XXL Nutrition

deadlift challenge jonko & bikerbabe

Peiling Peiling wie haalt meeste reps

• Totaal stemmers
    86
  • Peiling gesloten .
hehe, vorige keer moest hij 180 deadliften of hij moest bij de hond slapen, is toen ook niet door gegaan maar goed

als ik win betaalde hij ticketje voor een of ander feestje in nijmegen 31 mei, wint hij... tsja, die optie hebben we niet eens overwogen :D
:grinny::evil2:
Oh gezellig, jullie komen naar emporium?:)
yupyup :D
juist ja, was de naam kwijt :)
probleem is wel dus dat dit feestje de dag voor sterkste vrouw van amsterdam is :rolleyes: dus ik denk dat ik niet te lang ga blijven, wil nog beetje resultaat halen op die wedstrijd ;)

feestje is maar tot 12, afterparty doen we thuis wel ^^ hoeven we niet naar de matrixx

anyway, ik stem bikerbabe, jonko is maar een watje

Hoe haalt Jonko die dremple om mee te mogen doen met de wedstrijd :dunno:

Als Jonk verliest - PERM ban

De max van Jonko en Bikerbabe liggen gelijk en Bikerbabe heeft de avond voor de challenge nog een zware rugtraining incl deadlifts. Jonko je hebt dit keer geluk jongen...

uitslag voorspelling:

Jonko: 6 reps+1 fail

bikerbabe: 16 reps, 1 handed

Doet ciko ook nog mee deze ronde? :cool:

haha, daar moet achteraf een filmpje van gepost worden ! :D

owja, om t ff mezelf moeilijker te maken: ik heb vanavond nog een max-effort training deadlift en rackpull enzo :D
en niet vergeten dat ik sumo gewend ben en jonko altijn conventional traint

traint jonko dan? ik dacht dat hij hier zat voor de gezelligheid, aan zijn fotos te zien

hehe, vorige keer moest hij 180 deadliften of hij moest bij de hond slapen, is toen ook niet door gegaan maar goed

als ik win betaalde hij ticketje voor een of ander feestje in nijmegen 31 mei, wint hij... tsja, die optie hebben we niet eens overwogen :D

de hond wou hem niet in zen mand

Ik heb ook bikerbabe gestemd :D

ben benieuwd

Terug
Naar boven