AndroidHealthClinic

Eerste kuur - Become a DUCK (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zwz zei je maar een kuur toch ? Kan ook een kuur zijn van 52 weken :shrug:
Lol, dat zou me wat te ver gaan. Kleine update: ondanks veel werken en weinig trainen behoud ik de massa dusver prima. Sterker nog, heb het gevoel dat ik zelfs nog iets groei, alleen dan een stuk langzamer dan tijdens het begin van de kuur. Kan niet wachten tot de gyms weer open gaan, mis het enorm!
 
Einde aan gemaakt en nu 1 week in de nakuur. Voel me prima, al merk ik echt wel dat ik slomer/futlozer ben dan afgelopen weken.

Bloedwaarden waren enorm goed volgens de HA, alles perfect op orde :D
 
Meestal komt de man met de hamer een paar weken na pct.
 
Meestal komt de man met de hamer een paar weken na pct.
Deze.

Wacht maar even tot 3-4 weken na je PCT, dan ga je wel anders piepen. Bereid je maar voor op agressieve acne die alleen te bestrijden is met roaccutane, suïcidale gedachten, vet gains, extreem verlies in volheid, libido van een peuter etc.
 
Vond het allemaal wel meevallen. Gewoon een positieve mindset houden en goed blijven eten en hard trainen. Acne was het enige bij mij, maar dat verdwijnt met de tijd met weer (gebruikte enkel benzoylperoxide en zink, maar dat hielp maar beperkt).
 
Deze.

Wacht maar even tot 3-4 weken na je PCT, dan ga je wel anders piepen. Bereid je maar voor op agressieve acne die alleen te bestrijden is met roaccutane, suïcidale gedachten, vet gains, extreem verlies in volheid, libido van een peuter etc.


niet aanstellen, valt voor heel veel mensen enorm mee.
 
Einde aan gemaakt en nu 1 week in de nakuur. Voel me prima, al merk ik echt wel dat ik slomer/futlozer ben dan afgelopen weken.

Bloedwaarden waren enorm goed volgens de HA, alles perfect op orde :D
Komt er nog een 2de kuurtje ? Omdat je deze hebt moeten stoppen ivm corona althans dat dacht ik.
 
Komt er nog een 2de kuurtje ? Omdat je deze hebt moeten stoppen ivm corona althans dat dacht ik.
Baal ergens natuurlijk enorm, zeker door een vermindering van de hoeveelheid sporttijd e.d. Ergens neig ik er wel naar om een tweede kuur te plannen, maar dan ergens einde jaar pas wanneer het weer koel is buiten.
 
Baal ergens natuurlijk enorm, zeker door een vermindering van de hoeveelheid sporttijd e.d. Ergens neig ik er wel naar om een tweede kuur te plannen, maar dan ergens einde jaar pas wanneer het weer koel is buiten.
Echt kut dat je eerste kuur zo heeft moeten lopen. Dan begrijp ik wel dat je een 2de wilt pakken ookal wou je er maar 1 doen.

Gewoon doen alsof je 2de je eerste is en dan er mee quite :rolleyes:
 
Echt kut dat je eerste kuur zo heeft moeten lopen. Dan begrijp ik wel dat je een 2de wilt pakken ookal wou je er maar 1 doen.

Gewoon doen alsof je 2de je eerste is en dan er mee quite :rolleyes:
Haha ja, alleen is de verleiding voor extra compounds dan wel weer groot :P
 
Haha ja, alleen is de verleiding voor extra compounds dan wel weer groot :P
Haha het word alleen maar leuker. Als je er vanaf wilt na paar kuurtjes zou ik het gewoon bij test laten though.
 
blastoise heb je toevallig ervaring met Dbol en primo, was wel benieuwd of iemand een beetje ervaring had met de stack die arnold gebruikte meende ik. TheDuck sorry voor vervuiling
 
blastoise heb je toevallig ervaring met Dbol en primo, was wel benieuwd of iemand een beetje ervaring had met de stack die arnold gebruikte meende ik. TheDuck sorry voor vervuiling
Nop nog geen Dbol gepakt ben niet zo van de orals maar mabe me volgende bulk als probeersel.

Primo ook nog niet Misschien later. ligt eraan hoe me haar het de volgende blast volhoudt. Heb ook nog nooit droog genoeg gestaan voor een DHT compound :p
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Nop nog geen Dbol gepakt ben niet zo van de orals maar mabe me volgende bulk als probeersel.

Primo ook nog niet. Misschien later ligt eraan hoe me haar het de volgende blast volhoudt. Heb ook nog nooit droog genoeg gestaan voor een DHT compound :p

dbol lijkt me prima in combo met test in een bulk though.
 
TheDuck je kunt ook gewoon dezelfde hoeveelheid test pakken en 200mg mast toevoegen voor hardheid/looks (tenzij je enkel zo sterk/groot mogelijk wilt worden, dan wellicht dbol of deca)
 
dbol lijkt me prima in combo met test in een bulk though.
Ga ik over een kleine paar maandjes achter komen. Als ik geen NPP op de bord kan brengen gaat het wss wel Dbol worden.
 
blastoise heb je toevallig ervaring met Dbol en primo, was wel benieuwd of iemand een beetje ervaring had met de stack die arnold gebruikte meende ik. TheDuck sorry voor vervuiling
Wat heb je aan die ervaring? Iedereen reageert er anders op en netto maakt het geen drol uit of je jou npp/tren/primo of dbol pakt. Uitkomst is grotendeels hetzelfde.
 
Deze.

Wacht maar even tot 3-4 weken na je PCT, dan ga je wel anders piepen. Bereid je maar voor op agressieve acne die alleen te bestrijden is met roaccutane, suïcidale gedachten, vet gains, extreem verlies in volheid, libido van een peuter etc.
De tweede week na de nakuur voelde ik me echt shit en lamlendig. Dit duurde echter maar een weekje. Ben 4 maanden on geweest met hcg. Kreeg na de 9e week last van puisten, maar in de nakuur werden deze al minder en enkele weken na de nakuur volledig weg. Libido nooit echt weggeweest. Beetje vet gains wel, maar dat komt ook echt door Corona =p. Toch wel andere ervaring als wat jij schetst.
 
Laatst bewerkt:
Wat heb je aan die ervaring? Iedereen reageert er anders op en netto maakt het geen drol uit of je jou npp/tren/primo of dbol pakt. Uitkomst is grotendeels hetzelfde.
Heb er idd weinig aan. Maar ik zie weinig mensen dit gebruiken (miss lees ik niet genoeg hier) en was gewoon benieuwd of hij het wel gebruikt had. Puur interesse dus
 
Back
Naar boven