Fitness Seller

deadlift challenge jonko & bikerbabe

Peiling Peiling wie haalt meeste reps

• Totaal stemmers
    86
  • Peiling gesloten .
Na een paar weken deadliften zou er toch echt wel wat meer gewicht op kunnen herkuul.
Of je moet een wel héle zwakke onderrug hebben :o

doe de oefening maar eens per week
ben begonnen bij 30kg

mischien moet ik me er wat meer op gaan focussen

ja denk ook dat die wel erg zwak is en 1 van men minpunten is

thx :)

gefelicteerd jonko:) 26 is wel zeer netjes jah|:)

Proficiat Jonko

mooie prestatie beide :)

doe de oefening maar eens per week
ben begonnen bij 30kg

mischien moet ik me er wat meer op gaan focussen

ja denk ook dat die wel erg zwak is en 1 van men minpunten is

thx :)

zelfs dan.... ik begon bij 80 kg, ben nu pas weer 6 weken ofzo aangevangen, 180 kg nu ;)
maargoed, gaat et in dit topic niet over. Als je keer mee wilt deadliften, ben je welkom ;) of benchen, of whatever :p

Anyway, bedankt @ de 17 trouwe fans die ik heb. En **** you @ de 57 HaTeRZz :fu:

zo, net terug van de fitness first (ja, daar ging dus de challenge door :D)
het verhaal:
ik begon, eerste 30sec 15reps en toen... toen ging het wat langzamer, heb er uiteindelijk 20 gedaan
dan was het de beurt aan jonkootje en die rotzak heeft er 26 gedaan :eek: dus terechte winnaar is jonko
jonko zijn prijs: barstende hoofdpijn :D

daarna heeft onze kleine jongen ook nog aan het chinnen geweest, paar nieuwe PR's gezet waaronder 1 rep met 50kg :eek:
dus vanaf nu verdient hij wel wat respect hier vind ik :)

mijn excuses dat ik jullie allemaal heb teleurgesteld, ik ga men best doen om dit nog te verbeteren tegen sterkste vrouw van amsterdam

tegenprestatie zijn we nog niet uit, en nee, die ga ik ook niet hier posten :p

nice prestatie alle 2 !!!

Nice job, bro. Had van begin af aan al vertrouwen in je :) . Ja, niet dus :-)

zelfs dan.... ik begon bij 80 kg, ben nu pas weer 6 weken ofzo aangevangen, 180 kg nu ;)
maargoed, gaat et in dit topic niet over. Als je keer mee wilt deadliften, ben je welkom ;) of benchen, of whatever :p

Had het er laatst per pb met herkuul al over dat hij een keer bij Atlas moet komen trainen. Want dit kan écht niet ;) .

Anyway, bedankt @ de 17 trouwe fans die ik heb. En **** you @ de 57 HaTeRZz :fu:

bij 80 begonnen mooi wel
ik bij 30 :p
moest je niet zo ver wonen had ik wel eens een keertje mee komen trainen :)

Nice job, bro. Had van begin af aan al vertrouwen in je :) . Ja, niet dus :-)

Had het er laatst per pb met herkuul al over dat hij een keer bij Atlas moet komen trainen. Want dit kan écht niet ;) .

jij bent niet de enige geweest :)
mja komt wel goed
word tijd dat ik van sportschool verander ben de enige die de oefening doet daar,
probeer altijd zo ligt mogelijk het gewicht op de grond te zetten lukt niet altijd

zo, net terug van de fitness first (ja, daar ging dus de challenge door :D)
het verhaal:
ik begon, eerste 30sec 15reps en toen... toen ging het wat langzamer, heb er uiteindelijk 20 gedaan
dan was het de beurt aan jonkootje en die rotzak heeft er 26 gedaan :eek: dus terechte winnaar is jonko
jonko zijn prijs: barstende hoofdpijn :D

daarna heeft onze kleine jongen ook nog aan het chinnen geweest, paar nieuwe PR's gezet waaronder 1 rep met 50kg :eek:
dus vanaf nu verdient hij wel wat respect hier vind ik :)

mijn excuses dat ik jullie allemaal heb teleurgesteld, ik ga men best doen om dit nog te verbeteren tegen sterkste vrouw van amsterdam

tegenprestatie zijn we nog niet uit, en nee, die ga ik ook niet hier posten :p

Ik vreesde al dat je het na een rep of 15 moeilijk ging hebben, niettemin toch een mooie prestatie van beiden!

Congrats Jonko voor het winnen van de challenge en die 50kg pullup is ook ubervet joh, komt nog (ooit) helemaal goed met je :D

Next time reppen op een zwaarder gewicht, eens gaan voor de hoogste 1rm of laten jullie het hierbij???

• Topic Starter Topic Starter
in voorbereiding tot amsterdam ga ik nog paar keer reppen met 100, daarna doen we nog wel eens wedstrijdje 1RM, maar eeuh, liefst in andere gym, vind de bar er niet zo aangenaam :o

why not dan? zit daar ook nog verschil in?

tjok heeft dus dik geowned hoewel hij voor spek en bonen meedeed :P

hate to say i told you so (A)

Tjok da man! Tjok for president! :D

tjok? wie wat waar?

......................mag ik nu.......Ooops zeggen?...........heel stilletjes......:D

Jonko for president! Jonko da man! :D

Alleen al het feit dat er twijfel was of jonko of bikerbabe zou winnen is al gay... Wie twijfelt er nu of zijn vriendin meer deadlift dan hij?

Alleen al het feit dat er twijfel was of jonko of bikerbabe zou winnen is al gay... Wie twijfelt er nu of zijn vriendin meer deadlift dan hij?

hehe, is nog maar een weekje dat we even veel deadliften dusja, t had spannend kunnen zijn :o

Terug
Naar boven