Fitness Seller

DECA-DURABOLIN (de uitleg)

Alweer een kloon van iemand? Dat is zo pauper-achtig. Photoshop is tegenwoordig in :D

lach maar door jullie, en trouwens, wat is er zo grappig aan mij?????!!!?????
nog nooit een naam gezien dat AHMET noemt????????????
vriendelijke groeten

ahmet.....

Nee, inderdaad, ik heb nog nooit een marokkaan gezien :rolleyes:

sagopa_kajmer zei:
lach maar door jullie, en trouwens, wat is er zo grappig aan mij?????!!!?????
nog nooit een naam gezien dat AHMET noemt????????????
vriendelijke groeten

ahmet.....

Nou,voorruit dan.
Hoe verklaar je dat je alles gedaan hebt als je niet eens weet hoeveel KH een normaal mens per dag nodig heeft?
Weet je volgens mij ook niet hoeveel je meer zou kunnen nemen om aan te komen? Ahmet :p

trouwens ik ben geen marrokaan
afkomstig van TÜRKIJE

ahmet.....

Merhaba lan, nassilsin?

Wat gewoon onduidelijk is, is dat je al langer met dit probleem zit en ook bij het ziekenhuis bent geweest, ook meerdere malen langs de dokter geweest en je weet niet eens wat je calorie-inname per dag zou moeten zijn.
Dat is gewoon heel vreemd, want lijkt mij dat ze je dat op dag 1 vertellen.

Opbokken.

Beetje een mooi topic kicken en vernken. Volgende kloon = IP ban.

ik denk eerder dat iemand schildklierhormoon verlagende middelen zou krijgen dit is echt funniest tread show

ahmed leefffffffff je nog??

kom op zeg eens wat!!!

groeten

Hij is een soort van banned. Heb wel erg hard moeten lachen.. :D

Ojeeee en de ramadan zit er ook weer aan te komen !!!!

Onnodig topickicken, 1 strafpunt. :mad:

Mja het was een topic van een paar weekjes zo kun je wel blijven uitdelen mijns inziens.(no attack)
Wel grappig overigens dat men niet meteen door had dat het Oli betrof op bodynet had hij dezelfde grap..

Er vanuit gaan dat iedereen die zulke vragen stelt een faker is,vind ik een beetje kortzichtig.
Ook al zou hij overdrijven,dan nog kun je met iets meer respect reageren.
Ik geloof best dat hij erge problemen hier mee heeft,en nu gaan mensen daar ook nog om lachen en sarcastische opmerkingen maken.
Dat zegt erg veel over de personen in kwestie,laat iedereen gewoon in zijn waarde.
Tegen Ahmet wil ik zeggen,stel een voedingsschema op,eet veel calorieen of gewoon erg VEEL.pas als je op die manier wat bent aangekomen zou ik gaan denken aan aas.
Was zelf 60 kg met 1.88,maar weeg nu ook 90 kg met 7% bf.
Ijzeren discipline,laat je niet gek maken!!

Je moet wel zeer grote oogkleppen ophebben wil je niet inzien dat dit gewoon een geintje was van een ettertje. ;)

Terug
Naar boven