MuscleMeat

Deca gebruik voor pees/spierherstel

• Topic Starter Topic Starter
hmm mja, het klinkt wel interessant. goede info iig :)

ik ga het eerst maar es proberen met glucosamine... en wacht het maar af...

blessures zijn vaak rot, maar bijna een jaar uit de running is gewoon GAAR :sad:

Hey beste mensen!
Vraag, ik loop ook te kwakkelen met mijn gezondheid en moet eind mei een sport test doen zodat ik in elk geval wel kans heb op een baan als mijn huidige contract afloopt..

Met kickboksen door mijn knie gezakt (standbeen) na een trap geven.
Had dus spierscheuring in de linker kuit en nu is dat weg maar knie blijft gevoelig..
Fysio heeft het gevoel dat het de voorste kruisbanden zijn..

Deca zou ook helpen hierin? Anybody know?
Thanx!

deca is een goed middel als het aankomt op het genezen van blessures, ook smeert nandrolone de gewrichten goed waardoor het ook vaak bij ouderen gebruikt wordt. Nandrolone op een dosering van 200mg per week brengt weinig risico met zich mee

Maak eerst eens een nieuw topic. Deze is uit 2006.

Hallo mensen,

Zelf zit ik met een vervelend schouder probleem (instabiliteit van het gewricht en een verzwakte pees) en moet daarom specifieke oefeningen doen en goed opletten dat ik het niet erger maak. De laatste tijd gaat het wat beter, maar ik overweeg om een soort "herstelkuur" te gaan volgen met deca. Gezien ik niet teveel test wil nemen om de pezen niet brozer te gaan maken, vraag ik me af of dit schema mij kan helpen:

(Week 1-10 : 200 mg Test E /EW)
Week 1-10 : 250 mg Deca /EW
vanaf week 12 PCT met nolvadex?
moet ik opletten voor gyno in deze hoeveelheden?
Zou test nodig zijn?

Het gaat mij vooral om versneld herstel te doen en daarom moeten de doseringen niet te zwaar zijn.
Te proberen?

Laatst bewerkt:
deca is een goed middel als het aankomt op het genezen van blessures, ook smeert nandrolone de gewrichten goed waardoor het ook vaak bij ouderen gebruikt wordt. Nandrolone op een dosering van 200mg per week brengt weinig risico met zich mee

Jij bent wel de deca man he :D Ben het voor het meerendeel oneens, maar dat terzijde.

Twijfels

Goedemorgen allemaal

Ik ben hier net nieuw , herkende me in de stelling van het gebruiken van een anabole steroide voor herstel van spieren .

Ik ben 2 jaar geleden geopereerd aan mijn schouder en ondervind daar met trainen nog altijd veel hinder bij .
De hinder omvat bv stramheid en het nog altijd niet ,,diep en zwaar " genoeg kunnen gaan ..
Ik train al zo,n 23 jaar , ben 114 kg en ben goed gebouwd .
Ik heb nu het voorstel gekregen voor een kuur te nemen , voor spier opbouw /herstel en uiteraard ook stevige groei ..

Het voorstel is :

week 1 t/m 4 :

2x p.wk 2 ml nandrolone en 1 ml testosteron ... ( zondag + woensdag )

week 4 t/m 8 :

1 x p.week 2 ml Nandrolen en 1 ml testo
week 9 en 10 Hcg en .. ??

Is dit iets , is dit teveel , te zwaar , of gewoon goed ?????
Ook ben ik beetje ,,bang" mis te prikken in de bil :o, hebben jullie daar nog tips in ??

Train 4x p.week

Dank voor jullie reacties !

Richard :)

Ik zou 10 weken test doen op 500mg/week

en 8 weken nandrol op 400mg/week

Test altijd 2 weken langer laten lopen ivm herstel,

de hcg vanaf week 1 laten meelopen...

Week 12-15 nolva op 20 mg/week of arofix/1tab

Laatst bewerkt:
Hier een afbeelding waar te injecteren,sommigen doen het veels te laag

je moet op de kruisjes id cirkeltjes injecteren,en rouleren(ene week links,andere rechts)!

393715.jpg - 27364

Voor herstel van pezen en spieren is er volgens mij niks beters als groeihormoon en/of groeihormoon stimulerende peptiden. En ik zit nu 3,5 maand post operatie aan een lcihte anavar bold kuur. Een lichte kuur helpt volgens mij wel bij herstel maar ik zou geen buitenproportionele krachtgains willen gezien het extra risico dat dat geeft op herscheuren als ik mezelf niet inhoud. Geen tren, geen oxy en geen hele hoge dosis. Ik vind bold een fijn middel. Ik geloof niet in smeren van gewrichten door AAS en het nut van veel extra vocht. Staat tegenover dat extra vocht onttrekkende AAS ik juist niet neem. Geen winny voor mij, ook al niet omdat er bekend is dat winny grote maar minder sterke pezen gaat geven. En ook geen AI, sterke oestrogeen vermindering staat haaks op herstel.

---------- Post toegevoegd Fri 30 Mar 2012 om 18:01 ----------

Ook ben ik beetje ,,bang" mis te prikken in de bil :o, hebben jullie daar nog tips in ??

Zoals ook op het plaatje van J4ck te zien is, bil in vieren delen met een denkbeeldig kruis. Dan heb je 4 kwadranten. Prikken in bovenste buitenste kwadrant. En heel zacht in je bil drukken en NIET darten. Zo voel je een zenuw veel beter voor je er middenin zit. Verder zoekfunctie; zijn al zoveel priktopics. Of stel een gerichte vraag :)

Terug
Naar boven