Fitness Seller

Deca of Boldenone?

Ja pff. die kerel lijkt het niet te willen begrijpen.

• Topic Starter Topic Starter
DBC01 zei:
OMDAT BESTE MENEER JEARADU...:whip: :roflol:

Het basis-principe van steroiden-gebruik in de sportwereld naaerkomt op het toedienen van hormonen in een veelvoud van de therapeutische hoeveelheid.

Dus: Anabole effecten op een gezond lichaam (=abnormale spiergroei) worden bereikt met het toedienen van hoeveelheden die een veelvoud zijn van je eigen aanmaak zoals bij testosterone. En niet anders.
JE lichaam gaat dus pas echt spiergroei vertonen bij een x-aantal de norm van eigen aanmaak. Bij een newbee ligt dat al dichtbij de eigen aanmaak, echter bij een iets gevorderde al weer hoger.

Maar hier hoef jij je niet druk over te maken want test wildee je toch niet gebruiken.
Test in hoeveelheden van 70mg (lol) zijn dan ook een waste.

Nu duidelijk? :mad:

Nee niet duidelijk meneer Ik weet alles beter en duld absoluut geen tegenspraak van anderen!

Ten eerst heb je dus mijn opmerking niet goed gelezen en begint gelijk weer te schreeuwen. Het nut van het toedienen van de test is niet gericht op spiergroei! Bij het gebruikvan deca word je libido zo onderdrukt dat de zin in coïtus vrijwel nihil is, mijn vraag was dan ook als je nu net zoveel test toedoent als dat je lichaam zelf aanmaakt je libido niet gewoon op peil blijft en je niet meer kans hebt op haaruitval omdat de hoeveel test in je lichaam gelijk blijft!!
Dus beantwoord deze vraag dan eens ipv alles maar te kopieren van bijsluiters ed!!

We kunnen mischien beter het forum sluiten en alle vragen direct aan jou stellen!!

BBwannabe zei:
Ja pff. die kerel lijkt het niet te willen begrijpen.

HAHAHAHA het enig wat jij doet is napraten, je lijkt wel een papegaai, kom eens een keer met argumenten, maar die zie ik niet bij je!! :lol:

jeradu zei:
Nee niet duidelijk meneer Ik weet alles beter en duld absoluut geen tegenspraak van anderen!

Ten eerst heb je dus mijn opmerking niet goed gelezen en begint gelijk weer te schreeuwen. Het nut van het toedienen van de test is niet gericht op spiergroei! Bij het gebruikvan deca word je libido zo onderdrukt dat de zin in coïtus vrijwel nihil is, mijn vraag was dan ook als je nu net zoveel test toedoent als dat je lichaam zelf aanmaakt je libido niet gewoon op peil blijft en je niet meer kans hebt op haaruitval omdat de hoeveel test in je lichaam gelijk blijft!!
Dus beantwoord deze vraag dan eens ipv alles maar te kopieren van bijsluiters ed!!

We kunnen mischien beter het forum sluiten en alle vragen direct aan jou stellen!!

Daar heb je toch niet zoveel aan, omdat na je kuur je test gewoon heel erg gedaald is. Wil je dan gewoon door gaan met 70 mg/week?? Je libido zal mischien tijdens de kuur op pijl blijven, maar het grootste probleem is natuurlijk na je kuur. Dus je zal dan ook een keer moeten stoppen met je test. toediening, waarna je test dus ook gewoon een stuk minder zal zijn. Dus de nadelen van een platgelegde test productie zal je toch blijven houden.

En als je dan toch test toe gaat dienen, zou ik meteen een hogere dosis nemen.

Johny zei:
Daar heb je toch niet zoveel aan, omdat na je kuur je test gewoon heel erg gedaald is. Wil je dan gewoon door gaan met 70 mg/week?? Je libido zal mischien tijdens de kuur op pijl blijven, maar het grootste probleem is natuurlijk na je kuur. Dus je zal dan ook een keer moeten stoppen met je test. toediening, waarna je test dus ook gewoon een stuk minder zal zijn. Dus de nadelen van een platgelegde test productie zal je toch blijven houden.

En als je dan toch test toe gaat dienen, zou ik meteen een hogere dosis nemen.

Klopt na ja kuur is het weer gedaald, maar het scheelt natuurlijk wel als tijdens je kuur je libido gewoon op peil is, dat scheelt ruim 2 maanden.

Ik blijf redelijk.

Let op: Je zei: "Bij het gebruik van Deca word je libido zo onderdrukt dat de zin in coïtus vrijwel nihil is, mijn vraag was dan ook als je nu net zoveel test toedoent als dat je lichaam zelf aanmaakt je libido niet gewoon op peil blijft en je niet meer kans hebt op haaruitval omdat de hoeveel test in je lichaam gelijk blijft!!"

Mja ok, nu beginnen we elkaar te begrijpen.

Het klopt wat je zegt, enigzins. Één van de redenen om test naast Deca te zetten is voor het 100% betere resultaat dan DEca-only, de tweede reden is ter vermijding van teveel onderdrukking, dus je hebt gelijk.

Dat gebeurt ook bij Trenbolone.
Ik heb er genoeg over gelezen en met name door mensen uit de professionele hoek is dringend aangeraden om test naast Tren te zetten omdat het je mannelijkheid op de duur zeer zeker onderdrukt. Dus direct antwoord op die vraag: Ja, is verstandig. :)

Ik voeg dit eraan toe: je libido 'op peil houden' én kuren= onmogelijk.

Het is óf kuren, óf niet kuren: Je libido zal dalen, vroeg of laat na je kuur.
Je bent namelijk aan het spuiten met chemische testosteron-varianten.

:) Ok dan gelukkig maar! Ik ben het helemaal met je eens dat een grotere dosis test veel beter zou zijn, enerzijds voor een zeer goed libido anderzijds voor zeer goede resultaten. Je weet dat ik kamp met haar problemen vandaar dat ik geen hoge dosis test wil gebruiken. Maar als de eigen aanmaak dus 70 mg in de week zou zijn, dan zou een toediening van die hoeveelheid dus geen verschil moeten uitmaken ivm haaruitval. Maar wel zorgen dat je libido enigszind op peil blijft.

Thanx!

DBC01 zei:
Ik voeg dit eraan toe: je libido 'op peil houden' én kuren= onmogelijk.

Het is óf kuren, óf niet kuren: Je libido zal dalen, vroeg of laat na je kuur.
Je bent namelijk aan het spuiten met chemische testosteron-varianten.

Ben ik ook helmaal met je eens maar als je het toch enigzins op peil kan houden gedurende je kuur is dat beter als een gehele shut down, een terug val aan het eind van je kuur zal je altijd hebben.

jeradu zei:
Ben ik ook helmaal met je eens maar als je het toch enigzins op peil kan houden gedurende je kuur is dat beter als een gehele shut down, een terug val aan het eind van je kuur zal je altijd hebben.

Vandaar dat ik altijd kuur mét testsoteron included.
En dan zijn er nóg mensen die mij vervloeken als ik dat aanraad aan anderen.
terwijl de benefits als een paal boven water staan.

Snap jij 'em nog?

:heart:

Ik snap hem nog, maar ben je het eens met mijn standpunt van die 70 mg test om je libido toch ietwat op peil te houden, niet voor resultaat maar puur voor libido, en het feit gezien met haaruitval?

100mg.

Want 70mg wordt vervelend afromen...snappie? :D

Dacht ik ook, maar op je spuit staat toch een maat aanduiding :) Wat moet het worden dan enanthaat, cypionaat, propionaat, of sustanon?

jeradu zei:
Dacht ik ook, maar op je spuit staat toch een maat aanduiding :) Wat moet het worden dan enanthaat, cypionaat, propionaat, of sustanon?

Dat maakt in principe niet uit, gewoon het makkelijkste nemen. Dus cypionaat of enanthaat. Omdat enanthaat meest voorhanden is zal ik voor enanthaat gaan.

Op je spuit staat een maataanduiding.
Per ml.
Probeer jij es van 1ml 0,70 ml te maken. Erg vervelend en trouwens, hang jezelf niet op aan die 30mg extra.

Wat de test betreft: Cyp geeft de meeste waterretentie, enanthate is het meest voorhanden, en Prop moet je maar laten omdat dat om de dag geinjecteerd moet worden en je dan al gauw en meer dan 100mg in de week zit.

Enanthate dus. Of weet jij een betere Jeradu? :D

DBC01 zei:
Per ml.
Probeer jij es van 1ml 0,70 ml te maken. Erg vervelend en trouwens, hang jezelf niet op aan die 30mg extra.

Wat de test betreft: Cyp geeft de meeste waterretentie, enanthate is het meest voorhanden, en Prop moet je maar laten omdat dat om de dag geinjecteerd moet worden en je dan al gauw en meer dan 100mg in de week zit.

Nee ik vertrouw op je!!! :)

DBC01 zei:
Per ml.

Mocht mijn haar toch snel gaan uitvallen, dan stuur ik je de rekening van de haartransplantatie wel!

Heb je aanleg voor haaruitval? Is je vader, of zijn je ooms kalend?

Ja, en anders weet ik ook dat je je er geen zorgen over hoeft te maken, dat heb ik zelf ook al gelezen, zoals ik net al zei, en begrijp me niet verkeerd, elke keer als er een discussie is praat jij na, maar komt nooit met argumenten.

Wtf, wou je nu alleen maar helpen. Als je ja had gezegd wou ik je een aantal methoden/middelen verteld om de androgene bijwerkingen te verminderen.
Als je nu al opgefokt bent, wil ik je niet meemaken wanneer je aan de roids zit.

Terug
Naar boven