MuscleMeat

deadlift challenge jonko & bikerbabe

Peiling Peiling wie haalt meeste reps

• Totaal stemmers
    86
  • Peiling gesloten .
Yeahbuddy deadlift 300kg voor 20 reps. De buffel.

• Topic Starter Topic Starter
Kom dan beide af naar den haag, maxxen we samen op de DL :D

ik ga niet elke week maxen he dikke :p
donderdag gaan we bij RichardV trainen, daar gaat Jonko nog eens maxen, ik ga gewoon tot 160 ofzo gaan....
dan weekje rust en dan ga ik maxen op wedstrijd in Tsjechie
mss kunnen we deze zomer wel eens langskomen ofzo

donderdag gaan we bij RichardV trainen, daar gaat Jonko nog eens maxen, ik ga gewoon tot 160 ofzo gaan....

yup, doen we tegen de zomer wel, wil wel etzelfde kunnen liften als chewie :D
250 tegen die tijd ofzo? ^^

donderdag de 200 hopelijk :D

4 minuten ofzo :D.

Of het nu 100kg is of 50kg, tis lastig om 30-60 keer de beweging uit te voeren in 1 minuut :D

hehe da is inderdaad het moeilijkste aan de oef :p
je let ook totaal niet meer op goede uitvoering enzo, gewoon, hup, omhoog met die handel, t gewicht was echt het probleem niet maar na 15 reps wordt het gewoon bijna zwart voor je ogen (die 15 reps waren in 30sec, dus ik hoop nog wat te trainen en 30reps te halenop amsterdam, ik reken op uw steun hierin ;))

Xlarge en ondergetekende gaan Donderdag (waarschijnlijk, bij hem weet je het nooit :p) ook trainen. Hoe laat gaat Jonko maxen?

Xlarge en ondergetekende gaan Donderdag (waarschijnlijk, bij hem weet je het nooit :p) ook trainen. Hoe laat gaat Jonko maxen?

ergens in de namiddag, denk rond 14 of 15u beginnen... hehe, hij wil 200 halen dus supporters zijn altijd welkom ;)
ikzelf hou het rustig, gewoon, rustig opbouwen tot 160 ofzo

Probeer er rekening mee te houden. Neem overigens mijn nieuwe SE G900 mee, zodat de fails gefilmd worden.

Probeer er rekening mee houden. Neem overigens mijn nieuwe SE G900 mee, zodat de fails gefilmd worden.

zen 170 ging vlot toen ik erbij was, 180 heb ik niet gezien, zal wel zo stillaan aan zen max zitten, hij moet maar eens aan techniek werken, is nog behoorlijk wat aan bij te schaven, die 170 was bijna stiff legg :D

zen 170 ging vlot toen ik erbij was, 180 heb ik niet gezien, zal wel zo stillaan aan zen max zitten, hij moet maar eens aan techniek werken, is nog behoorlijk wat aan bij te schaven, die 170 was bijna stiff legg :D

haha so true :p SLDL gaat 140 nog vrij easy ^^
Ik zie wel hoe het gaat, zal probably dit worden:

5 x 60
5 x 100
1 x 140
1 x 160
1 x 170
1 x 190
[f] x 200 [:p]

Terug
Naar boven