met 9,5 - 10 gr eiwit per 100 gram? die zonder smaakje? :eek:

ik vind die niet te hachelen!

maar toch eet ik elke dag minimaal een bak.. maar je kan me niet zeggen dat je die echt lekker vindt ???

ik vind kwark met smaak wel altijd lekker, maar dat eet ik nooit omdat je er zo weinig aan hebt..

oja.. en ik deed al zoiets als dit, maar dan:

250 gram kwark
100 gram havermout
30 tot 50 gram whey
2 bananen
beetje melk

eerlijk gezegd.. niet echt lekker.. maar wel goed :p

• Topic Starter Topic Starter
RvR zei:

magere kwark naturel? die met 9,5 - 10 gr eiwit per 100 gram? die zonder smaakje? :eek:

maar toch eet ik elke dag minimaal een bak.. maar je kan me niet zeggen dat je die echt lekker vindt ???

ik vind kwark met smaak wel altijd lekker, maar dat eet ik nooit omdat je er zo weinig aan hebt..

250 gram kwark
100 gram havermout
30 tot 50 gram whey
2 bananen
beetje melk

Mja de smaak is misschien even wennen, maar persoonlijk vind ik het prima te eten :cool:

Hmm... met 30<->50 gram whey erbij kom je wel weer aan de hoge kant van de eiwitjes die je in 1 keer naar binnen duwt....

Banaantje er achteraan doe ik zelf ook wel, lekkere combinatie, zeker als je de smaak van kwark wat tegenstaat dan is de smaak van banaan niet verkeerd :D

RvR zei:

250 gram kwark
100 gram havermout
30 tot 50 gram whey
2 bananen
beetje melk

ja ik vindt het echt lekker gewoon zo met zoetstof en een beetje vanilleessence of een van me kwarkrecepten
mocco cacao of appel kaneel

en smorgens eet ik vaak wat kawrk met kiwi gold of stukjes aardbei
jammie:D

naomi zei:
ja ik vindt het echt lekker gewoon zo met zoetstof en een beetje vanilleessence of een van me kwarkrecepten
mocco cacao of appel kaneel

en smorgens eet ik vaak wat kawrk met kiwi gold of stukjes aardbei
jammie:D

kiwi gold is wel goed te doen inderdaad..

misschien moet ik maar eens wat variatie aan gaan brengen.. ipv iedere keer diezelfde bak kwark.. zonder zoetstof.. zonder vruchtje.. :p

RvR zei:
kiwi gold is wel goed te doen inderdaad..

misschien moet ik maar eens wat variatie aan gaan brengen.. ipv iedere keer diezelfde bak kwark.. zonder zoetstof.. zonder vruchtje.. :p
ja dat is echt lekker en wat je al aangeeft een verandering dat maakt kwark tenminste meer een genot als iets wat moet;)
probeer het maar eens
ik gebruik altijd vloeibaar zoetstof van de kruidvat is ook betaalbaar tegen over natrena
xxx

Kun je ipv de gewone 10gr eiwit kwark ook goed kwark met smaak (7,5gr) gebruiken? Ook al zitten er meer suikers in... waar ik mij niet druk om maak. Of heeft zulke kwark maar weinig effect?

En, is het ook iets om ipv appelstroop wat jam erin te gooien puur voor kc?

ook; maar ik doe het meer voor de lekkerderheid ;)

sorry jongens, kiwi gold is deze week niet meer te krijgen, eind mei komt eerste levering weer!

en een beetje man eet zn kwark gewoon puur :eyebrow:

Terug
Naar boven