AndroidHealthClinic

Deca of Boldenone?

jajajajaaaaaaaaaaa....jongens de zondag is al zo grauw, laten we het lekker houden mkayy? :D

Kalende aanleg ligt aan de vader van je moeder, niet aan je ooms.

• Topic Starter Topic Starter
Jou kennis en tips wil ik niet, die wil ik van iemand die echt kennis heeft en geen papaegaai, jou kennis reikt echt niet verder als die van mij, zoals ik al zei het enig wat jij doet is napraten!! Ik weet zelf heel goed wat ik wel en niet kan gebruiken, opgefokt word ik alleen van jou!

Have a nice day!

ik weet meer over androgenetische bijwerkingen mbt erfelijke kaalheid, alopecia androgenetica dan wie dan ook op dit forum.

P.s. DBC, dat is allang achterhaald, het kan van beide kanten komen. :)

:roflol:

"ik weet meer over androgenetische bijwerkingen mbt erfelijke kaalheid, alopecia androgenetica dan wie dan ook op dit forum."

"All rise and say hail to our new King!"
:cool:

:D
Tis wel zo, je moet niet zeggen dat ik daar niets over weet.

BBwannabe zei:
ik weet meer over androgenetische bijwerkingen mbt erfelijke kaalheid, alopecia androgenetica dan wie dan ook op dit forum.

P.s. DBC, dat is allang achterhaald, het kan van beide kanten komen. :)

Hoe weet jij , over wat voor kennis anderen beschikken??

Omdat ik altijd wel antwoord op zulke vragen heb, en anderen niet?
Maargoed, ik zeg niets meer.
Ik hoop dat je kaal wordt.
Laters hangzak.

hahaha je denkt dat je altijd een antwoord hebt, maar zoals ik al zei, het enige wat je doet is napraten, met argumenten kom je niet, zelfs nu niet!!! Maakt niet uit hoe kaal ik ben ik zal altijd knapper als jou zijn! :lol:

Maar zeg maar niets meer nee, daar doe je een hoop mensen een plezier meer je doet je naam eer aan Wannabe!!! hahaha

Kinders, de eerstvolgende die reageert op deze ordinaire wijven-scheld-show krijgt een bannetje van een weekje aan z'n broek en de thread gaat dicht en weg,

maar weer ff on topic dan, denk dat ik er wel uit ben nu. Staat het vast dat als je proscar tegelijk met deca gebruikt je jeuist zorgt voor haaruitval? Ook dit word vaak tegengesproken, dat is juist het vervelende als je een beetje gaat surfen, de een zegt dit de ander zegt dat, op een gegeven moment zie je door de bomen het bos niet meer.

Mijn hartelijke advies: Ga geen Proscar of van die zooi naast een hormonenkuur zetten.

Terug
Naar boven