AndroidHealthClinic

DECA en test enan smaak olie

• Topic Starter Topic Starter
dream warrior zei:
daarom zeg ik ook BETROUWBARE dealer ;)

aantal keer wat besteld en tot op heden alles goed gegaan.

maar dat zal ik zijn en wil ik weten wat ik krijg. betrouwbaar of niet.

maar je hebt idd gelijk als je zegt dat je moet weten of iemand zoiezo te vertrouwen is.

mijn vertrouwen is er nu

tnx

AAJ zei:
...en als je de GS niet vertouwd dan ben je denk ik de eerste met fake

Nou ik denk het niet! :D

Ik ken er zo wel 2-3 die te maken hadden met de bekende '' oliebollenvials' danwel de 'visolie-ampullen'. Punt is dat die mensen zich behoorlijk schamen en er niet over willen praten op het forum maar des te meer op MSN.

Omdat ze er niet op gingen of hebben ze laten testen,DBC?

Omdat het ervaren, bekende jongens waren, die precies weten welk product wat bij ze doet en er na 8 weken niks merkbaar was.

Ging alleen om de Deca, Test en EQ (de meest gangbare, populaire zaken).
Ach, elk merk dat in de picture loopt wordt naderhand gefaked, laten we eerlijk zijn, je populariteit kun je er als ondernemer wel aan aflezen :)

Het blijft verkankert natuurlijk dat soort praktijken.

Lijkt me enorm shit om er na 6 weken achter te komen dat je sla-olie aan het spuiten geweest bent...de ****ers! :mad:

Maar zoals je al zegt,heb je een leuk lappie opgebouwd dan kan je er op wachten dat ze je gaan apen. :(

fakers moeten ze ophangen aan de hoogste boom!

Veel fake gear komt uit Rusland ik ben ooit in aanraking gekomen met zo'n groep die op grote schaal Fake Humangrade na maakte..

AFMAKEN! :shoot:

Fakers zitten overal. Dus ook in Nederland.
Ik denk bijvoorbeeld terug aan de jaren 99 en 2000 toen ik in Spanje zat en we werden overspoeld met Spaanse fake-Primo's.
Toen was het nog makkelijk de goede van de slechte te onderscheiden.

Saiilant detail: Mensen die worden opgepakt voor het handelen in generieke producten kunnen zomaar ook aangeklaagd worden voor het faken van human grade producten!
In zo'n geval beschouwt de rechter de :brew: als faker omdat ie gepatenteerde stoffen van merken als Primobolan, Deca Durabolin etc namaakt.

slabek zei:
Wat is dat nu weer.. je gear testen op smaak??

Die iraanse test wordt niet veel nagemaakt.. idem voor GS spullen.

Post voor de zekerheid foto's.

Waarom vind je dat zo gek? Is niets mis mee.

Suat zei:
Mijn redenatie was dat de soort olie toch de smaak bepaald?? er kunnen verschillende soorten olie gebruikt worden om stoffen in op te lossen.

Verder moet je dan de specifieke smaak van de grondstof kennen, aangenomen dat daar onderscheid in te maken is.

Dan denk ik ook nog dat de toegevoegde BB en BA ook smaak bepalend is.

Dus voor een leek ff je gear proeven om te kijken of het echt/nep is.. ik zou d'r iig geen chocola van kunnen maken.

Bij tabs ligt het misschien wat anders.. maar dianabol zou bijvoorbeeld wat bitter/zoet moeten smaken. Dit heb ik niet zo ervaren..

Maar dit zijn slechts mijn gedachten.. uit dit draadje blijkt dat anderen er toch anders over denken.. leerzaam dus!

Suat zei:

Is niks mis mee?

Jij kan als ik 15 vials neerzet alles van elkaar onderscheiden,bro?

Dan ga ik ons nu opgeven voor "Wedden Dat"!! :D

Ik zie em al likken.... :p

Testo zei:
Is niks mis mee?

Jij kan als ik 15 vials neerzet alles van elkaar onderscheiden,bro?

Dan ga ik ons nu opgeven voor "Wedden Dat"!! :D

Ik zie em al likken.... :p

Of ik ze kan onderscheiden van elkaar??

Nee, dat zou ik niet kunnen. Maar ik vind het niet verbazingwekkend dat men ook de echtheid probeert te achterhalen door te proeven. (voor zover ze dit denken te kunnen doen iig)

Je leest weleens op bepaalde sites hoe bepaalde a.s. moet smaken en vandaar dat ik het niet vreemd vind dat sommigen mensen dit ook vragen of doen. ;)

Vroeger, zo rond 2000, was sde smaaktest één van de manieren om fakespullen er makkelijk uit te krijgen. IK had eens een Normaatje dat gewoon prikte op de tong. Fout! Barstensvol met BA oid en dat klopt niet. En zo was er Boldenone met een typerende smaak die niet overeen kwam met het normale spul (Boldenone was toen vooral van VM Labs).

Als ik een maatje uit Spanje sprak die moest 'overbrengen' aan de telefoon hoe zijn Bold eruit zag dan was de smaaktest een handig extraatje.

Suat zei:
Of ik ze kan onderscheiden van elkaar??

Nee, dat zou ik niet kunnen. Maar ik vind het niet verbazingwekkend dat men ook de echtheid probeert te achterhalen door te proeven. (voor zover ze dit denken te kunnen doen iig)

Je leest weleens op bepaalde sites hoe bepaalde a.s. moet smaken en vandaar dat ik het niet vreemd vind dat sommigen mensen dit ook vragen of doen. ;)

Ik snapte je wel hoor,bro. ;)

Alleen denk ik dat je toch aardig ervaren moet zijn voordat je echt kan oordelen of iets goed zou zijn of niet,ik zou het iig niet kunnen.

nog ff en je krijgt verschillende smaken deca

deca-vanille, deca-stroganoffsaus...

Het lijkt mij ook een beetje sterk of je goed kan onderscheiden of iets echt of fake is aan de hand van de smaak.

Zou alleen kunnen als je een echte ernaast hebt liggen, en dan meteen achter elkaar proeven.

Testo zei:
Ik snapte je wel hoor,bro. ;)

Alleen denk ik dat je toch aardig ervaren moet zijn voordat je echt kan oordelen of iets goed zou zijn of niet,ik zou het iig niet kunnen.

Nou even een aantekening toch maar:

->De smaaktest gaat alléén op bij HUMAN GRADE!

Human grade merken maken nagenoeg dezelfde samenstelling gedurende jaren en daarom is het makkelijk ze aan een smaaktest te onderwerpen.
De smaaktest deed ik met human grade middelen toen ik begin 2000 alleen maar human grade kreeg. Kenmerkend voor Testoviron was bijv de neutrale smaak, bij Organon Deca de 'apenootjes-olie-smaak'.

Laatst bewerkt:
Ik zou niet eens weten hoe een apenootje smaakt......ik zout gewoon een handje naar binnen en begin met mn kaken te malen totdat ik het weg kan spoelen. :p

Maar goed dat ik mn eigen consumentenman heb! :D

Ik wil je er dringend op wijzen dat je toon in je post toch naar het offtopic 'rel-dellen'-gehalte neigt, dat hier niet echt gewenst is.

:D

'Apenootjes-olie' is een term die gebruikt werd bij de geur van de olie die gebruikt wordt bij de productie van Deca en damn nou laat m'n Efedrine-kop me in de steek...iemand een antwoord?

En ik hou het nog netjes...tis ook nooit goed. :D

Ik ga maar effe aan mn testo ruiken dan.... ;)

• Topic Starter Topic Starter
Loo zei:
nog ff en je krijgt verschillende smaken deca

deca-vanille, deca-stroganoffsaus...

Het lijkt mij ook een beetje sterk of je goed kan onderscheiden of iets echt of fake is aan de hand van de smaak.

Zou alleen kunnen als je een echte ernaast hebt liggen, en dan meteen achter elkaar proeven.

als je , zoals men op diverse sites zegt , proeft zou je bijvoorbeeld een bittere smaak moeten proeven. Aangezien ik dit niet proefde dacht ik dat het wellicht fake zou kunnen zijn.

om dan de fake met "smaak" nog eens te kunnen onderscheiden van echt , tja das dan weer en ander verhaal. maar dan ben je iig weer een stap verder in het beoordelen van je spullen.

tot op heden geen rare bulten of iets dergelijks. verders merken we nog niet veel , maar goed pas 4 dagen geleden gezet.

wat ik wel goed zou vinden is een lijst met de bekende en minder bekende scammers. iedereen zou dit moeten kunnen lezen en zijn ervaringen moeten kunnen delen. e.e.a. eerst ter beoordeling aan een modje ofzo ( ik roep ook maar wat ) DUS GEEN namen van de betrouwbare "dealers".

of kijk ik hier op het forum nou ergens heel erg overheen ???

Terug
Naar boven