MuscleMeat

deca + anavar

franky v

Novice
Waardering
0
dit word men tweede kuur,

1 - 10 200mg ew deca
1 - 6 60mg ed anaver

eerste kuur was 250 mg test e only ew voor 8 weken
een propere 5 kg bijgekomen.
ik weet dat er andere betere kuren zijn maar
wegens omstandigheden heb ik nu enkel deca en anavar ter beschikking.
voedingsschema is dik in orde en mijn bedoeling is om trug een 5tal kilo bij te komen en te dalen in vetpercentage.

stats
26 j
80 kg
1,80 m
14% vet

Zou dr toch echt test bij zetten.

Hoge dosis Anavar voor een vrouw? Of ben je man?

Nutteloze kuur imho

• Topic Starter Topic Starter
@mike jr zit in het buiteland voor 8 maand, ik heb echt enkel deca en anavar had ook liever test gezet,

@reinn: man

@schaduw: thx, aan zulke reacties heb ik veel

Nee bro.. hier hebben wij wat aan

Je zegt dit heb ik in huis en dit gebruik ik omdat ik niks anders heb.

Wat wil je dan van ons? Als je het een en ander gelezen had wist je ook wel dat deca only en al helemaal samen met var je geen goed gaat doen. Je doseringen zijn nog al laag maar als je gevoelig bent ga je erg lastig herstellen.

Deca only kan opzich wel, je gaind ook wel maar niet optimaal.
Wat test er bij is aan te raden vanwege libido en omdat het je eigen test onderdrukt.

Laatst bewerkt:
Waarom wil je het dan uberhaupt meedelen als je toch geen advies nodig hebt?

advies is altijd welkom,

daarom dat ik de dosis deca zo laag houd, weet ook wel dat het niet optimaal is, maar zoals ik al zei, ik probeer te roeien met de riemen die ik heb.

een andere optie en mss verstandigere keuze is dan om var only te doen?

Nee ik zou dan gewoon deca met var nemen.
Kan prima. Wel nakuren hé.

Ik zelf zou even wachten tot ik wat test heb geregeld en dan beginnen.
Maar ieder zijn ding want het kan wel gewoon.

Laatst bewerkt:
nolva ligt al klaar, thx

Doe het nou gewoon niet ..

Als je dan al voorgeschreven hormonale medicatie gaat gebruiken doe het dan overwogen goed en veilig. Je gaat toch geen hormonen exogeen toedienen op een manier die je noemt als "roeien met de riemen die ik heb".

Kom op bro.. denk even na. Tis je lichaam en je gezondheid. Zeker als je zo weinig ervaring hebt moet je erboven op zitten en ermee bezig zijn hoe je dit op een zo goed mogelijke manier kan doen. Qua resultaat maar ook medisch natuurlijk.

Just my 2 cents..

Als je het toch gaat doen.. veel succes maar laat dit geen voorbeeld zijn van hoe het moet.

Laatst bewerkt:
Hey schaduw ik weet niet of jij het weet maar deca only is gewoon net zo veilig al test only enkel alleen niet optimaal, en helemaal met een dosering van 200mg. Zoek maar eens op.
Ik baal er van hiero dat wat de een roept de andere papagaai het zomaar over neemt.

De grootste aasmeester zal het met mij eens zijn gezien op gebied van gezondheid

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven