AndroidHealthClinic

deadlift en olympische gewichten

jappe0007

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m94
Massa
87kg
Vetpercentage
16%
al de filmpjes die ik zie zijn altijd met van die olympische gewichten aan. ale bedoel die gewichten zijn vele groter dus komen ook vroeger op de grond terecht . maar bij ons hebben ze dit dus niet zijn vele kleiner en moet je vele harder bukken voor eht egwicht de grond raakt. en ja dna kan je hem niet zo goed uitvoeren vind ik. moet ik echt de barbelle tussen mijn benen pakken en voeten helemaal naar buiten wijzen. en is niet echt d emanier vind ik wat kan ik dan best doen ?

welke plates heeft de sportschool dan? panata plates?

Beginnen met de grootste schijven, en dan aanvullen maar kleinere schijven.

er zijn ook schijven die kleiner dan, kijk panata, de 20kg schijf is in diamter 3 cm kleiner volgens mij dan bijvoorbeeld een oly schijf of eleiko schijf.

+1

Alleen er is geen andere oplossing voor hem om met bv 20kg schijven te beginnen (of over te stappen naar een andere gym)

+1

Alleen er is geen andere oplossing voor hem om met bv 20kg schijven te beginnen (of over te stappen naar een andere gym)

ja dat klopt, is wel lastig idd, hadden we eerst in kneets ook dat probleem, ik zou zeggen meet eerst de plates die je hebt, kijk hoeveel cm kleiner ze zijn dan standaard plates en haal rubbere maten om het verschil te compenseren. Of aan de gym vragen om 4x20 of 4x25kg standaar plates te halen.

blocks gebruiken ?

Vanaf rack beginnen
plates onder leggen
schoenen uit doen
grootste plates gebruiken die er zijn

Terug
Naar boven