MuscleMeat

Deca hoger dan test enanthaat

Ik zou sowieso geen Deca en trenbolone combineren. ;)

Als je dat wel doet zou ik toch denk ik Test hoger gooien (200 Tren/200 Deca/ 500 Test).

Omdat 19-nor (en zeker Deca) je eigen Test. zeer onderdrukt en je toch echt Test. nodig hebt voor heel veel lichaamsfuncties (niet alleen spieropbouw).

Dus die vele lichaamsfuncties, worden niet opgevangen door 250MG TestE (factor x25 van eigen lichaamsproductie) ?

Waarschijnlijk kun je de klap (functie uitval) zelfs opvangen met een 125mg.. Nog steeds zit je dan tegen een factor x10, betreft de eigen test-levels..

Het is persoonsgebonden uiteraard, maar ik zie geen 'gevaren' in een dosis van slecht 250MG Test!

Daar heb je op zich een punt ja. :thumb:

Oke jongens als lid van AAA voel ik me eigen verantwoordelijk voor goede uitleg te geven die fout die ik heb gemaakt.:D

Wat betekent 17aa? 17-alpha-alkylated
Waar zit hij onder andere in? Winny, Anavar,Dianabol,Halo,Androl.

Ik hoop hier mee mijn taak goed heb uitgevoerd.En zo niet heb je pech.

Oke jongens als lid van AAA voel ik me eigen verantwoordelijk voor goede uitleg te geven die fout die ik heb gemaakt.:D

Wat betekent 17aa? 17-alpha-alkylated
Waar zit hij onder andere in? Winny, Anavar,Dianabol,Halo,Androl.

Ik hoop hier mee mijn taak goed heb uitgevoerd.En zo niet heb je pech.

Wat moeten we zonder google he aap:p
Maar mooi dat je het voor jezelf nog even uitzoekt!!!

Dus die vele lichaamsfuncties, worden niet opgevangen door 250MG TestE (factor x25 van eigen lichaamsproductie) ?

Waarschijnlijk kun je de klap (functie uitval) zelfs opvangen met een 125mg.. Nog steeds zit je dan tegen een factor x10, betreft de eigen test-levels..

Het is persoonsgebonden uiteraard, maar ik zie geen 'gevaren' in een dosis van slecht 250MG Test!

kom je wel achter...heb eens overgedoseerde tren gehad en daaronder te weinig test.nou de fina-derde been ligt op de loer, kan ik je vertellen:D

Trenbolone is natuurlijk een heftig middel wat goed hard op je axis drukt...

kom je wel achter...heb eens overgedoseerde trenbolone gehad en daaronder te weinig test.nou de fina-derde been ligt op de loer, kan ik je vertellen:D

MrJ had het over de lichaamsfuncties.. Niet over: Deca-d*ck!

Als je om een of andere redenen, niet te hoog met Test wilt gaan, moet je een Deca-d*ck accepteren tijdens de kuur (en erna), maar de lichaamsfuncties blijven imo gewoon behouden met een lage dosis Test.

Libido valt ook onder lichaamsfuncties. En dat komt niet zozeer door de Deca zelf, als meer door het ontbreken van de 'broodnodige' test.

MrJ had het over de lichaamsfuncties.. Niet over: Deca-d*ck!

Als je om een of andere redenen, niet te hoog met Test wilt gaan, moet je een Deca-d*ck accepteren tijdens de kuur (en erna), maar de lichaamsfuncties blijven imo gewoon behouden met een lage dosis Test.

Pfff kan me niet voorstellen dat iemand dit zou accepteren dus altijd de Test hoger...

test hoger als deca is bullshit (naar mijn mening want dit is een discussieforum haha)..precies zoals ze zeggen..een kleine weekdosis testosteron zal je libido al aanzienlijk verhogen..

en nogmaals deca d*ck is persoons afhankelijk..sommigen hebben er namelijk nooit last van..ongeacht de dosering deca die ze gebruiken..

Libido valt ook onder lichaamsfuncties. En dat komt niet zozeer door de Deca zelf, als meer door het ontbreken van de 'broodnodige' test.

Libido is idd 1 van de functie's..
De deca onderdrukt weleenswaar de eigen productie (volledig), maar daarvoor zet je dus zelf Test bij, deze hoeveel bv:250mg, blijft in het lichaam, deze dosis word NIET onderdrukt door Deca!
Dat bij de een de 250MG Test niet opweegt (qua libido) tegen 600MG DEca is weer een ander verhaal...

Het ergste wat er dus kan gebeuren, wanneer je Test laag zet, is dat je libido iets minder is, maar of dat een hoge prijs is, is weer persoonsafhankelijk!

Een wat lager libido door de test lager als de deca te zetten zou voor sommige onder ons geen kwaad kunnen.Richten ze zich tenminste eens een keer op het trainen in plaats van ieder uurtje van de dag te palen:p :D

Trenbolone. Ac. zet je /ed of /eod, niet per week.
Eindigen op trenbolone. en Deca ipv Test. (19-nor) varianten is vragen om een slecht herstel. Zeker aangezien de Deca een zeer lange halfwaardetijd heeft.

Zeer rommelig en 'apart' schema dit. Zou dit zelf nooit aanraden.

Precies, heb ervan geleerd. Ook ooit geeindigd met deca.libido weg voor een tijd.Volgende keer eindigen met test

• Topic Starter Topic Starter
Manne . ik heb de kuur als volgt aangepast

db 30 mg week 1/4
test 250 mg week 1/10
deca 200 mg week 1/10
nolvadex week 12/14

bedankt voor de reacties! :D

Deca 1 week korter dan de test en nakuur 4 weken lang, dan is ie volgens mij perfect:)

deca hoger dan test

Ik zou die dianabol weg laten,zeker en alleen al om afkeurende adviezen die je er op krijgt. Kijk je bent pas 20 je mot nog een eind je kunt gainen tot je 40ste,vandaar. Waarom niet alleen test 500 of enkel deca 400 pw en dan acht weken.Man ik ging er destijds primo op.

Terug
Naar boven