AndroidHealthClinic

deca , sust ,winny

von diesel

Cool Novice
Waardering
0
HEY,

EVEN EEN VRRAGJE OVER MEN KUUR IK WIL GRAAG DEZE WEEK BEGINNEN.
VANONDER ZULEN JULLIE MEN SCHEMA ZIEN WAT IK ZELF HEB OPGESTELD IK WEET DAT DE DECA TE WEINIG IS MAAR HEB NIET MEER EN WIL HET ECHT LAAG HOUDEN MEN VRAAG IS ALS IK ENKEL 100 MG/WEEK DOE OF ER WEL WAT RESULTAAT ZAL ZIJN OF NIET EN DE SUST PROBEER IK OOK OP HET MINIMUM TE HOUDEN OMDAT JULLIE MISCHIEN IN MEN ANDRE POST AL HEBBEN GELEZEN DAT IK AL 2 KEER EEN OPERATIE HEB GEHAD AAN MEN BORST ( GYNO ) EN HEB GELEZEN OVER SUST DAT HET HEEL GEVOELIG VOOR GYNO IS. GOED EN DE DERDE VRAAG OF IK MISCHIEN DIE WINNY WAT VROEGER IN MEN KUUR KAN BEGINNEN OMDAT IK GRAAG OP 9 - 10 WEKEN WIL STOPPEN MET DE KUUR? GRAAG SNEL EEN ANTWOORD AUB THANK'S..

PS: HET IS 5 JAAR GELEDEN DAT IK NOG EENS HEB GEKUURD DUS IK WOU ECHT MET EEN LAAGE KUUR BEGINNEN EN KIJKEN HOE MEN GYNO HIEROP REAGEERD. EN IK HEB GELEZEN DAT DIE OPBOUW EN AFBOUW IN EEN KUUR VERLEDEN TIJD IS IK RESPECTEER DAT MAAR WIL GRAAG WAT LAGER BEGINNEN MET DE SUST EN DAN WAT HOGER GAAN SORRY, GRAAG SERIEUSE ANTWOORDEN AUB....

ALVAST BEDANKT

SCHEMA:
*week 1/8 : 2ml deca 100 mg elke maandag
*week 1/3 : 1ml sust 250 mg elke vrijdag
*week 4/7 : 2ml sust 500 mg elke vrijdag
*week 8/9 : 1ml sust 250 mg elke vrijdag
*week 6/11: 1ml win 50 mg eod
*week 12 : nolvadex 40mg/dag
*week 13/14: nolvadex 20mg/dag

STACK JE DE WINNY BETER IN DE ARM OF IN DE BIL , WANT HAD VROEGER ALTIJD EEN STIJVE ARM BIJ HET ZETTEN VAN WINNY.

Laatst bewerkt:
hey eerst ga je dat allemaal normaal typen en niet alles met caps :mad:

• Topic Starter Topic Starter
sorry is dat dan een probleem als het in grote letters is

ja het is zwaar irritant om te lezen...

100mg per week lol kan je net zo goed een beter creatine gaan kopen denk dat je daar meer aan hebt.
effectieve doses van sust is 200-1000mg per week, dus je zit net "goed"....maar toch weinig....
heb je al eerder een kuur gedaan dan?
zo wel heb je dan geprobeerd om nolvadex ook in je kuur al te pakken?
deca dosering heb je trouwens verkeerd staan als ik het goed zie, want deca komt met 50 mg of 100 mg per ml. Jij hebt 2 ml dus het is een totaal van of 100mg of 200mg. En gemmidelde dosis van deca ligt tussen de 300-800mg per week, dus die 50 stelt geen zak voor...

ok sorry van dat geschrift al eerst , maar moet je er zo om lachen dat ik 100 mg perweek deca stack met 250 sust drm vraag ik of het wat resultaat heeft of niet ik weet dat normaal min. 200 mg word gedaan. en heb in het verleden al 3 kuurtjes gehad vroeger , van 2000 tot 2002 elk jaar 1 kuur maar nooit nagekuurd kende er niks van en had toen geen internet, daarom heb ik ook gyno gekregen dit 1 jaar na men laatste kuur. dus ik vraag ook of nolvadex genoeg is en of ik het mischien tijdens de kuur ook kan nemen maar ik denk het niet aangezien de kuur niet zo zwaar is.

thanks voor de snelle reactie

Laatst bewerkt:
heb ooit deca only genomen 100mg per week, 8 weken lang was 3 a 4 kg bijgekomen( wist toen niet beter):o
sust zou ik niet aanraden 1 keer per week vanwege het ook korte esters bevat, opbouwen en afbouwen is ook niet nodig
een beter keuze lijkt me test e

winny is wel laag gedoseerd 50mg eod

zou het zo doen dan
100mg deca week 1 tot 8
250mg test e week 1 tot 9

met nolvadex kan je tijdens je kuur al starten als je voelt dat je last krijgt
gevoelige tepels enz...

suc6 nog verder

Snap al niet als je al 2 keer bent geopereerd aan gyno dat het dan nog in je hoofd op komt om te kuren.

Dan kapte ik ermee en bleef er ver vandaan

ben 2 keer geopereerd omdat de eerste keer niet goed was was niet te vreden met het resultaat daarom. en heb in die tijd toen ik kuurde nooit nagekuurd ofzo. daarom wil ik het nu nog eens proberen maar met meer verstand.

hey hercul ook bedankt voor je reactie maar heb geen test e zal ik dan gewoon sust 250 nemen tot week 9 en geen 500mg? en hoe zal ik die winny nemen kan ik die al vroeger in de kuur brengen en waar stack ik die het best
graag reactie van mensen met ervaring. kan er aub iemand vandaag een voledig schema geven wil graag vandaag beginnen , heb dit allemaal liggen...

16 amps/1ml 50mg deca
16 amps/1ml 250mg sust
21 amps/1ml 50mg winstrol depot
nolvadex + 6 pakjes hcg 2500 iu (indien nodig)

graag een snelle en serieuse reactie ook al weet ik dat deca te weinig is enz..
en zal ik hier wat resultaat mee boeken of niet en zal ik veel vocht vasthouden en met een kanon kop rondlopen in de zomer?

Laatst bewerkt:
Zou 8 weken sust only pakken, dus 2x PW 250 mg zetten
Deca laten voor wat het is, want je hebt te weinig

hey jongens,

aub heb nu 3 verschillende antwoorden gekregen zou ik nu eens een serieus antwoord kunnen krijgen had normaal gisteren willen beginnen? anders begin ik vandaag gewoon zo.....

week 1/8 2ml deca 100mg / elke maandag
week 1/9 1ml sust 250mg / elke vrijdag
week 5/10 1ml win 50mg/ eod
week 12/14 20mg nolvadex/ed

zal ik wat massa op bouwen of niet , ik weet dat het niet veel is maar liever zo dan weer gyno , en eventueel kan ik nog van week 4 tot 7 500mg sust zetten ant dat heb ik nog wil niet alles gebruiken.

en heb ook nog hcg liggen enken jullie dat ik het zal nodig hebben

mucho gracias

hey jongens,

aub heb nu 3 verschillende antwoorden gekregen zou ik nu eens een serieus antwoord kunnen krijgen had normaal gisteren willen beginnen? anders begin ik vandaag gewoon zo.....

week 1/8 2ml deca 100mg / elke maandag
week 1/9 1ml sust 250mg / elke vrijdag
week 5/10 1ml win 50mg/ eod
week 12/14 20mg nolvadex/ed

zal ik wat massa op bouwen of niet , ik weet dat het niet veel is maar liever zo dan weer gyno , en eventueel kan ik nog van week 4 tot 7 500mg sust zetten ant dat heb ik nog wil niet alles gebruiken.

en heb ook nog hcg liggen enken jullie dat ik het zal nodig hebben

mucho gracias

als je het toch zo wilt doen zou ik die deca en sust samen zetten op de zelfde dag

persoonlijk vind ik 1 keer per week sust te weinig, test e was een betere keuze geweest

suc6 nog

hey herkuul ,

bedankt maat maar als ik die sust ook nog samen met die deca ga zetten dan spuit ik telkens 3ml direct in men lichaam is dat wel verstandig heb gelezen dat je het beter apart doet en liefst de sust tegen het einde van de week.

en die winny gaat dat zo vanaf week 5 al? en is die nolvadex genoeg voor mij vanaf week 12 20mg of eerst een week 40mg

alvast bedankt makker

wat is anti e ? heb ik zowiso niet en ken ik niet

Gozer, voortaan eerst ff een kuur samenstellen en dan pas kopen..

ja weet ik kerel maar die kuur is voor mij samen gesteld door men dealer 2 jaar geleden mat zat toen nog met die gyno dus nu na men operatie en terug in de traning te zitten wou ik er terug mee beginnen daarom was een kuur om massa te bouwen mar is het dan niet goed cyc.... zou graag vandaag men eerste willen zetten kan je even snel antwoorden , thank's man

Ja je spuit wel 3ml die dag, maar alles opgeteld is het 350mg
als je liever 2 keer per week doet
kan je beter eerst met die sust starten
deca aleen is nogal onder drukkend
het is wel een kleine dosis die je gebruikt
maar je hebt al eens problemen gehad

vanaf week 5 winny, dan ga je 6 weken winny nemen is wel lang, maar aan jouw de keuze

of die nolvadex genoeg is voor jouw weet ik niet, is voor ieder verschillend
als je voelt dat je last krijgt zou ik er eerder mee starten tijdens je kuur al

zou toch ook nog eerst wat researche doen als ik jouw was;)

hey herkuul ,

hartelijk dank man voor je antwoord... dus ik begin dan beter maandag met sust en vrijdag deca dan of niet enzo elke week hetzelfde tot week 9 he?

hey en die gozer in de gym had me een schema gegeven waar ik al van week 1 begon met winny 2amps / week en daarna 3amps/week dat kan toch niet ofwel? of zijner nog mensendie dat doen van in het begin.

ok thank's makker en sorry voor de last

regards

oke wat vind je hiervan...

week 1/9 250mg sust elke maandag
week 1/8 100mg deca elke vrijdag
week 6/9 50mg winny eod
week 11/13 20mg nolvadex

gewoon licht beginnen of niet zal ik wat massa/kracht winnen zo denk je

Terug
Naar boven