Fitness Seller

deca-durabolin goed voor de gewrichten ???

blasmusik

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Hallo,
Klopt het dat deca durabolin ook goed kan zijn voor je gewrichten ?

400mg per week is voldoende ...veronderstel ik ??

Bedankt.

"Sinds Deca-Durabolin bewaart ook meer water in het bindweefsel, kan tijdelijk gemak of zelfs genezen bestaande pijn in de gewrichten. Dit is vooral goed voor de atleten die klagen over pijn in de schouder, elleboog, knie en ze kunnen vaak genieten van pijn-vrije trainingen tijdens de behandeling tijdens het gebruik van
Deca-Durabolin."

Vocht, smering van de gewrichten.

100mg is al voldoende.Maar drukt wel op je axe.

Zou maar glucosamine,en zink proberen,helpt goed

• Topic Starter Topic Starter
100mg is al voldoende.Maar drukt wel op je axe.

Zou maar glucosamine,en zink proberen,helpt goed

glucosamine neem ik al maar ik overweeg te injecteren en heb namelijk last van mijn gewrichten. (knieën en elleboog)

Daarom overweeg ik deca-durabolin.

ik zit er ook mee. golferselleboog sinds april en last in mijn schouder. ik heb het gekregen door teveel pull up's te doen. ik heb thuis ook zo'n bar hangen. twee keer peesontsteking. ik vraag mij af of ik volgende keer bij mijn test ook niet wat deca zal zetten. tenniselleboog en golferselleboog komen dikwijls voor bij sporters boven de 40 en kan gemakkelijk 6 maanden tot een jaar duren alvorens het genezen is. elke dag 's morgens en 's avonds met ijs inwrijven, helpt wel om de genezing te bespoedigen. ik doe het soms ook maar begin dat dan te verwaarlozen na een paar dagen. en die spieren niet trainen of oefeningen doen die geen pijn doen. ik heb één bepaalde bicepsoef die geen klachten geeft tijdens het trainen. 't is al veel beter maar het is nog niet genezen. voor de schouders ben ik nu mijn rotators aan het trainen en ik denk wel dat ik daar binnenkort vanaf ben. ondertussen wel geen bench press of schouderoef die pijn doen.

twee maanden osteobolin-c hebben bij mij niets geholpen. laat je daardoor zeker niet vangen. glucosamine en zink helpen bij mij ook niet. je moet het toch is door een dokter laten bekijken om te zien of je pees ontstoken is of omdat je een ander probleem hebt.

glucosamine en zink die heb ik ook altijd thuis liggen mocht ik weer last krijgen van mn ellboog. en je krijgt het lekker goedkoop uit de kruitvat

osteobolin heb ik ook genomen en deed ook niks.

Momenteel neem ik joint maxx maar of het iets doet...??????

Het is die verdomde elleboog die mij beperkt in mijn oefeningen .
Ik haat het....

of afhakken en in de soep,of lekker laag decaatje erin

neenee,zei decaatje derin,de laatste geldt alleen,.......mmmmm maar nou je het zegt een lekker soepje van een kluifje......

krieltje dat moet ook jammie zijn

Ik weet het niet zeker,maar volgens mij heeft ieder effect van vocht door oestrogeen,een smeerdende werking.
Wat je never moet gebruiken als je gewrichtspijnen hebt is winstrol.Het is dan net alsof je zand tussen je gewrichten krijgt,dat is erg pijnlijk.
Maar waarom juist deca?
Volgens mij een advies uit de tijd toen men nog dacht dat het een onschadelijk goedje was.

welke zijn er dan nog goed voor de gewrichten ???

zou ik niet zomaar durven zeggen....aromatisering>vocht>smering
Weet wel dat als ik gewrichtspijn heb door overbelasting,ik het in een testkuurtje ook binnen een week of 2 kwijt ben.

oké bedankt.....en hoe was de verre reis ???

vermoeiend bro,erg vermoeiend

ik had een aantal weken een hernia toen ik me eerste kuur begon met test e op 500 per week en ik had boven op ook heel erg last van me schouders dat ik niet eens bankdrukken kon en alleen op hele lage gewichten.

dom dat ik was met een hernia ben ik toen een kuur begonnen en je mag zeggen wat je wil maar in week 3 voelde ik me schouders niet meer en ergens in week 5 was me hernia eruit ( schijnbaar de zenuw is eruit gegaan door het trainen.)

nu ben ik een paar maanden verder en nooit is me schouder blessure terug gekomen of me hernia, ik denk zelf de schouder kwam door de test maar de hernia vond ik een vreemd verhaal.

Zeker geen winstrol nemen iig, dat is de grote gewrichten-killer. Of deca de gewrichten echt soepeler maakt of 'smeert' durf ik niet direct te zeggen, nooit in verdiept. Als ik me niet vergis klopt het wel dat deca de pijn vermindert. Ik neem nu zelf osteoplus (bevat glucosamine) en dit aan hogere dosis (3-4x daags), werkt prima. Visolie / omega 3 helpt ook!

Ik denk dat al die middeltjes zoals glucosamine enz. wel iets van nut voor mensen met een beetje last van de gewrichten.
Maar bij de" zwaardere "gevallen van gewrichtpijn moet er toch even nagedacht worden om " zwaardere " middelen te nemen.
En denk dat Deca wel een goed middel is om zulk probleem te bestrijden.
Of een andere optie is enkele weken rust ,maar wij fanatiekelingen ons enkele weken rust geven??? No Way !!!!!

Terug
Naar boven