MuscleMeat

Deca/Nandrolone van GS

Dboll zei:
Weet iemand misschien of GS ook sustanon produceert??

Hoi....all.....

Ik lees hele diskussies allemaal leuk en leerzaam....maar waar is en zijn die kuurtjes te krijgen.....?? en wat zijn de kosten ervan....??

Greetzzzzzz.......Buddy

misterbuddy zei:
Hoi....all.....

Ik lees hele diskussies allemaal leuk en leerzaam....maar waar is en zijn die kuurtjes te krijgen.....?? en wat zijn de kosten ervan....??

Greetzzzzzz.......Buddy

Lees de sticky`s door, je stelt een verboden vraag. En dat al gelijk met je eerste post :D

Het Kruidvat schijnt hele goeie spullen te hebben & nog goedkoop ook

:yawn:

gosss...is da zo...;).......thnnxx.....

komen er wel uit..........maar wel interresante dingen te weten gekomen hier......
en leerzaam.......ook thnnxx voor dat........

ff kruidvat checkuhh........hahahahahhahaaaaaa

Hey bro..

GS maakt geen sust ..zal nooit gebeuren ook..

D.W.

ooh je hebt het over anabolics 2004 oid.....die heb ik ook. Ik dacht dat je een lab test had laten doen..Geen probleem bro :)

D.W.

heeft iemand niet een ebook over anabolics 2004 ?

Nee staat er niet in. Dit boek is niet electronisch te verkrijgen bro...of iemand moet hem helemaal gescand hebben?..is wel een dikke pil namelijk :)

D.W.

dutch windmil zei:
Nee staat er niet in. Dit boek is niet electronisch te verkrijgen bro...of iemand moet hem helemaal gescand hebben?..is wel een dikke pil namelijk :)

D.W.

Ja, bodypage ging dat met 2003 zogenaamd doen, maar heb ik nooits iets van gezien. Die site is trouwens sinds augustus niet meer geupdate...

Hey bro,

dutchbodybuilder heeft een hoop gedaan voor de "anabolic world"...zo een website updaten kost allemaal een hoop tijd. Zolang je niet betaald voor informatie hoef je daarover ook niet te klagen is mijn mening..

D.W.

dutch windmil zei:
Hey bro,

dutchbodybuilder heeft een hoop gedaan voor de "anabolic world"...zo een website updaten kost allemaal een hoop tijd. Zolang je niet betaald voor informatie hoef je daarover ook niet te klagen is mijn mening..

D.W.

Ik klaag er ook niet echt over, maar ik vind het jammer dat hij het (nog) niet gedaan heeft want ik wou graag eens in dat boek kijken.

Terug
Naar boven