Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zal het even rechtzetten: de dokter was ermee akkoord om mij deca te geven na mijn schouderoperatie die maar moeilijk genas. Ik kreeg om te beginnen maar 50 mg. Hij kon zelf niet aan grotere dosissen geraken en stelde voor dat ik via-via zelf voor een 200 mg vial zou zorgen. Hij gaf dan de inspuitingen en volgde mij verder op. Al bij al is dit een geslaagde onderneming geweest. Herstel na operatie ging vlot en ik voelde me lekker. Ook weken na de kuur gaan problemen gehad. Dit jaar moet ik nog een kleine ingreep ondergaan aan dezelfde schouder en dacht eraan om opnieuw deca te nemen nadien.
. Ik zal daar een logje van bijhouden als mn gear binnen isIk zal het even rechtzetten: de dokter was ermee akkoord om mij deca te geven na mijn schouderoperatie die maar moeilijk genas. Ik kreeg om te beginnen maar 50 mg. Hij kon zelf niet aan grotere dosissen geraken en stelde voor dat ik via-via zelf voor een 200 mg vial zou zorgen. Hij gaf dan de inspuitingen en volgde mij verder op. Al bij al is dit een geslaagde onderneming geweest. Herstel na operatie ging vlot en ik voelde me lekker. Ook weken na de kuur gaan problemen gehad. Dit jaar moet ik nog een kleine ingreep ondergaan aan dezelfde schouder en dacht eraan om opnieuw deca te nemen nadien.

Ik zou t gewoon bij deca houden als ik jou was. EQ heeft pas goeie resultate als je t een week of 16 gebruikt.
Ik zou het eerder zo doen:
met EQ:
wk1-14 test e 250 of 500mg/ ew
wk1-16 eq 600mg/ ew
wk1-4 oral (winny of diana) 30 tot 50mg /ed
wk19-22 nolva 20mg/ ed
met deca:
wk1-10 deca 400mg/ ew
wk1-12 test e 500mg/ ew
wk1-4 oral (winny of diana) 30 tot 50mg /ed
wk15-18 nolva 20mg/ ed
Let op! Ik ben er een jaar of 2-3 uit geweest en t kan zijn dat er nieuwe theorien, studies, of andere ontwikkelingen zijn. Maar wat ik nog weet is dat EQ t beste resultaat geeft bij 16 weken kuren of meer en dat je EQ altijd langer moet laten lopen dan je test. Ik had toen namelijk ook een EQ kuur gepland die helaas door omstandigheden niet door is gegaan. Die deca kuur die ik hierboven gepost heb ga ik zelf deze maand doen met 40mg winny in wk1-4. Ik zal daar een logje van bijhouden als mn gear binnen is
Ik lees overal zowat dat je de test een week langer moet laten lopen dan de eq, en niet omgekeerd. Is ook logisch, gezien het type ester.