AndroidHealthClinic

De Winter vs meiden van halal

hartelijk welkom ó contradictie.

Jah, dat noemt nou een geloof. Het is dan een wil door god, maar niet door een man.
Een moslima kan de keuze maken om het niet te dragen (met beetje wijziging van interpretaties), maar anderen dragen het weer omdat het zo aangegeven wordt. Maar no way opgelegd door de man omdat de man het zo wou.

Jah, dat noemt nou een geloof. Het is dan een wil door god, maar niet door een man.
Een moslima kan de keuze maken om het niet te dragen (met beetje wijziging van interpretaties), maar anderen dragen het weer omdat het zo aangegeven wordt. Maar no way opgelegd door de man omdat de man het zo wou.

Wil je nou zeggen dat de koran door een vrouw geschreven is!? :D

Dus we moeten gewoon allemaal naakt door het leven?

Mooi dat niemand reageerd op TPH. Ahoewel dat waarschijnlijk ook is toe te wijzen aan een geloof.

hehe, functionaliteit speelt ook mee, mijn piel hoeft er 's winters niet af te vriezen.

vraag me wel af waar tph voor staat: tha proud heaumeau ofzo...

Dragen vrouwen in Belgie weleens vrijwillig een rok? Ben je ervan op de hoogte dat vrouwen pas in de 30-er jaren van de 20e eeuw broeken mochten gaan dragen omdat de broek voorbehouden was als symbool voor mannelijkheid? Ben je er dus van op de hoogte dat een rok een seksueelonderscheidt maakt waarbij status en hierarchie verschuillen werden verduidelijkt? En dat daramee dus de rok een overblijfsel is van een systeem waarbij mannen de baas waren? En dat er dus geen enkel verschil is tussen een hoofddoek en een rok?

Dat wetende ben je van mening dat rokken verboden moeten worden omdat ze dus een uiting zijn van de onderwerping van de vrouw?
Een hoofddoek vergelijken met een rok..
Ben jij achterlijk?

Wat bazel je nou, ze dragen die hoofddoek uitzich zelf .. omdat ze een moslima zijn en willen zijn

Nikste man of wat dan ook
Maar het dragen van een hoofddoek staat toch nergens in de Koran? Of was dat de burka?

Laatst bewerkt:
Meeste vrouwen die geen hoofddoek dragen worden toch als buitenbeentje behandeld door familie.

Dus dit is toch een soort van indirecte onderdrukking.

Jij praat nonsens gast, je hebt genoeg mensen die bijv. alleen dochters heben en ze allemaal geen hoofddoeken dragen .. en het gewoon een normale familie is

Mensen zoals jij praten gewoon door en door zonder enige kennis of wat dan ook maar leven van de verhalen die ze horen

Jij praat nonsens gast, je hebt genoeg mensen die bijv. alleen dochters heben en ze allemaal geen hoofddoeken dragen .. en het gewoon een normale familie is

Mensen zoals jij praten gewoon door en door zonder enige kennis of wat dan ook maar leven van de verhalen die ze horen
Jup, van de verhalen die ik hoor van vrienden die moslim zijn. Of zijn die soms geen betrouwbare bron?

Dat zijn waarschijnlijk meisjes die zich als h**ren gedragen .. denk niet dat jij het leuk zou vinden om zulke in je gezin te hebben

Hypocriet?
Mysterio zei:
Mensen zoals jij praten gewoon door en door zonder enige kennis of wat dan ook

Heb dat echt nog nooit gehoord. Maar zal wel verschillen per familie
In Nederland word het minder en minder. Elke generatie verliest islamitische cultuur en word meer Nederlands.

Hypocriet?

In Nederland word het minder en minder. Elke generatie verliest islamitische cultuur en word meer Nederlands.

Nikste hypocriet, is gewoon heel normaal

En dat dacht jij, islam word alsmaar groter en groter .. veel Europeanen worden moslim .. check maar zelf op youtube

Nederlanders onder andere ook

Nikste hypocriet, is gewoon heel normaal

En dat dacht jij, islam word alsmaar groter en groter .. veel Europeanen worden moslim .. check maar zelf op youtube

Nederlanders onder andere ook
Ik zeg nergens dat islam kleiner word, dus ik snap ff niet welk punt je wilt bereiken met dat lose argument.
Ik zeg alleen dat ze het geloof steeds minder naleven en het steeds minder belangrijk vinden naarmate de generaties vorderen in de westerse maatschappij.

Ik zeg nergens dat islam kleiner word, dus ik snap ff niet welk punt je wilt bereiken met dat lose argument.
Ik zeg alleen dat ze het geloof steeds minder naleven en het steeds minder belangrijk vinden naarmate de generaties vorderen in de westerse maatschappij.

Vergis je niet, er zijn genoeg mensen die genoeg doen voor hun geloof ..

die pinguins van halal zijn al lang geleden door Hans Teeuwen op hun nummer gezet en dienen dus nooit meer cameratijd te krijgen.

Terug
Naar boven