Fitness Seller

deca/dianabol/primo/susta kuur

week 1 - 4 40mg dianabol
week 1 - 10 500mg sus
week 1 - 10 400mg deca

zo simpel en zo effectief!

ik raad je wel aan om er een anti-e bij te nemen voor vochtretentie, en HCG in je kuur te gooien.
want zoals je misschien al weet is deca echt een killer voor je ballen en libido.

als je meer kwalitatievere gains wilt (dus geen vocht en vet);

week 1-10 400/600mg primo
week 1-10 500mg sus

persoonlijk zou mijn voorkeur daar naar uit gaan, primo is een stuk milder dan deca op gebied van onderdrukking, en je krijgt veel schonere gains.

Ik ben het niet eens met dit voorstel. Vind dat de dianabol op 30mg meer dan genoeg is. Maar deze kuurcombi op zijn stat's vind ik te hoog gedoseerd. Hij is nog maar 72kg bij 1.70m

Dan is dit voorstel imo een overkill aan aas.

edit: heb het over het bovenstaand kuur van test/deca/dbol

Laatst bewerkt:
400 primo/wk en elke 5 dagen 250mg sust is genoeg voor deze jongen die met die stats toch wel blaast op deze hoeveelheden gear...

Ik ben het niet eens met dit voorstel. Vind dat de dianabol op 30mg meer dan genoeg is. Maar deze kuurcombi op zijn stat's vind ik te hoog gedoseerd. Hij is nog maar 72kg bij 1.70m

Dan is dit voorstel imo een overkill aan aas.

edit: heb het over het bovenstaand kuur van test/deca/dianabol

daar heb je ook wel weer gelijk in, had z'n stats niet gezien verder, alleen gelezen dat ie al gekuurd had.
met die stats zou 200 deca + 250 test + 30mg dianabol ook wel voldoen denk ik.

• Topic Starter Topic Starter
Nou ik ga iig voor de sust op 250 tot 500 (proberen/aankijken)en primo iig op 400. Ik ga de eerste 3 weken wel voor de dianabol op 30 mg voor extra kracht... De werking van deze beviel me heel goed vorige keer, al had ik het wel verkeerd getimed vorige kuur.

Als iemand nog een tip heeft welke week ik de hcg erin zou moeten gooien? en hoeveel? en wanneer nolva erbij dan? Want gezien de berichten hier had ik dat dus ook totaal fout.. terwijl ik toch heel goed dacht te zitten..

Die heb ik zelf samengesteld en niet klakkeloos overgenomen.. :mad: (En dat is geen excel maar een word schema...:rolleyes: )

Maar goed... Ik wacht verdere reacties met meer inbreng af te gaan op de afkrakers alleen...

Volgens mij een Excel progje hoor...

daar heb je ook wel weer gelijk in, had z'n stats niet gezien verder, alleen gelezen dat ie al gekuurd had.
met die stats zou 200 deca + 250 test + 30mg dianabol ook wel voldoen denk ik.

We zien idd nog wel eens wat over het hoofd. Maar we zijn altijd behulpzaam :D

Terug
Naar boven