AndroidHealthClinic

Deca en nakuur. Het is me naar uren lezen nog niet precies duidelijk.

De kuur dient voor schouderklachten, niet voor spierwinst veronderstel ik. Of het gaat helpen is een vraag, maar er zijn gevallen bekend waarbij het bij heeft geholpen. Dus het proberen waard.

• Topic Starter Topic Starter
Spierwinst vasthouden zal denk ik moeilijk worden bij lichte training? Denk dat het verstandig is dat ik de gewichten aanpas op halen van 20 reps totdat ik niets meer voel en oppassen voor overwerk. Daarna heel voorzicht reps afbouwen. Mocht ik weer zware gewichten kunnen pakken zonder last en ik ben een half jaartje verder, zal ik nadenken over een echte kuur.

20 a 30 reps in sets van 4 ;) Onderzoek toont aan dat je hier zelfs spieren mee kan winnen. Zware gewichten met korte herhalingen hoeven hier niet voor.

Hoopgevend. Ik ga er binnenkort mee starten zodra ik in iets betere shape ben.

Zijn supplementen voor de gewrichten nog aan te raden, of heeft dat geen enkele zin bij een ontsteking?

Hoopgevend. Ik ga er binnenkort mee starten zodra ik in iets betere shape ben.

Zijn supplementen voor de gewrichten nog aan te raden, of heeft dat geen enkele zin bij een ontsteking?

Collageen hydrolysaat zou kunnen helpen.

Thanks weer Cools. Zie dat dit een beetje hetzelfde doet als Deca. Is het te combineren of wordt het dan overkill.

Combineren ;) Kan alleen maar beter werken.

Top, begin morgen gelijk met tabs. Gesucol Collageen Hydrolysaat 765mg (700mg Peptan col, 50g vit C en 15mg magn stear). Het is te proberen. Met een paar weken Deca starten.

Terug
Naar boven