XXL Nutrition

De wereld eindigt niet in 2012, maar dit jaar al

arnoldfan

Monstrous Giant
Waardering
7
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
Laatst bewerkt:
"Je browser of besturingssysteem wordt niet ondersteund"

ga is dood micro$oft

O/T: Obama gaat waarschijnlijk winnen, helaas voor jou arnoldfan.

• Topic Starter Topic Starter
Hoezo is obama de held van iedereen terwijl hij toch wel degelijk banden heeft gehad met een terrorist.

http://video.msn.com/?mkt=nl-nl&vid=b5e62d4f-c371-40b7-9960-5924e910dead&tab=m2004

Bekijk filmpje amerika kiest (rij 2, 4de filmpje)

In dit filmpje (al wat ouder) hoor je dat het blijkbaar toch klopt dat obama eens contact heeft gehad met een extreem linkse terrorist.

Ik merkte in het vorige topic dat centrum links op dit forum al snel schreeuwde, haha de republikeinen kunnen niet winnen enzovoort...

Er is nieuw bewijs voor de bekende 'six degrees of separation'-theorie. Deze theorie beweert dat iedereen via zes stappen met elke andere persoon op deze planeet in contact kan worden gebracht. De onderzoekers analyseerden zo'n dertig miljard MSN-berichtjes.

EN IEDEREEN IN BELANGRIJKE POSITIES KENT SHIT ASSES ETC... :D

zijn mentor : Zbigniew Brezinski die heeft meer bloed aan zen handen dan Osama Bin Laden

• Topic Starter Topic Starter
Er is nieuw bewijs voor de bekende 'six degrees of separation'-theorie. Deze theorie beweert dat iedereen via zes stappen met elke andere persoon op deze planeet in contact kan worden gebracht. De onderzoekers analyseerden zo'n dertig miljard MSN-berichtjes.

EN IEDEREEN IN BELANGRIJKE POSITIES KENT SHIT ASSES ETC... :D

zijn mentor : Zbigniew Brezinski die heeft meer bloed aan zen handen dan Osama Bin Laden

En dit is dus een voorbeeld van hoe links zich eruit lult, mooie post.

Kon ik daar ook een voorbeeld van geven, met banden is dat niet een msn of telefoon gesprekje.

Opa van President Bush ( Prescott Bush ) had banden bij de nazi's , in de jaren 70-80 was osama bin laden wapenhandelaar voor de VS.

En dit is dus een voorbeeld van hoe links zich eruit lult, mooie post.

Kon ik daar ook een voorbeeld van geven, met banden is dat niet een msn of telefoon gesprekje.

hehehe.. yeah bro.. BINNEN 6 stappen ken je Obama..
>Vind de max 5 en je kan hem es zeggen wat ne %£¨¨* je hem vindt..

Hoezo is obama de held van iedereen terwijl hij toch wel degelijk banden heeft gehad met een terrorist.
wil je mij eens uitleggen hoe die band in mekaar stak, hoe oud obama toen was en welke bewijzen je hebt dat obame in staat is een aanslag te plegen

[Link niet meer beschikbaar]

perceptie...

Wat is de band precies tussen obama en de 'extreem linkse k*thippie' ?

Ok waar is die filter gebleven op DBB zodat ik berichten uit deze onzin sectie niet meer hoe te zien als ik op 'nieuwe posts' klik?

Terug
Naar boven