MuscleMeat

De wereld eindigt niet in 2012, maar dit jaar al

Staat die niet meer onder "Opties" (normaal ergens onderaan)?

Nee heb er al een paar keer naar gezocht. Maar ik weet nu in ieder geval dat ik op de goede plek aan het zoeken was.

Ik gebruik FireFox ik weet niet of dat wat uitmaakt?

De VS hebben al meer dan 1 dictator aan de macht geholpen... Who cares? De VS, i.i.g. de overheid, is te debiel voor woorden en langzamerhand begint de wereld (en hopelijk Amerika zelf ook) het door te krijgen.

De VS hebben al meer dan 1 dictator aan de macht geholpen... Who cares? De VS, i.i.g. de overheid, is te debiel voor woorden en langzamerhand begint de wereld (en hopelijk Amerika zelf ook) het door te krijgen.

:clap::clap:

de mensen hun ogen moeten worden geopend voor alles wat leugens en bedrog is!
Politiek en religie (religie is BS sowieso) zitten er vol van.. het wordt tijd om er eens grof doorheen te gaan! :D

ALs we klusplezier en Adolffan kunnen redden, zijn we volleerd en bekwaam genoeg om 90% van de wereldbevolking te redden...

Laatst bewerkt:
Hoezo is obama de held van iedereen terwijl hij toch wel degelijk banden heeft gehad met een terrorist.

nou en?
voorbeeldje speciaal voor jou
als mijn huidige buurjongen later terrorist wordt en ik ga nu wel eens bij hem op visite, ga jij dan later roepen dat ik geen president mag worden omdat ik banden heb gehad met een terrorist...doe eens normaal.

Deze Palestijn is momenteel hoogleraar Midden-Oostenstudies aan de Columbia University in New York. Hij had contact met Obama op de universiteit van Chicago toen die daar ook les gaf.

:roflol:

nou en?
als mijn huidige buurjongen later terrorist wordt en ik ga nu wel eens bij hem op visite, ga jij dan later roepen dat ik geen president mag worden omdat ik banden heb gehad met een terrorist...doe eens normaal.

typisch voorbeeld van Scotoma..
We zien wat we willen zien.. :D

onzin dat banden met een terrorist hem een mindere president zouden maken, maar toch heb ik liever McCain...

nou en?
pas op voor arnoldfan hij heeft eens in de ogen van een terrorist gekeken, niet te vertrouwen die gast:eek:

neen, omdat hij enorm gesponsord wordt. En de Amerikanen kiezen voor wie het best op hun denkmachine verschijnt, hun TV dus. Als je 4mil kan spenderen op 1 dag aan een infoad dan ben je hun held.

banden met een "TERRORIST" OK, maar hoe noem je dan die oorlogszuchtige heren die in het witte huis zetelen?
Vredebrengers?

BigT : ja... klopt..

een andere visie:
een groepje industriëlen beslist om deze zwarte belofte te steunen omdat zij geloven dat ze met deze gewaagde formule het idee van 'verandering' beter verkocht krijgen aan de bevolking..
Nu een paar triviale veranderingen zullen er komen, maar de stroom aan de basis loopt gewoon door als voorheen.. We zullen zijn adviseurs etc samenstelling laterop eens vergelijken met die van bvb Bush en zien wie daar zo allemaal zetelt...

Laatst bewerkt:
:roflol:****ing hell, verkeerde topic, my bad

Terug
Naar boven