MuscleMeat

Kuur mijmeringen in Corona tijd....

Bezoekers in dit topic

Daag mij niet uit maat.

Mafkees dat je bent , hoe Kun je dit goed praten ?
Wat anders?

1586519189690.png
 
Stel je voor, vechten omdat je verschilt van mening over de potentiele gevolgen van AAS en de invloed op de zorg dat je eventueel zou kunnen hebben hierdoor...
 
Stel je voor, vechten omdat je verschilt van mening over de potentiele gevolgen van AAS en de invloed op de zorg dat je eventueel zou kunnen hebben hierdoor...

Kan me niks schelen die Thomas moet niet zo stoer doen. De dbb clown
 
-
 
Laatst bewerkt:
>Orals voor 7 weken?
>Anavar/tboll voor ''gains''.
:thinking:

allemaal gelijk aan de trenbolone!!!!!!! zoals Thomaz de proleet.
 
Ga je ook langs de weg staan en alle Motorrijders op hun vingers tikken dat ze onnodig risico's nemen terwijl de ziekenhuizen hun capaciteit nu zo hard nodig hebben? Zo ja, chapeau :thumbs:

Aas gebruik verlaagt afweersysteem, dus in deze coronatijden zou ik persoonlijk niet kuren.
 
Ik ben de laatste paar weken ook minder hard gaan neuken. Is toch onnodig risico op ziekenhuisopname dat je elke keer maar neemt...
 
allemaal gelijk aan de trenbolone!!!!!!! zoals Thomaz de proleet.
Naja, ik heb zelf 3 jaar gewacht voordat ik tren gebruikte. Dus zo erg is het nou ook weer niet gesteld. Ben er overigens niet zo fan van, dus zal het ook niet zo snel aanraden.

Maar nu je het toch aanhaalt.. tren is inderdaad wel het beste middel voor zijn doelstelling.

Anavar wordt niet voor niks door vrouwen gebruikt. Die rommel hoort thuis in de prullenbak. Hetzelfde geldt voor tboll
 
Pete rubish geeft aan dat hij een fan is van anavar de laatse weken voor een show in combinatie met andere compounds natuurlijk.
of hij de waarheid spreekt zullen we nooit weten.
anavar staat algemeen bekend als een middel wat voor veel krachtoename zorgt.

mijn filosofie van kuren is dat je begint met de wat zwakkere middelen waarmee je in het begin wel mee vooruit komt en langzaam naar de wat zwaardere middelen gaat.
 
Pete rubish geeft aan dat hij een fan is van anavar de laatse weken voor een show in combinatie met andere compounds natuurlijk.
of hij de waarheid spreekt zullen we nooit weten.
anavar staat algemeen bekend als een middel wat voor veel krachtoename zorgt.

mijn filosofie van kuren is dat je begint met de wat zwakkere middelen waarmee je in het begin wel mee vooruit komt en langzaam naar de wat zwaardere middelen gaat.
Dat zou goed kunnen. Het probleem is echter dat je er veel voor nodig zal hebben om er iets van te merken.

Dat geld kun je beter investeren in meer test. Wat betekent: meer gains en minder schade voor je gezondheid. Test is in dat opzicht helemaal geen zwaar middel. Zeker als je het vergelijkt met de meeste orals, die uiteindelijk veel meer schade opleveren.
 
Back
Naar boven