AndroidHealthClinic

Deca+Enanthate+Dboll+Oxymetholone

methyl

Cool Novice
Waardering
0
:) Euj mensen.

Als je 8 weken Deca + Testo Enanthate zou gebruiken.
Vanaf welke week kun je de dboll invoegen?
En wanneer wat anadrol (oxy) erbij?

Dus zeg maar..

week 1/2: deca, testo
week 3/4: deca, testo, dboll (50mg.pd)
week 5/6: deca, testo, dboll (60mg.pd), anadrol (50mg.pd)
week 7: deca, testo, dboll (70mg.pd), anadrol (100mg.pd)
week 8: deca, testo, dboll (70mg.pd), anadrol (150mg.pd)

Hoe zou je dit het beste aan kunnen pakken? :rolleyes:

methyl zei:
:) Euj mensen.

Als je 8 weken Deca + Testo Enanthate zou gebruiken.
Vanaf welke week kun je de dboll invoegen?
En wanneer wat anadrol (oxy) erbij?

Dus zeg maar..

week 1/2: deca, testo
week 3/4: deca, testo, dboll (50mg.pd)
week 5/6: deca, testo, dboll (60mg.pd), anadrol (50mg.pd)
week 7: deca, testo, dboll (70mg.pd), anadrol (100mg.pd)
week 8: deca, testo, dboll (70mg.pd), anadrol (150mg.pd)

Hoe zou je dit het beste aan kunnen pakken? :rolleyes:

Hey,

Dboll wordt vaak gebruikt als kickoff dus je kunt het t beste in de 1e 4 weken gebruiken, en waarom 50mg/pd?? meer is echt niet altijd beter. dat is echt teveel, ik zou het max op 30mg pd houden. 60 en 70mg dboll, jij wilt je lever kapot maken geloof ik. Ik weet niet van wie jij dat schema hebt gekregen maar ik geloof niet dat dat goed zal uitpakken.

Ik had gelezen op bodypage dat oxy niet goed gepaard gaat met deca, dat dat vragen om problemen is maar in hoeverre dat klopt weet ik niet.

deca kun je beter doortrekken tot op zn minst naar 10 weken. deca en test enan zijn lange esthers en zullen pas laat inkicken, alleen de dboll zal je in de eerste weken helpen wat op te bouwen.

Over anadrol weet ik nix.

Gr Suat

• Topic Starter Topic Starter
Dus bijvoorbeeld:

Week 1 t/m 4: 50mg dianabol p.d
Week 1 t/m 10 : 500mg Enanthate pw + 500mg Deca pw

En geen anadrol zou meer aanbevolen zijn.

Als ik t nu goed heb?
:)

Heb je al eens eerder een kuur gedaan,bro?

Ik zal je niet flamen want dat gaat de rest wel doen maar 19 jaar is echt veel te jong om te kuren,kerel!!!

Hoe lang train je al,hoe ziet je voedingsschemaeruit?

Laatst bewerkt:
ariekanarie zei:
Heb je al eens eerder een kuur gedaan,bro?

Ik zal je niet flamen want dat gaat de rest wel doen maar 19 jaar is echt veel te jong om te kuren,kerel!!!

Hoe lang train je al,hoe ziet je voedingsschemaeruit?

Ja, ik weet dat ik 19 ben. en ik weet t is slecht, jullie mogen me uitschelden, ik weet dat ik fout zit. ik ben slecht en alles. :)

Ik heb welleens eerder gekuurt ja, toen ik 18 was al. Begon ik met dboll. Daarna winstrol+methyltestosteron, daarna Dboll+Anadrol. En Februari wil ik beginnen met injectie kuurtje.

Verder eet ik de hele dag! hahaha, I love food. Eet zeker 20 sneden brood, verder alles wat ik tegenkom.. ook wel wat junk food etc. Als ik langs bakker loop, haal ik alles leeg etc. Het eten zit wel goed. En ik neem altijd een goede Whey Protein na het trainen. Drink ook veel water (2L/3L per dag).

Het laatste wat ik wil is je uitschelden,bro.

Daar schiet ik niets mee op en jij ook niet want je gaat het toch wel doen heb ik het idee....

Kan je wat preciezer zijn over je eerdere kuren(hoeveelheden,hoe lang,hoe zwaar woog je voor die kuur en hoe zwaar erna).

En hoe vaak eet je op een dag en wat is je verhouding koolhydraten/eiwitten/vetten?

ariekanarie zei:
Het laatste wat ik wil is je uitschelden,bro.

Daar schiet ik niets mee op en jij ook niet want je gaat het toch wel doen heb ik het idee....

Kan je wat preciezer zijn over je eerdere kuren(hoeveelheden,hoe lang,hoe zwaar woog je voor die kuur en hoe zwaar erna).

En hoe vaak eet je op een dag en wat is je verhouding koolhydraten/eiwitten/vetten?

Ja haha, ik ga het uiteindelijk toch wel doen. Toppunt van eigenwijs hè.
Maar goed.

1ste kuur was:
Dboll - 8 weken - 50mg per dag.
Ging van 66kg naar 72kg. (8% bf) , ben zelf 1.74m.

2de kuur was:
Winstrol + Methyl - 40mg winstrol per dag / 100mg methyl per dag.
Ook 8 weken lang.
Ging van 71kg naar 73kg (was erg droog geworden! 5% bf)

3de kuur was:
Dboll + Anadrol - 50mg per dag / 150mg anadrol per dag
6 weken
Ging van 72kg naar 80kg.

Nu weeg ik 78kg.. ben 2kg verloren van de kuur. Dit komt omdat ik me nu wat droog heb getraind (7% bf).

Zit dagelijks rond de 200gr eiwitten + proteine shake.
Voor de rest let ik weinig op mijn eten betreft koolhydraten of vetten.. dit is niet alleen eigenwijsheid, maar puur omdat ik zelde een gram vet aankom.
Das wel fijn!

Methyl verdiep je wat meer in de materie! Je hebt al gekuurd maar volgens mij weet je totaal niet waar je mee bezig bent?! Je kuren kloppen al niet en je voedig klopt ook niet! Post je eetschema eerst eens dan kunnen we je verder helpen!!!

En uhh Mr J waar blijf je? ;) :D

Ik zou allereerst willen voorstellen dat de topicstarter eens een bloedtest laat uitvoeren. Ben benieuwd hoe z'n leverwaardes zijn.

Voor de rest zou ik toch persoonlijk je willen aanraden nog even te wachten met je volgende kuur. Na 3 kuurtje 78kg is niet heel gigantisch veel.

Misschien dat iets meer aandacht aan je voedings- of trainingsschema besteden meer resultaat zal hebben dan nogmaals een kuur. :)

Week 1,2 en 3 met 30mg DBol per dag en dan in week 9 en 10 en 11 ook 30 mg per dag. In week 12 met de nakuur beginnen. Met DBol kun je zo richting de nakuur de afnemend hoeveelhied AAS in je bloed compenseren en dan je nakuur beginnen zonder een te hoog endogeen AAS-gehalte in je bloed.

Ik heb het vermoeden dat je geen nakuur hebt gepland, klopt dat?

Greetz

MrJ zei:
Ik zou allereerst willen voorstellen dat de topicstarter eens een bloedtest laat uitvoeren. Ben benieuwd hoe z'n leverwaardes zijn.

Voor de rest zou ik toch persoonlijk je willen aanraden nog even te wachten met je volgende kuur. Na 3 kuurtje 78kg is niet heel gigantisch veel.

Misschien dat iets meer aandacht aan je voedings- of trainingsschema besteden meer resultaat zal hebben dan nogmaals een kuur. :)
Idd laat je bloed testen bro zou gvd er zijn als een jonge vent van onder de 20 zijn lever naar de klote helpt voor een paar kg meer en gezien je stat's doe je toch iets fout en dat bedoel ik niet verkeerd!

Maar goed test eerst ff je bloed en dan kan je een kuur plannen gezien je al best zwaar heb gekuurd zou ik dat eerst doen!

pfff ok waar mee te beginnen.

Als eerste de leeftijd waarop je gaat kuren is per persoon verschillend ik adviseer mensen toch alleen om eerst alles uit je eigen lichaam te halen voor je met as begint.

D-boll en oxy samen is wel een beetje het slechste wat je als bb'er kan doen beide zijn erg toxisch en geven je lever een opsodemieter. Een redelijk richtlijn is per kuur niet langer dan zeg weken een oral as nemen. Vul het verder aan met injects.

Verder is een dosering van meer dan 25 mg d-boll niet nodig voor iemand van jouw gewicht.

Je zou dit kunnen overwegen na eenredelijke hersteltijd te hebben genomen natuurlijk

week 1-12 20 tot 400mg decA
WEEK 1-6 25 MG D-BOLL (laat de oxy maat even met rust)
week 1-10 500mg test enanthate
week 11-12 250mg test enanthate
week 9-12 150mg winstrol depot per week (50mg eod)

en een verstandige nakuur uiteraard.

Ik begrijp best dat je zo snel mogelijk zo veel mogelijk massa probeert te pakken maat dat wil iedereen maar heb wel een beetje geduld hier zul je op langer termijn alleen maar profijt van hebben.

succes

.

Laatst bewerkt:
Elmo zei:
Week 1,2 en 3 met 30mg DBol per dag en dan in week 9 en 10 en 11 ook 30 mg per dag. In week 12 met de nakuur beginnen. Met DBol kun je zo richting de nakuur de afnemend hoeveelhied AAS in je bloed compenseren en dan je nakuur beginnen zonder een te hoog endogeen AAS-gehalte in je bloed.

Ik heb het vermoeden dat je geen nakuur hebt gepland, klopt dat?

Greetz

Jawel, ik heb goed nagekuurd. Tenminsten, nu wel beter. Ik heb nu Clomid en Nolvadex als nakuur.

Ik heb ook redelijk wat levertraan genomen tijdens het kuren. Ik was al op de hoogte van de lever slopers.

Ik zal voortaan inderdaad maar 25/30mg dboll nemen. En zal de oxy met rust laten.
Zal ook veel aan me voeding gaan werken. Ik heb alleen weinig tijd ivm studie en dat is juist het irritante! Ik wil liefste de hele dag goed eten enzo, ik weet wat het beste is. Maar ik zal bij de volgende kuur er nu echt alles op alles doen om het right te doen.

Ik hoop dat me lever nu niet te erg aan toe is, ik functioneer nog prima met alles. Maar ik zal hiervan echt geleerd hebben, zal voortaan beter de AAS besteden! En zeer goed gaan eten!

[Link niet meer beschikbaar] (Deze foto is nog vóór de Dboll+Anadrol kuur!! Dus reken er nog 5kg bij!)

Dit ben ik by the way. Omdat de meeste mensen me toch anders inschatte ivm mijn gewicht. Maar de 10kg die ik totaal heb gegaind, is voor mijn doen toch vrij veel! Als ik 90kg zou wegen, dan zie ik er nu al uit als een prof. Dus dat zou gek zijn voor een klein jaartje kuren. :D

Terug
Naar boven