- Waardering
- 187
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MrJ zei:Deca + boldone = behoorlijk verdikt bloed.
Bovendien voegen ze niet veel aan elkaar toe (allebei eiwitspaarders dacht ik). Beter dus 1 van beide met test. combineren.
jeradu zei:
jeradu zei:Ik heb ook weleen sgehoord van een stack van deca boldenone dit schijnt ook goed te werken, al lijken de middelen op elkaar!
jeradu zei:Doe dat, je klinkt nogal vermoeid en snel geirriteerd!! Welterusten Maar jij weet natuurlijk alles al, mischien zelf wat aan je attitude doen?
MrJ zei:Deca + boldone = behoorlijk verdikt bloed.
Bovendien voegen ze niet veel aan elkaar toe (allebei eiwitspaarders dacht ik). Beter dus 1 van beide met test. combineren.

Dboll zei:Mijn mening: ikzelf zou voor n stack gaan, geen deca-only. Reden: n maat van me heeft deca-only gedaan in de juiste hoeveelheden en is er niet veel door bijgekomen, het kan aan zn voeding hebben gelegen maar ik neem t zekere voor t onzekere. N andere maat van me gaat binnenkort voor n boldenone-only en dat wacht ik ff af.
soulreaver zei:
Elke steroide die vergeleken wordt daar gaat dat in feite al voor op, elke steroide heeft zijn eigen kenmerken en eigenschappen. Het zijn afwegingen die men moet maken.portier zei:Mijn ervaring is;boldonone stacken met winstrol je word er keihard van en bijna geen bijwerkingen en toch 4 kilo gepakt!!!!