AndroidHealthClinic

deca ervaring opdoen:d

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Tja als je toch niet met foto's gaat werken kan je net zo goed niks posten hier,
ik kan ook wel bij mekaar lullen dat ik zoveel kg heb gewonnen bla bla.

wat zou ik ermee bereiken door jou te beliegen zo ga ik geen zelfrespect hebben en geen respect ofzo gaan krijgen ik ben geen zeveraar of praatjes maker als ik nog niet eens een kg droog zou aankomen zeg ik het eerlijk
ik heb schijt eraan als jullie ermee blij zouden zijn oke als ik niks bij kom
maar als jullie me niet zouden geloven schijt aan ik leef mijn eigen leven en niet dat van anderen;)
cioa ciao

onder 21 moest eigenlijk niet kunnen posten in aas sectie, wordt steeds gekker hier.

weet je wat jullie hebben gelijk schijt aan ik zeg erbij ben helemaal neit droog enzo maar schijt aan ik geef jullie dit weekend nog een foto before;) de reden van niet droog vandaag is een maand ramadan net beïndigd en hier ben ik mischien 4 tot 5 kig vet bijgekomen en had 4 maand stilgelegen door te werken... ramadan is suikers bij vreten :p en vandaag is suikerfeest;)
ciao ciao

ik betaal de dokter per keer op bezoek gaan 20 euro en krijg ervan 19.20 terug van de voorzorg...
dus verloren geld is het niet en de spuitjes kosten 7 euro per stuk;)

7 euro voor 50mg/ml?? wat een ridicule prijzen
lang leve de UG labs:p
makkelijk verdiend van die dokter, zo'n pipo's mogen ze meteen schorsen van mij

ga jij maar lekker de Porsche van zo'n mislukt dokterje mee helpen afbetalen
en dat de ziekenkas daarvoor opdraait vind ik helemaal te gek voor woorden

weet je wat jullie hebben gelijk schijt aan ik zeg erbij ben helemaal neit droog enzo maar schijt aan ik geef jullie dit weekend nog een foto before;)
ciao ciao

kan je trouwens ook één post neerpennen zonder ergens schijt aan te hebben..

geld is maar papier met een getalletje op jij werkt ook eerlijk en je moet belastingen betalen voor het leger zijn wapens en mensen die niet werken en mensen die voor de staat werken of pensioen krijgen... als hun aan ons denken denk ik aan hun;) ziekenkas kan mij eentje :eek: ga hier maar eens tegen in;)
maar mannen ik ga jullie late jullie zullen wel de zondag een foto'tje tegenkomen hierop;)
ik hou jullie op de hoogte van mijn gewicht;)
kan er ook iemand zeggen als ik coïtus heb als dat mijn testoseron spiegel vies laat dalen ?
dit vind ik heel belangrijk om te weten

geld is maar papier met een getalletje op jij werkt ook eerlijk en je moet belastingen betalen voor het leger zijn wapens en mensen die niet werken en mensen die voor de staat werken of pensioen krijgen... als hun aan ons denken denk ik aan hun;) ziekenkas kan mij eentje :eek: ga hier maar eens tegen in;)
maar mannen ik ga jullie late jullie zullen wel de zondag een foto'tje tegenkomen hierop;)
kan er ook iemand zeggen als ik coïtus heb als dat mijn testoseron spiegel vies laat dalen ?
dit vind ik heel belangrijk om te weten

Yup, nken werkt zelfs catabolisch [spierafbrekend], als ik jou was zou ik dus nooit meer nken!

scheelt weer kinderbijstand, en kosten voor speciaal onderwijs voor de staat

Ik denk dat het Kemmy is met een heel slechte imitatie van een allochtone Belg.

ciao ciao (k)

Die artsen moeten ze schorsen daar, is daar ook niet 1 of andere Europese regel voor?

Op 50 mg/ml denk ik dat je hem erna nooit meer omhoog krijgt. :rolleyes:

kan er ook iemand zeggen als ik coïtus heb als dat mijn testoseron spiegel vies laat dalen ?dit vind ik heel belangrijk om te weten

ja komop dude het is algemeen bekend dat je als je aan it kuren bent , je GEEN coïtus mag hebben. Anders kuur je gewoon helemaal voor niks

kijk jongens beledig me niet door een fake allochtoon te noemen of dit of dit ik wil gewoon normaal reageren op deze forum maakt me niet uit wie jij bent eh maar blijf zo doen en ik vind jou ook al ben je jay cutler ik neuk je in de kont gelijk jou spuitjes ;)
spot niet met mij k3eb;)
hahaha
ciao ciao (k) ik krijg hem na de 8 weken 50mg/ml zeker nog omhoog:d

Wil jij Pipo eruit laten, hij heeft er niets mee te maken :hahaha:

waarom moet dit nu weer een belg zijn kan er eens geen hollander (nederlander) eens van die belachlijke zever posten:o

Dit is een schoolvoorbeeld van zeer slecht AAS gebruik.

Dit dit soort mensen krijgt het hele AAS circuit een slechte naam. Locked dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven