MuscleMeat

deca d*ck-leuk om te weten

Man, wat praat je een onzich zeg! Ben jezelf achttien?

Je bedoelt met het onderstaande stuk dat er mensen zijn die een erectie hadden wat eigenlijk geen erectie was? Dus een harde die eigenlijk geen harde was? Een stijve die eigenlijk slap was? :eek: Best eng!

En zet eens een PUNT

enrico01 zei:
feit is ook dat mensen die last hebben van een deca d*ck al problemen hebben met een erectie,maar dit zelf nooit in de gaten hebben gehad,aleen met het gebruik van deca,te veel deca,komt het helemaal moeilijk op gang of in het ergste geval helemaal niet,ik begrijp dat dat heel frustrerend is,aleen je weet dat die risico betaat en uiteindelijk kies je d'r zelf voor op te spuiten,deze topic is bedoelt voor mensen die d'r niet veel van afweten net 18 zijn en binnen 10 weken supper man willen worden,een gewaarschuwd mens telt voor 2 dus denk goed na als je gaat spuiten,grote armen zjn leuk maar een derde been die het niet meer doet is k*t:eek:

Thanatos zei:
EQ = equipose is Boldenone, ook een 19-nor androgeen zoals deca.

Ik heb in mijn eerste kuurtje ook de deca iets overgedoseerd gehad tov de test. 250mg deca tegen 200mg test c. Hier had ik ook 40mg winstrol bij en na 4-5 weken kreeg ik weldegelijk een verminderd libido.... na de test verhogen was het probleem weg.
eq=niet 19-nor...

dus zouw je bv een kuurtje deca winstrol ook wel kunne bv

200mg deca 8weken en 50wini ed week 2-8

Elmo zei:
Man, wat praat je een onzich zeg! Ben jezelf achttien?

Je bedoelt met het onderstaande stuk dat er mensen zijn die een erectie hadden wat eigenlijk geen erectie was? Dus een harde die eigenlijk geen harde was? Een stijve die eigenlijk slap was? :eek: Best eng!

En zet eens een PUNT

hahaha, inderdaad ja.

Nog nooit problemen mee gehad , en hoop dat het ook zo blijft , maar neem dan ook altijd meer testo als deca:D

volgens mij is die enrico2 een necedo mannetje! ga lekker op je ergo zitten lezen!

Idd.

Alle kanten van AAS dienen belicht te worden, maar er lijkt iemand hier op kruistocht...

Terug
Naar boven