- Waardering
- 338
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
in voorbereiding tot amsterdam ga ik nog paar keer reppen met 100, daarna doen we nog wel eens wedstrijdje 1RM, maar eeuh, liefst in andere gym, vind de bar er niet zo aangenaam![]()

Kom dan beide af naar den haag, maxxen we samen op de DL![]()

ik ga niet elke week maxen he dikke
donderdag gaan we bij RichardV trainen, daar gaat Jonko nog eens maxen, ik ga gewoon tot 160 ofzo gaan....
dan weekje rust en dan ga ik maxen op wedstrijd in Tsjechie
mss kunnen we deze zomer wel eens langskomen ofzo

yup, doen we tegen de zomer wel, wil wel etzelfde kunnen liften als chewie
250 tegen die tijd ofzo? ^^
donderdag de 200 hopelijk![]()

waarom al dat ijs anders?

volgend jaar weer lageroja
ik blijf lekker ongeveer op dit %, voel me er lekker bijvolgend jaar weer lager

Ja met een T shirt dat te groot is
tja softie, doe het zelf dan eens beter he, grote mond hebben is makkelijk![]()

. 
4 minuten ofzo.
Of het nu 100kg is of 50kg, tis lastig om 30-60 keer de beweging uit te voeren in 1 minuut![]()

)ik ga niet elke week maxen he dikke
donderdag gaan we bij RichardV trainen, daar gaat Jonko nog eens maxen, ik ga gewoon tot 160 ofzo gaan....
dan weekje rust en dan ga ik maxen op wedstrijd in Tsjechie
mss kunnen we deze zomer wel eens langskomen ofzo
) ook trainen. Hoe laat gaat Jonko maxen?Xlarge en ondergetekende gaan Donderdag (waarschijnlijk, bij hem weet je het nooit) ook trainen. Hoe laat gaat Jonko maxen?

Probeer er rekening mee houden. Neem overigens mijn nieuwe SE G900 mee, zodat de fails gefilmd worden.

zen 170 ging vlot toen ik erbij was, 180 heb ik niet gezien, zal wel zo stillaan aan zen max zitten, hij moet maar eens aan techniek werken, is nog behoorlijk wat aan bij te schaven, die 170 was bijna stiff legg![]()
SLDL gaat 140 nog vrij easy ^^
]