AndroidHealthClinic

Deca hoger dan test enanthaat

Licht beginnerskuurtje :-) Maar zou die dianabol toch vervangen door trenbolone acetate. Ben niet echt zo voor dianabol toestanden. Heb al heel goede resulaten gezien met :

- Week 1 -2 = 200mg test enanthate of cypionate
- Week 3 - 4 = 200mg test enanthate + 150 mg trenbolone acetate
- Week 5 - 10 = 200mg test enanthate + 150 mg trenbolone + 200mg deca
- Week 11 - 12 = 150mg trenbolone + 200mg deca
- week 13 - 14 = 200mg deca

Je zit hier natuurlijk wel al op 14 weken ipv jouw 8 weken :-)

Veel geluk ermee.

Grtz

Trenbolone. Ac. zet je /ed of /eod, niet per week.
Eindigen op Tren. en Deca ipv Test. (19-nor) varianten is vragen om een slecht herstel. Zeker aangezien de Deca een zeer lange halfwaardetijd heeft.

Zeer rommelig en 'apart' schema dit. Zou dit zelf nooit aanraden.

train met een voedingsschemaja. train al wel wat jaartjes hoor ;)
er word over elk kuurtje wel wat gezegd natuurlijk dat altijd zo. en de meningen zijn altijd verschillend. maar dit gaat hem worden mannen!

week 1/6 30 mg Dianabol (gs)
week 1/10 250 mg Test Enanthaat (gs)
week 1/10 400 mg Deca (gs)

Ik hoop hier een kilo of 8 mee te pakken. de kuur word gestart over 2 weken!
ik zal een logje bijhouden hier.

Ik hoop dat je er niks van overhoudt. Wel advies vragen hier, maar vervolgens alles wat je niet bevalt in de wind slaan.
Ga aub naar het Fok forum ofzo

Nee, dat kuurtje slaat als een pik op een drumstel...

Wat de TS voorstelt is op zich niks mis mee alleen zijn je verhoudingen een beetje te veel van het goede.
Je zal het al wel in huis hebben en niks willen weggooien achteraf.
Ik weet je stats niet maar het uiterste wat ik er van zou willen maken als ik jou was is:

week 1 t/m 4-5 Dbol 30mg ED (want je kan nooit met 100 pillen 6 weken kuren)
week 1 t/m 10 Test E 250mg EW
week 1 t/m 9 Deca 200mg EW
week 12 t/m 15 nakuur (heb ik je ook nog niet over gehoord)

test gewoon op 500 knallen dude... kleine moeite groot verschil.

Ik wordt een beetje gek van dat gefok van jou. Ook op vele anderen. Als je niks nuttigs te melden hebt met die laatste hersencellen, doe je zelf een plezier en ga bowlen.

**** off nerd. :mad: Jij komt hier over als " de alwetende god of anabolics", en dat terwijl je afgelopen week je eerste spuitje hebt gehad...........:rolleyes:

Je voelt je geroepen om anderen adviezen te geven terwijl je zelf slechts de theorie kent van wat hier allemaal gezegd word. Meerdere mensen hebben je dit al eens eerder gezegd dat jij wat voorzichtiger moet zijn met je adviezen. Nu verwijt je ondanks de leeftijd anderen dat ze "al kuren op hun 20e"
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet!

Ik citeer:
Re: Slin PWO rond 10 uur

--------------------------------------------------------------------------------

Citaat:
Origineel gepost door koen85
Die kortwerkende is toch te risicovol ivm een hypo??
Kun je niet iets eerder trainen en miss iets later slapen??
Kan miss wel een uur schelen...
Is maar een ideetje, maar zal wel niet gaan..

BIGMAUS:
Koen, gebruik je ook slin?

Normaal hoor je mij hier niet over, maar een beetje ervaring met die shizzle is wel op zn plaats als je er iets over wil zeggen ok?

Lange heeft een boodschap voor jouw:
Dus Zoek een leven: MR KOEN85 die oud genoeg is om te kuren :roflol:

Koen 85
Stats:

21 jaar.
198 mtr
111 kilo
13 % vet

:roflol:

Laatst bewerkt:
Ach ja, de kortzichtigheid:)

zoveel liefde hier weer op DBB :heart:
ahja, valentijn is ook weer voorbij...

Nee, dat kuurtje slaat als een pik op een drumstel...

Wat de TS voorstelt is op zich niks mis mee alleen zijn je verhoudingen een beetje te veel van het goede.
Je zal het al wel in huis hebben en niks willen weggooien achteraf.
Ik weet je stats niet maar het uiterste wat ik er van zou willen maken als ik jou was is:

week 1 t/m 4-5 dianabol 30mg ED (want je kan nooit met 100 pillen 6 weken kuren)
week 1 t/m 10 Test E 250mg EW
week 1 t/m 9 Deca 200mg EW
week 12 t/m 15 nakuur (heb ik je ook nog niet over gehoord)

Dit aanhouden, meer dan genoeg voor een eerste kuur

@ Nuclearblast:

Jij kunt beter wijselijk je mond houden in dit soort topics, iemand die zijn eerste kuurtje doet mag nog geeneens aan trenbolone denken en als ik jou was zou ik eens de stickies doorlezen!!

Trenbolone. Ac. zet je /ed of /eod, niet per week.
Eindigen op trenbolone. en Deca ipv Test. (19-nor) varianten is vragen om een slecht herstel. Zeker aangezien de Deca een zeer lange halfwaardetijd heeft.

Zeer rommelig en 'apart' schema dit. Zou dit zelf nooit aanraden.

Rommelig en apart? Anabolics 2006 reference manual .... Al eens gehoord van dit boek? Pagina 55 voor wie mede in het bezit is hiervan. Denk niet dat dit boek als "rommelig en apart" kan bestempeld worden. Veel schema's die ik volg komen uit dit boek, "met" resultaat!

Grtz

Rommelig en apart? Anabolics 2006 reference manual .... Al eens gehoord van dit boek? Pagina 55 voor wie mede in het bezit is hiervan. Denk niet dat dit boek als "rommelig en apart" kan bestempeld worden. Veel schema's die ik volg komen uit dit boek, "met" resultaat!

Jij hebt de belgische versie zeker? ;)

Grtz

dat boek is leuk maar met de schema's die er in staan veeg ik mijn reet af!
doe maar lekker je ding..je weet toch alles beter.

als iets qua schema's een k*tboek is.....en als je resultaten zo goed zijn....waarom kom je hier dan info vragen, wijsneus?

dat boek is leuk maar met de schema's die er in staan veeg ik mijn reet af!
doe maar lekker je ding..je weet toch alles beter.

als iets qua schema's een k*tboek is.....en als je resultaten zo goed zijn....waarom kom je hier dan info vragen, wijsneus?

Welke info kom ik vragen ? :-)

Terug
Naar boven