AndroidHealthClinic

Deca of Boldenone?

jeradu

Cool Novice
Waardering
0
Deca only of Boldenone only?
Graag geen opmerkingen van stacken met test, betr niet kuren dan enz daar koop ik niks voor.

Alvast bedankt!

bro ik denk dat je hier weinig antwoorden op kan verwachten...Formuleer een duidelijke vraag met doelstellingen etc. dan kan iemand er misschien wat mee :)

D.W.

• Topic Starter Topic Starter
Geen specifieke doelstelling, gewoon de vraag deca only of boldenone only.

Ik kan me herinneren dat je zo'n topic al een keer of twee hebt geopend, maar ik ga er verder niks over zeggen........;)

Als ik zou mogen kiezen, dan liever deca. Dat is tenminste nog human grade. En lijkt me meer doen voor massa.

Je vergist je het was 3 keer!

boldenone, mooie droge massa. Zou mijn keuze zijn. En van deca hoor je vaak dat je er een deca-d*ck van krjigt en meer vocht vasthoudt. Heb zelf nog nooit deca gebruik dus spreek niet uit eigen ervaring.

zoiets?!

Floyd zei:
boldenone, mooie droge massa. Zou mijn keuze zijn. En van deca hoor je vaak dat je er een deca-d*ck van krjigt en meer vocht vasthoudt. Heb zelf nog nooit deca gebruik dus spreek niet uit eigen ervaring.

zoiets?!

Heb je wel boldenone gebruikt?

yep, beviel goed. Ben nu wel kaal, das minder maargoed.

geintje bro

hahahaha, welke hoeveelheid heb je gebruikt? En was het boldonene only, wat was je winst?

kvroeg in een ander topic ook al een keer of je geen kleine leuter kreeg van annabolen. Maar toen werd gezegd van niet. Maar jij (floyd) zegt nu, je krijgt er een deca-d*ck van.
Is het dan toch geen fabeltje of?

Of is dat gewoon afhankelijk van de soort steroiden?

Alleen als je Chris20 heet krijg je een kleine leuter.

BBwannabe zei:
Alleen als je Chris20 heet krijg je een kleine leuter.

Sorry hoor, ik stel gewoon een doodnormale vraag en ik krijg zo'n antwoord!
Val doormidden!

Zijn er mensen die wel gewoon normaal antwoord kunnen geven.

Ik ben absoluut niet van plan om aan de steroiden te gaan. Zoals je in mn posts kunt zien ben ik pas begonnen met een beetje trainen. En ik ga echt geen spuiten in mn reet zetten.
Ben gewoon benieuwd of dit verhaal klopt of niet.

Chris20 zei:
Sorry hoor, ik stel gewoon een doodnormale vraag en ik krijg zo'n antwoord!
Val doormidden!

Zijn er mensen die wel gewoon normaal antwoord kunnen geven.

Ik ben absoluut niet van plan om aan de steroiden te gaan. Zoals je in mn posts kunt zien ben ik pas begonnen met een beetje trainen. En ik ga echt geen spuiten in mn reet zetten.
Ben gewoon benieuwd of dit verhaal klopt of niet.

Met een deca d*ck bedoelen ze dat je coïtuslust afneemt...

Ik had een boldenone stack met winstrol gedaan. 12wkn boldenone, omdat ik na 2 wkn, 4wkn m'n hand niet kon gebruiken (teveel trekken, spiertje gescheurd). Ben lekker droog geworden van die kuur, en gruwelijke schouders gekregen. Helaas door vakanties, geen nakuur, ziekte alles in de sope gelopen en wel weer wat verloren.

Maar leuke kuur dat zeker

dos. 400mg p/week

Deca of boldenone?

Hangt af van je lichaamstype.Als je een drogere physique hebt met laag vetpercentage is deca beter geschikt,heb je daarentegen een iets nattere physique met hoger vetpercentage neem je beter boldenone.

Ik heb ook weleen sgehoord van een stack van deca boldenone dit schijnt ook goed te werken, al lijken de middelen op elkaar!

jeradu zei:
Ik heb ook weleen sgehoord van een stack van deca boldenone dit schijnt ook goed te werken, al lijken de middelen op elkaar!

wordt volgens mij vrij veel gestackt. Ikzelf ben wel benieuwd naar een test + boldenone stack.

Terug
Naar boven