Fitness Seller

Deca of Boldenone?

Deca + boldone = behoorlijk verdikt bloed.

Bovendien voegen ze niet veel aan elkaar toe (allebei eiwitspaarders dacht ik). Beter dus 1 van beide met test. combineren.

• Topic Starter Topic Starter
MrJ zei:

Bovendien voegen ze niet veel aan elkaar toe (allebei eiwitspaarders dacht ik). Beter dus 1 van beide met test. combineren.

Lees aub ff het begin van het topic!

Of je leest het topic goed, als je niet on topic wil reageren dan reageer je toch niet!, waarom krijg je er dik bloed van dan? Leg me dat een uit!

Hoezo voegen ze niks toe, er zijn toch studies gedaan dat ze wel wat aan elkaar toevoegen, ze gebruiken toch niet allebei dezelfde androgeen recptoren

FY.

Ik reageer toch ontopic op jouw laatste vraag. Stel je attitude bij bro!

Dik bloed is een feit. Gebruik de search maar. Klopt, je hebt een receptorsoort voor elke AAS soort. :o :rolleyes:

Zoek het trouwens maar lekker uit, ik ga slapen.

Doe dat, je klinkt nogal vermoeid en snel geirriteerd!! Welterusten Maar jij weet natuurlijk alles al, mischien zelf wat aan je attitude doen?

jeradu zei:
Doe dat, je klinkt nogal vermoeid en snel geirriteerd!! Welterusten Maar jij weet natuurlijk alles al, mischien zelf wat aan je attitude doen?

Grote vriend jij krijgt van mij een waarschuwing. Het is niet de eerste keer dat jij hier ruzie krijgt namelijk. We proberen hier allemaal wat van elkaar te leren. Dus of je past je instelling aan of je kan vertrekken..

D.W.

MrJ zei:

J> wanneer is iets een eiwitspaarder?? :)

Top Dutch.
Zo'n kerels kunnen we hier wel missen.

OK, verder nog meningen?

Ja man, die jeradu ging ook al eens flink tegen mij tekeer, toen ik advies gaf. Loze bedreigingen als, ik kom je opzoeken blabla.

Kom niet met je onzin, en ga ff goed de rede na waarom ik tekeer ging he! Het is overigens wel heel vervelend dat je nu weer dingen in een topic omhoog gaat halen die al uitgesproken waren, doe dat gewoon niet schiet niemand wat mee op! :)

Mijn mening: ikzelf zou voor n stack gaan, geen deca-only. Reden: n maat van me heeft deca-only gedaan in de juiste hoeveelheden en is er niet veel door bijgekomen, het kan aan zn voeding hebben gelegen maar ik neem t zekere voor t onzekere. N andere maat van me gaat binnenkort voor n boldenone-only en dat wacht ik ff af.

Dboll zei:
Mijn mening: ikzelf zou voor n stack gaan, geen deca-only. Reden: n maat van me heeft deca-only gedaan in de juiste hoeveelheden en is er niet veel door bijgekomen, het kan aan zn voeding hebben gelegen maar ik neem t zekere voor t onzekere. N andere maat van me gaat binnenkort voor n boldenone-only en dat wacht ik ff af.

Ik vond mij resultaten van een deca only wel ok! Ben heel benieuwd naar resultaten van een boldenone only!

FF naar boven halen ;)

Dit vond ik terug op mesophormosis.com Iemand nog een mening over?

Question: Equipoise (boldenone) is a good steroid for mass or is a poor steroid for Mass gains?

Some people say boldenone is stronger than Deca, mg for mg, as well as safer and less suppressive (HPTA suppression). But others say gains from boldenone are similar to nandrolone. Can you give me your opinion?

Answer: I wrote extensively on this in the book Chemical Muscle Enhancement. For a broader view I suggest you borrow a copy. (There are over 20,000 in circulation at this time) But for the short answer…The comparison between nandrolone and boldenone may appear just, but in truth we are talking apples and oranges. The first is a progestin derivative and the second is a testosterone variant. Both have their place, but gains and results are affected by different cellular proteins. So how can anyone say that they are the same?

In short my point is that the protein synthesis (anabolism) muscle cells realize from each drug is different though the outward appearance may be similar. Using each drug separately for 3 weeks each at a dosage of 500-600mg or for 6 weeks as a stack at 250-300mg each has provided greater gains than either drug alone used for 6 weeks consecutively at the same dosage.

Ik ben van mening dat elke steroide een eiwitspaarder is. Ik denk alleen dat deca je meer gains zal geven, meer vocht, grotere kans op gyno en een langdurige onderdrukking en lang herstel. Boldenone zal mindere gains als deca geven, maar ook minder vocht, minder kans op gyno, meer kans op puisten (waarom weet ik niet, maar dit heb ik van vele al gehoord), het zal je vasculairder maken en je herstel zal sneller zijn. Ieder moet zijn haar afweging maken hierin. Kuur je 1x per jaar dan kan je deca gebruiken, maar houdt er rekening mee dat het zo 7 maanden kan duren eer je weer helemaal hersteld bent, kuur je meerdere keren per jaar dan zou ik eerder boldenone pakken omdat je daar sneller hersteld van bent. Het klopt wel wat er gezegd wordt, je vergelijkt appels met peren in feite, maar het is beide fruit :) Elke steroide die vergeleken wordt daar gaat dat in feite al voor op, elke steroide heeft zijn eigen kenmerken en eigenschappen. Het zijn afwegingen die men moet maken.

Mijn ervaring is;boldonone stacken met winstrol je word er keihard van en bijna geen bijwerkingen en toch 4 kilo gepakt!!!!

Terug
Naar boven