MuscleMeat

Deca vraag

Als ik vroeger een genuine test deed, dan had ik 5-8 referentiepunten.
Als die allemaal klopten dan was het voor mij een uitgemaakte zaak.
Ik heb ook nooit na aankoop van HG producten klachten gehad over de werking, het was voor mij persoonlijk echt want door mij zelf gechecked op falsificatie.
Dat ik me niet geliefd maakte bij sommige mensen was wel duidelijk want die lui wisten zelf niet eens dat ze bedonderd waren en dachten dat ze echte verkochten.

DBC01 zei:
Als ik vroeger een genuine test deed, dan had ik 5-8 referentiepunten.
Als die allemaal klopten dan was het voor mij een uitgemaakte zaak.
Ik heb ook nooit na aankoop van HG producten klachten gehad over de werking, het was voor mij persoonlijk echt want door mij zelf gechecked op falsificatie.
Dat ik me niet geliefd maakte bij sommige mensen was wel duidelijk want die lui wisten zelf niet eens dat ze bedonderd waren en dachten dat ze echte verkochten.

Wat zijn jouw 5 referentiepunten DBC? :rolleyes:
geilheid, honger als een peerd, extreem energiek etc? Dan praten we over een gevoel...........nogmaals, zegt nix over de daadwerkelijke hoeveelheid hormoon of andere additieven ( andere stoffen).
Het verkapte "dan moet je het gebruiken om er achter te komen of het goed werkt" antwoord is dan wel simpel gesteld.
"Door mij persoonlijk getest" haha kommop man. je bent een beste vent maar da's wel erg naief.
Praktijk is echter dat je als potenti"ele gebruiker graag wilt weten wat je in je donder spuit, en dat kan nou eenmaal alleen met labtest, anders NIET. PUNT
ER zijn heel wat goeie tests langsgekomen, maar dat zegt nog steeds nix over het potje met hetzelfde batchnummer dat jij in je kast hebt staan. beetje naief vind ik dat :)

Daar komt bij dat UG labs niet produceren om ons grote jongens te laten worden, maar om grof geld te verdienen.
T'is gewoon een commercieel verhaal, en er wordt goed geld mee verdiend. Omdat het illegaal is worden er dus geen controles op gehouden door bijvoorbeeld onafhankelijke instanties. Zelfde als met speed of coke............hoeveel zooi wordt er niet verkocht?

1 grammetje creatine met 0,5 gram superpep zorgt al gauw voor 1,5 gram "medium" pep, wedden dat je daar ook van gaat zweten en lekker op kunt gaan? "Door mijzelf getest" ;)

Laatst bewerkt:
Jezus christus leer es lezen liefje.

Met VIJF REFERENTIEPUNTEN bedoel ik uiterlijke referentiepunten van de vial en de verpakking, dus géén 'gevoelens' maar zaken als gebruikte inkt, opdrukkwaliteit, papier van de bijsluiter, coderingen achter de flapjes van de doosjes etc.
Kortom dingen waaraan je een houvast hebt om te bepalen of je echte Primo/Testoviron etc in handen hebt.

Niet te vlug schrijven kerel, lees eerst goed.

Om de topicstarter te helpen zou het handig zijn als een paar van die punten omhoog gebracht zouden kunnen worden maar de dingen die ik weet zijn alweer enorm verouderd dus tellen denk ik niet meer mee.

Terug
Naar boven