MuscleMeat

Deca of Boldenone?

Mja da's begrijpelijk. Maar mensen grijpen tegenwoordig vaak naar AS omdat ze niet weten hoe ze die 4kg er anders binnen een zo kort mogelijke tijd bij moeten krijgen.

Ze zouden zich moeten gaan verdiepen in voeding, zéér regelmatig eten, geen alcohol meer, zoveel dingen...dan doen ze het liever als Japie in de sportschool:
Japie zie je op elke houseparty, op elk feestje en hij zuipt en slikt er rustig bij, bij wat ie doet dan. En Japie doet stero's dus...dus conculdeert iemand: als ik er snel wat kilo's bij wil hebben en daarnaast toch gewoon door wil feesten dan ga ik ook aan de chemie!

• Topic Starter Topic Starter
Heb je helemaal gelijk in! Maar ik moet wel zeggen ik heb zo`n snelle verbranding ik kom echt bijn aniks aan, en ik eet de hele dag!!

Het is net wat jij wil,als je 8 kilo wilt groeien waar de helft uit vet en vocht bestaat moet je lekker deca nemen!!

Neem gewoon een massa stack. Zoals die van mij.
500 mg test enth.
300 mg deca.
30 mg dboll

Daar ben ik tot nu toe 14 kg van aangekomen. Mijn vet% is maar een heel klein beetje gestegen. En ik houd relatief weinig vocht vast.

BBwannabe zei:
Neem gewoon een massa stack. Zoals die van mij.
500 mg test enth.
300 mg deca.
30 mg dboll

Daar ben ik tot nu toe 14 kg van aangekomen. Mijn vet% is maar een heel klein beetje gestegen. En ik houd relatief weinig vocht vast.
hoelang is jouw kuur dan bro en heb je in 1 kuur 14kg gepakt?

Mijn kuur duurt 10 weken. Ik ga vandaag mijn laatste week in. Dus ik denk dat ik op 15 kg eindig. En ja, het is mijn eerste kuur. 3 dagen nadat ik stopte met dboll woog ik ineens 1 of 1,5 kilo lichter, waar ik wel van schrok. Ik ben best tevreden met het resultaat, 15 kg erbij is niet niks.

Sorry DBC01 heb het verkeerde geciteerd, moest de post van portier zien.

Maakt niet uit, Portier heeft een punt gemaakt.

De specificaties van een product als Nandrolone wijzen gewoon geen droge harde spiermassa uit. Kijk, 99,99% van de jongens op dit board willen kilo's zien, die willen die weegschaal zien bewegen. No matter what. Dan kies je Nandrolone.

Wil je min of meer tijdens je kuur al zien wat je droog overhoudt, dan kies je voor Boldenone. De werking is anders. Boldenone maakt veel rode bloedlichaampjes aan en Nandrolone houdt gewonnen eiwit in spieren vast. Dit gaat gepaard met vocht en vet-vasthouden.

Met Boldenone ga je niet hard veel kilo's massa kweken, maar kom je droger aan.
Met Nandrolone kan je zomaar dik 10kg pakken maar je ziet geen spieren, je ziet een bol mannetje. :cool:

Pff DBC, ik gebruik toch ook deca en zie er echt uit als een bol mannetje. Misschien heb ik het voordeel dat ik een ecto ben... en maar moeilijk vetmassa aanmaak.

Klopt. Ik heb gehoord dat Kevin Levrone Oxy's als pre-contest gebruikt.

Je kunt ook aan hem zien dat ie geen mesootje is.

Voordeeltje dus voor je BB, naast all ecto-troubles! :D

Yeah, ik kan vreten wat ik wil en niet aankomen. Maar op de AS ga ik knetterhard :D
Zowel op fysiek gebied als seksueel:D (i love feromones :D)

Oh please we gaan het niet over pheromones en kuren enzo hebben. :sob:

Ik kijk uit naar m'n kuur maar er is één ding wat me zorgen baart: Mijn coïtusdrift is irrritant gewoon en aangezien ik momenteel geen partner heb en zoeken naar een wip-miep foute boel is...ziet het er naar uit voor me :D:D:D

Ik werd geen bol mannetje van deca hoor!!! En net zoals deca is boldeonone ook een eiwitspaarder, en tuurlijk wil je die weegschaal zien bewegen lijkt me erg logisch anders kan je net zogoed van de spuit afblijven! Ik heb mensen gezien die er van deca 10x beter uitzien dan mensen met winstrol

Jeradu,

Ik kan me vergissen maar was jij niet degene die zich onlangs verontschuldigde, omdat ie niet wist dat dbol ten eerste een medisch motief had?
Toen heb ik je ook per PM uitgelegd wat andere producten doen:
Neem maar van mij aan dat Boldenone geen eiwitspaarder is.

Nandrolone herstelt de eiwit-synthese in een ziek lichaam.

Boldenone lijkt in structuur veel op Primobolan: Het bestrijdt
Aplastische anemie (= bloedarmoede ten gevolge van onvoldoende aanmaak van bloed in het beenmerg).
Boldenone én Primobolan zorgen voor extra aanmaak van deze lichaampjes, vandaar ook de enorme pomps tijdens workout.
Door het onderlinge verschil in ester krijg je bij Boldenon meer massa en bij Primobolan een hardere fysiek.

Boldenone zal je eiwitsynthese zeker positief beinvloeden maar het is zéér zeker géén eiwitspaarder zoals Nandrolone kerel!

Klopt helemaal was ik, maar heb wel een beetje het gevoel op het forum dat als iemand zijn mening geeft die niet overeen komt met jou mening, het niet ok is! Ik heb je al gezegd dat ik mensen heb gezien die er van deca beter uitzien als van winstrol!! Of kan dat soms ook niet???

Je zal best een hele hoop weten, maar op het momnet dat iemand iets anders zegt wat niet in je straatje komt dan......

Verder no offense, ik weet dat ik raar uit de bocht kan komen, maar ben hier niet de enige :)

Winstrol is vrij zwak t.o.v. Deca. 'Er beter uitzien' is vrij naar smaak.
Maar om een geweldig groter fysiek na te streven moet je geen Win nemen, mee eens.

Ik vind het best dat je een eigen mening hebt lieverd, ik kan het niet vaak genoeg
s-p-e-l-l-e-n hier, maar als er dingen worden gezegd die compleet niet waar zijn omdat feiten tegen spreken, da's iets anders.

Opnieuw maar weer een vororbeeld om me te verduidelijken:

Als iemand zegt dat Winstrol goed is om te cutten, dan is dat een mening.
Als iemand zegt dat Winstrol bruine vloeistof is dan heeft ie het gewoon fout.
Winstrol is witte vloeistof. DUS:
Feiten spreken tegen. En als een feit je tegenspreekt, mag ik dat best zeggen.
Feit is dat Boldenone geen eiwitspaarder is.

ik ben het er niet mee eens, elke steroide is een eiwitspaarder :)

Terug
Naar boven