AndroidHealthClinic

Deca/winny/Proviron kuur uit 'Anabolics 2005'

hieveel deca heeftie je meegegeven XD je krijgt van doc ALS je anabolen krijgt heus niet voldoende om een bodybuilding kuur mew te doen of wel?

• Topic Starter Topic Starter
Ik zal het even rechtzetten: de dokter was ermee akkoord om mij deca te geven na mijn schouderoperatie die maar moeilijk genas. Ik kreeg om te beginnen maar 50 mg. Hij kon zelf niet aan grotere dosissen geraken en stelde voor dat ik via-via zelf voor een 200 mg vial zou zorgen. Hij gaf dan de inspuitingen en volgde mij verder op. Al bij al is dit een geslaagde onderneming geweest. Herstel na operatie ging vlot en ik voelde me lekker. Ook weken na de kuur gaan problemen gehad. Dit jaar moet ik nog een kleine ingreep ondergaan aan dezelfde schouder en dacht eraan om opnieuw deca te nemen nadien.

Ik zal het even rechtzetten: de dokter was ermee akkoord om mij deca te geven na mijn schouderoperatie die maar moeilijk genas. Ik kreeg om te beginnen maar 50 mg. Hij kon zelf niet aan grotere dosissen geraken en stelde voor dat ik via-via zelf voor een 200 mg vial zou zorgen. Hij gaf dan de inspuitingen en volgde mij verder op. Al bij al is dit een geslaagde onderneming geweest. Herstel na operatie ging vlot en ik voelde me lekker. Ook weken na de kuur gaan problemen gehad. Dit jaar moet ik nog een kleine ingreep ondergaan aan dezelfde schouder en dacht eraan om opnieuw deca te nemen nadien.

dokter uit Limburg toevallig?

Als bold een waardige, veilige vervanger voor deca is, dan zou ik voor de bread & butter II kunnen gaan. Zonder de dianabol voor mij. Lijkt me toch vergif, met wat ik hier allemaal lees. Is ook de eerste maal dat ik test ga uitproberen.
Wat zou er nodig zijn tegen aromatisering bij deze kuur? Proviron vanaf week 4?
HCG aan te raden of onnodig?

Week 1 : 500 mg Test Enth + 400 mg EQ (met lichte voorkeur voor testoviron)
Week 2-10 : 250 mg Test Enth /EW
Week 2-10 : 300/400 mg EQ /EW (zal zien hoe het voelt)

PCT: week 12-15 Nolva 20 mg en 5mg aromasin?

Laatst bewerkt:
Ik zou t gewoon bij deca houden als ik jou was. EQ heeft pas goeie resultate als je t een week of 16 gebruikt.

Ik zou het eerder zo doen:
met EQ:
wk1-14 test e 250 of 500mg/ ew
wk1-16 eq 600mg/ ew
wk1-4 oral (winny of diana) 30 tot 50mg /ed
wk19-22 nolva 20mg/ ed

met deca:
wk1-10 deca 400mg/ ew
wk1-12 test e 500mg/ ew
wk15-18 nolva 20mg/ ed

Let op! Ik ben er een jaar of 2-3 uit geweest en t kan zijn dat er nieuwe theorien, studies, of andere ontwikkelingen zijn. Maar wat ik nog weet is dat EQ t beste resultaat geeft bij 16 weken kuren of meer en dat je EQ altijd langer moet laten lopen dan je test. Ik had toen namelijk ook een EQ kuur gepland die helaas door omstandigheden niet door is gegaan. Die deca kuur die ik hierboven gepost heb ga ik zelf deze maand doen met 40mg winny in wk1-4 :D. Ik zal daar een logje van bijhouden als mn gear binnen is

Thanks voor je inbreng, Matas. Maar 16 weken is een beetje te lang voor mij om te kuren. 't Is de eerste keer dat ik zoiets ga proberen. Zou toch maximum 12 weken nemen. Zal ook even opzoeken hoe dat nu zit met die eq langer laten lopen dan de test. Zal wel ergens iets over te vinden zijn.

een dokter die underground shizzle bij je in gaat spuiten.....okeej:rolleyes:

Ik zou t gewoon bij deca houden als ik jou was. EQ heeft pas goeie resultate als je t een week of 16 gebruikt.

Ik zou het eerder zo doen:
met EQ:
wk1-14 test e 250 of 500mg/ ew
wk1-16 eq 600mg/ ew
wk19-22 nolva 20mg/ ed

met deca:
wk1-10 deca 400mg/ ew
wk1-12 test e 500mg/ ew
wk15-18 nolva 20mg/ ed

Let op! Ik ben er een jaar of 2-3 uit geweest en t kan zijn dat er nieuwe theorien, studies, of andere ontwikkelingen zijn. Maar wat ik nog weet is dat EQ t beste resultaat geeft bij 16 weken kuren of meer en dat je EQ altijd langer moet laten lopen dan je test. Ik had toen namelijk ook een EQ kuur gepland die helaas door omstandigheden niet door is gegaan. Die deca kuur die ik hierboven gepost heb ga ik zelf deze maand doen met 40mg winny in wk1-4 :D. Ik zal daar een logje van bijhouden als mn gear binnen is

Ik lees overal zowat dat je de test een week langer moet laten lopen dan de eq, en niet omgekeerd. Is ook logisch, gezien het type ester.

Ik lees overal zowat dat je de test een week langer moet laten lopen dan de eq, en niet omgekeerd. Is ook logisch, gezien het type ester.

Ik heb vandaag ook ff het e.a. weer opgezocht wat betreft een EQ kuur en je hebt inderdaad gelijk. Kan ook geen referentie meer vinden naar de site/ bron waar ik het toen de tijd vandaan had om eq langer te laten lopen. Ook kwam ik veel tegen dat t minimum voor eq 12 weken is, maar dat de meeste m 16 weken laten lopen.

Ben je er al uit wat je kuur gaat worden?

Het gaat een combinatie testoviron met EQ worden, denk ik. Betere recuperatie, meer uithouding, iets meer massa en smering voor de gewrichten. Dat betekent een zomer om gedreven te sporten en me goed te voelen. Voor mij is dit toch nieuw, dus ik ga niet te hoog doseren. Ga het wel op 12 weken pakken.

Terug
Naar boven