MuscleMeat

Deca of Boldenone?

jeradu zei:
Deca only of Boldenone only?
Graag geen opmerkingen van stacken met test, betr niet kuren dan enz daar koop ik niks voor.

Alvast bedankt!
Heb de rest niet gelezen maar ik raad deca aan voor gevorderden en eq voor beginners maar dan in een tweede kuur.

Stacken met test hoeft ook niet, maar dan mis je gewoon een super stack die veel mee opleverd.

soulreaver zei:
ik ben het er niet mee eens, elke steroide is een eiwitspaarder :)
Altijd grappig hoe mensen steroiden verdelen in "eiwitspaarders" en "anabolen"

Natuurlijk heeft elke AAS ietwat verschillende eigenschappen, maar als een steroïde anabool is dan gaat dat ALTIJD via verbeterde eiwit synthese en/of het blokken /tegenwerken van cortisol / afbraakhormonen. (1)
Dus boldenone is een "eiwitspaarder", deca en test ook etc.
Verminderde binding van cortisol of het verminderen van glucocorticoïden zelf spaart altijd eiwit, dus wat soulreaver zegt is idd juist.

1. Use of anabolic steroids to attenuate the effects of glucocorticoids on the rat diaphragm. Eason JM, Dodd SL, Powers SK. Phys Ther. 2003 Jan;83(1):29-36.

Ik moet het laatste woord hebben he, dat begrijp je zeker wel :roflol:

Ander kom ik mijn verplichtingen niet na :D

Om het verschil aan te duiden tussen de twee (EQ & Nandrolone) heeft Nadrolone voornamelijk eiwit-vasthoudende eigenschappen terwijl EQ als voornáámste eigenschap aanmaak van rode bloedlichaampjes heeft.

Hoe zou je anders de twee beter kunnen aanduiden en uitleggen iemand die het verschil tussen de twee wil weten?
Ga eens naar een gemiddelde medische enceclopedie kijken. Daar staat ook niet achter alle verschillende steroiden (Nandrolone, Primo etc.) 'eiwitspaarder'.
Elk steroid heeft z'n eigen voornáámste werking. En als je die aanduidt, kun je beter verschillen duidelijk maken.

Weet ik niet, volgens mij zijn die verschillen niet zo groot. Zou het graag eens van BC horen want studies hierover vind ik niet direct.

Ik las altijd de bijsluiters van Primo en Deca, dan lees je de primaire reacties van de middelen in het menselijk lichaam.

Nandrolone:
Bloedarmoede door nierfunctie-vermindering
Aplastische anemie (= bepaalde vorm van bloedarmoede)
Borstkanker (= mammacarcinoom), bestrijding van symptomen en klachten
Osteoporose ('botontkalking')

Metenolon:
Toepassingen (= indicaties) o.a.
Aplastische anemie (= bloedarmoede ten gevolge van onvoldoende aanmaak van bloed in het beenmerg)

Zie je, bij beide komt de aandoening naar voren maar de benadering is anders.

• Topic Starter Topic Starter
Ok maar wat vinden julie dan van 300 mg deca met 50-100 mg boldenone om je eetlust te bevorderen en 50-100mg test om toch wat testosteron in je lichaam te hebben?

Dacht dat je lichaam 150mg test in de week aanmaakte en daarvan 50 mg gebruikte ik weet het niet zeker.

Je houdt de gemoederen zo wel lekker bezig he lieverd? :D

Ik heb veel, héél veel gehoord dat Deca én Boldenone een doodzonde is.
Don't ask me why, kost me moeite om dat op te zoeken.

Je test-aanmaak was volgens mij 70mg/week die prima gebruikt wordt.

DBC01 zei:
Je houdt de gemoederen zo wel lekker bezig he lieverd? :D

Ik heb veel, héél veel gehoord dat Deca én Boldenone een doodzonde is.
Don't ask me why, kost me moeite om dat op te zoeken.

Je test-aanmaak was volgens mij 70mg/week die prima gebruikt wordt.

HAHAHHA,Anders word het zo saai hier :), weet niet of je een paar posts terug had gelezen van mij maar daar had ike en stukje neergezet wat ik op een amerikaans board had gevonden, daarz eiden ze dat de resultaten veel beter waren met deca en boldennone samen, ik weet hier verder ook niks van.

Verder weet je dat ik geen test wil gebruiken vanwege haaruitval, nu is mijn vraag dus als je deca only doet is je test spiegel vrijwel 0, door een klein beetje test toe te voegen, net zoveel als dat je normaal zou hebben dus 70 mg in de week, zal dit denk ik geen andere invloed als normaal hebben op je haargrens omdat die hoeveelheid normaliter ook al voorkomt in je lichaam.

Klopt dit of niet?

Het enige wat ik hierover kan zeggen is dat de hoeveelheid test die je gebruikt bepaald in welke mate je last krijgt van haaruitval.

Maar nogmaals: Er zijn er niet veel die melden last te hebben van problematische haaruitval.

Wat betreft je gevonden posts op Amerikaanse boards; ik heb er ook een paar gezien van die strekking. Punt is dat er op AAS-boards bepaalde trends ontstaan zo nu en dan.
Als het bijvoorbeeld een paar jaar 'not done' is om superlang aan de test te gaan, komt er ineens een 'respected mod' die het wel doet en ineens is het aan te raden voor anderen. ???

Ok dus een kleine beetje test ernaast, evenveel als je normale aanmaak, voor je libido kan dus geen kwaad?

Daar zie ik het nut niet van in....

DBC01 zei:
Ik las altijd de bijsluiters van Primo en Deca, dan lees je de primaire reacties van de middelen in het menselijk lichaam.

Nandrolone:
Bloedarmoede door nierfunctie-vermindering
Aplastische anemie (= bepaalde vorm van bloedarmoede)
Borstkanker (= mammacarcinoom), bestrijding van symptomen en klachten
Osteoporose ('botontkalking')

Metenolon:
Toepassingen (= indicaties) o.a.
Aplastische anemie (= bloedarmoede ten gevolge van onvoldoende aanmaak van bloed in het beenmerg)

Zie je, bij beide komt de aandoening naar voren maar de benadering is anders.
Ging ook over het "eiwitsparend" effect, wat bij de meeste steroïden een rode draad is.

jeradu zei:
Ok dus een kleine beetje test ernaast, evenveel als je normale aanmaak, voor je libido kan dus geen kwaad?
Een klein beetje vind ik vrij zinloos, je onderdrukt je eigen productie zo nog verder zonder dat er resulaten aan gekoppeld zijn.
Deca en eq stacken is ook zinloos, je doet ook geen wafels tussen je pannekoeken :p

lol, admin. Reageer ook eens op mijn thread over spiro en clen :D

Big T zei:
Een klein beetje vind ik vrij zinloos, je onderdrukt je eigen productie zo nog verder zonder dat er resulaten aan gekoppeld zijn.
Deca en eq stacken is ook zinloos, je doet ook geen wafels tussen je pannekoeken :p

Je libido blijft toch op normaal pijl, dus 500mg test onderdrukt niet verder?? maard at neem je dan op de koop toe omdat je resultaten ziet, beetje krom, leg net het hele verhaal uit, denk dat je met meer alleen maar extra onderdrukt. En ik zie ook niet in hoe je mee rkan onderdrukken als dat je test aanmaak als plat ligt.

jeradu zei:
Je libido blijft toch op normaal pijl, dus 500mg test onderdrukt niet verder?? maard at neem je dan op de koop toe omdat je resultaten ziet, beetje krom, leg net het hele verhaal uit, denk dat je met meer alleen maar extra onderdrukt. En ik zie ook niet in hoe je mee rkan onderdrukken als dat je test aanmaak als plat ligt.

Leuk he die mensen die eerst raad vragen en het uiteindelijk toch weer beter weten dan de raadgevers! :roflol:

Hoe het kan? Omdat hoe meer je gebruikt, je eigen test-aanmaak LNAGER plat komt te liggen en ernstiger vormen aanneemt. Dat is een opgaande lijn.

Maar u weet het blijkbaar beter dus ik hou mijn mond :D

DBC01 zei:
Leuk he die mensen die eerst raad vragen en het uiteindelijk toch weer beter weten dan de raadgevers! :roflol:

Hoe het kan? Omdat hoe meer je gebruikt, je eigen test-aanmaak LNAGER plat komt te liggen en ernstiger vormen aanneemt. Dat is een opgaande lijn.

Maar u weet het blijkbaar beter dus ik hou mijn mond :D

Nee, je zegt nu precies wat ik zeg, 500 mg test met deca word wel aangeraden, maar deca met de hoeveelheid test gelijk aan je normale productie voor je libido niet, hoe zit dat dan? Dat bedoel ik, het komt er nu dus op neer van als je jezelf volspuit en je ziet resultaat is het ok en anders niet.

OMDAT BESTE MENEER JEARADU...:whip: :roflol:

Het basis-principe van steroiden-gebruik in de sportwereld naaerkomt op het toedienen van hormonen in een veelvoud van de therapeutische hoeveelheid.

Dus: Anabole effecten op een gezond lichaam (=abnormale spiergroei) worden bereikt met het toedienen van hoeveelheden die een veelvoud zijn van je eigen aanmaak zoals bij testosterone. En niet anders.
JE lichaam gaat dus pas echt spiergroei vertonen bij een x-aantal de norm van eigen aanmaak. Bij een newbee ligt dat al dichtbij de eigen aanmaak, echter bij een iets gevorderde al weer hoger.

Maar hier hoef jij je niet druk over te maken want test wildee je toch niet gebruiken.
Test in hoeveelheden van 70mg (lol) zijn dan ook een waste.

Nu duidelijk? :mad:

Terug
Naar boven