- Waardering
- 525
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
30% is wel erg veel gozerDumphuiZ zei:Sumo, ben daar veel sterker mee... als ik zou moeten schatten, dan denk ik zo'n 30%.

Wakaera zei:
.
. Tis mij bij een keystone romanian sumo style deadlift met rounded back.coole naam voor een rug vernkende deadliftDumphuiZ zei:Sterke onderrug.
Oftewel, baggere uitvoering. Tis mij bij een keystone romanian sumo style deadlift met rounded back.

Wakaera zei:
schouders mag wel rounded hoor, maar als je je onderrug bolt ben je idd wel slecht bezigDumphuiZ zei:Mja, alleen rounded back is wel klote, maar die probeer ik vaak zo recht mogelijk te houden... soms gaat het alleen niet helemaal precies, maar tis niet met opzet de onderrug bollen ofzo.

Wakaera zei:
frietbakker zei:

Wakaera zei:schouders mag wel rounded hoor, maar als je je onderrug bolt ben je idd wel slecht bezig![]()
Is idd bijna niet tegen te houden dan imoDumphuiZ zei:Tuurlijk laat ik mijn schouders hangen. De onderrug probeer ik vaak recht te houden, maar als ik mijn 1rm nader dan ga ik automatisch mijn onderrug lichtjes bollen.

Grijpwijk zei:Mocht je het tegen mij hebben ivm krachtverschil dan zal ik het ff verduidelijken.
Normale deadlift is kennelijk gewoon niet voor mij weggelegd. Heb het idee dat ik er niet lenig genoeg voor ben ofzo. Krijg pijn in mijn lies, heupen en onderrug als ik die doe. Houding staat me gewoon totaal niet aan.
Uitvoering zal ook niet 100% zijn maar een goeie uitleg zit er niet in op mijn gym. Zodoende deadlift ik conventional niet meer dan 60 kilo omdat ik zwaarder niet aankan en zeker niet verantwoord vind.
Sumo gaat echter vrij soepel en op die manier deadlift ik een kilo of 110-120 ofzo 1RM.
Geeft misschien een iets ander beeld dan bv 120 kilo conventional wat 200 sumo zou betekenen![]()