Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DBC01 zei:OMDAT BESTE MENEER JEARADU...![]()
Het basis-principe van steroiden-gebruik in de sportwereld naaerkomt op het toedienen van hormonen in een veelvoud van de therapeutische hoeveelheid.
Dus: Anabole effecten op een gezond lichaam (=abnormale spiergroei) worden bereikt met het toedienen van hoeveelheden die een veelvoud zijn van je eigen aanmaak zoals bij testosterone. En niet anders.
JE lichaam gaat dus pas echt spiergroei vertonen bij een x-aantal de norm van eigen aanmaak. Bij een newbee ligt dat al dichtbij de eigen aanmaak, echter bij een iets gevorderde al weer hoger.
Maar hier hoef jij je niet druk over te maken want test wildee je toch niet gebruiken.
Test in hoeveelheden van 70mg (lol) zijn dan ook een waste.
Nu duidelijk?![]()
BBwannabe zei:Ja pff. die kerel lijkt het niet te willen begrijpen.

jeradu zei:Nee niet duidelijk meneer Ik weet alles beter en duld absoluut geen tegenspraak van anderen!
Ten eerst heb je dus mijn opmerking niet goed gelezen en begint gelijk weer te schreeuwen. Het nut van het toedienen van de test is niet gericht op spiergroei! Bij het gebruikvan deca word je libido zo onderdrukt dat de zin in coïtus vrijwel nihil is, mijn vraag was dan ook als je nu net zoveel test toedoent als dat je lichaam zelf aanmaakt je libido niet gewoon op peil blijft en je niet meer kans hebt op haaruitval omdat de hoeveel test in je lichaam gelijk blijft!!
Dus beantwoord deze vraag dan eens ipv alles maar te kopieren van bijsluiters ed!!
We kunnen mischien beter het forum sluiten en alle vragen direct aan jou stellen!!
Johny zei:Daar heb je toch niet zoveel aan, omdat na je kuur je test gewoon heel erg gedaald is. Wil je dan gewoon door gaan met 70 mg/week?? Je libido zal mischien tijdens de kuur op pijl blijven, maar het grootste probleem is natuurlijk na je kuur. Dus je zal dan ook een keer moeten stoppen met je test. toediening, waarna je test dus ook gewoon een stuk minder zal zijn. Dus de nadelen van een platgelegde test productie zal je toch blijven houden.
En als je dan toch test toe gaat dienen, zou ik meteen een hogere dosis nemen.

Ok dan gelukkig maar! Ik ben het helemaal met je eens dat een grotere dosis test veel beter zou zijn, enerzijds voor een zeer goed libido anderzijds voor zeer goede resultaten. Je weet dat ik kamp met haar problemen vandaar dat ik geen hoge dosis test wil gebruiken. Maar als de eigen aanmaak dus 70 mg in de week zou zijn, dan zou een toediening van die hoeveelheid dus geen verschil moeten uitmaken ivm haaruitval. Maar wel zorgen dat je libido enigszind op peil blijft.DBC01 zei:Ik voeg dit eraan toe: je libido 'op peil houden' én kuren= onmogelijk.
Het is óf kuren, óf niet kuren: Je libido zal dalen, vroeg of laat na je kuur.
Je bent namelijk aan het spuiten met chemische testosteron-varianten.
jeradu zei:Ben ik ook helmaal met je eens maar als je het toch enigzins op peil kan houden gedurende je kuur is dat beter als een gehele shut down, een terug val aan het eind van je kuur zal je altijd hebben.

jeradu zei:Dacht ik ook, maar op je spuit staat toch een maat aanduidingWat moet het worden dan enanthaat, cypionaat, propionaat, of sustanon?

DBC01 zei:Op je spuit staat een maataanduiding.
Per ml.
Probeer jij es van 1ml 0,70 ml te maken. Erg vervelend en trouwens, hang jezelf niet op aan die 30mg extra.
Wat de test betreft: Cyp geeft de meeste waterretentie, enanthate is het meest voorhanden, en Prop moet je maar laten omdat dat om de dag geinjecteerd moet worden en je dan al gauw en meer dan 100mg in de week zit.
Enanthate dus. Of weet jij een betere Jeradu?![]()

DBC01 zei:Op je spuit staat een maataanduiding.
Per ml.
Probeer jij es van 1ml 0,70 ml te maken. Erg vervelend en trouwens, hang jezelf niet op aan die 30mg extra.
Wat de test betreft: Cyp geeft de meeste waterretentie, enanthate is het meest voorhanden, en Prop moet je maar laten omdat dat om de dag geinjecteerd moet worden en je dan al gauw en meer dan 100mg in de week zit.
Enanthate dus. Of weet jij een betere Jeradu?![]()